Jump to content

cristiansan7

Members
  • Posts

    1002
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

cristiansan7 last won the day on June 30 2012

cristiansan7 had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti !

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318I

cristiansan7's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

25

Reputation

  1. Cum pot verifica ce fel de arcuri am pe masina ? Ma gandesc sa nu cumpar altele degeaba !? Totusi cred ca arcurile au o problema ! Stiu ca si daca inalt prea mult masina , isi pierde din stabilitate , dar decat sa o jumulesc pe dedesupt , prefer sa conduc mai atent !
  2. Da ...mi se pare destul de tare suspensia ! Nu stiu nimic de la fostul proprietar! Eu , m-am uitat la amortizoare , nu par a fi sport si nici masina cand am luato nu se preta a fi cu dotari sport ! Jante normale pe 16 !
  3. Salut! Am un E91 standard ,fara modificari aduse la amortizare sau articulatie dar este extrem de joasa ! Merg cu ea foarte atent dar imi este aproape inposibil sa nu o lovesc pe dedesupt ! Am vazut pe strada alte E91 care sunt mai inaltate si clar nu au problema mea ! Cum fac sa o inalt , daca schimb arcurile se mai inalta ?
  4. De curiozitate ce motor ai pe masina ? O sa dispara mirosul ca doar nu arde ferodoul mocnit sau mai sti ! Glumesc ! Eu zic sa o pornesti si sa o lasi cu ventilatia la maxim si cu usile deschise !!!
  5. Iti spun sigur de la ce este ! Am avut aceasi problema la acelasi motor ! In partea din spate a chiulasei adica cea de sub filtrul de polen se afla o piesa nu stiu exact rolul ei, care se prinde cu suruburi de chiulasa si are doua oringuri de cauciuc ! Prin acea piesa circula lichidul de racire ! Oringurile se strica din cauza caldurii iar lichidul de racire pica pe acolo fix pe esapamentul care este dedesubt si asa rezulta aburul ! Ideea este ca trebuie sa mergi la un mecanic care a mai schimbat la o masina identica acele inele de cauciuc pentru ca este o treaba facuta pe bajbaite pentru ca nu ai vizibilitate la piesa respectiva ! In principiu este o treaba destul de simpla dar ai nevoie de indemanare si neaparat oringurile OEM ca altfel o sa tot umbli pe acolo ! Bafta ! Eu mi le-am schimbat singur ! Sunt un pic mai tipicar !
  6. Omule esti cumva mecanic ca prea esti sigur pe tine ? Macar ai auzit vreodata cum fac niste cuzineti uzati ? Daca vrei sa faci multe posturi te inteleg !
  7. Eu am patit aceleasi simtome cu masina mea si era vorba de o bobina care era pe duca si am facut cateva teste si nu aparea nici o eroare ! Intre timp schimbasem bujii, debitmetru la recomandarea unor " mecanici priceputi " !
  8. Eu as da jos oglinzile si as puneo pe cea din dreapta la firele din stanga sa vad daca se incalzeste ! Si atunci sti mai sigur unde sa umbli , poate nu este siguranta de vina !
  9. Cred ca sa dus sa monteze si lupe ca nu mai zice nimic !!!
  10. Ce intrebari de incepator pui ! Are dotari standard pentru un E46 ! Conteaza mai mult istoricul masinii ! Cum a fost intretinuta este punctul forte care ar trebuii sa te intereseze in primul rand ! Ca poti da pe ea 2500 si sa mai bagi 1000 sau 2000 ca sa fie pe linia de plutire !
  11. Ideea este ca nu se regleaza Xenoanele ! Se regleaza farurile si asta cred ca o poate face ori ce service specializat !
  12. Este o problema des intalnita la E46 ! Ori nu ai masa pe undeva ori un soclu la un bec are contact imperfect !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.