Jump to content

JaMb0

Members
  • Posts

    413
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bologna/Craiova

Contact Methods

  • Yahoo
    floryn_jambo

Previous Fields

  • Masina
    525 e60

JaMb0's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. E normal sa curga daca tu ai desfacut busonul de umplere cu motorul oprit. Nivelul se face cu motorul pornit.
  2. Am inteles, credeam ca nu merge fara alea. Am vazut ca sunt cabluri pe net simple si eram in dubii. Mersi frumos.
  3. Cablul acela trebuie sa fie cu rezistenta si condensatori? Am priza in spatele cotierei cea originala si CCC 2006.
  4. Se schimba antena Diversity care e pe luneta sus sub al 3-lea stop la e61.
  5. Eu nu inteleg de ce lasi masina pornita o ora la ralanti? Nu e recomandat asa ceva, mai bine faci o tura cu ea si o incalzesti imediat.
  6. Va salut cu respect. Poate cineva sa ma lĂŁmureascĂŁ dacĂŁ am bluetooth pe mașinĂŁ? In opțiunile de fabrica scrie asa: S640 Preparation f tel.installation universal Eu cred ca nu are ... ce modalitate cunoașteți pentru a monta un bletooth original/asfermarket pe mașinĂŁ? Va mulțumesc anticipat
  7. Deci pentru coborarea oglinzii din dreapta cand dai cu spatele, butonul pentru oglinzi trebuie sa fie in stanga sau in dreapta?
  8. Dacă nu ne lași un număr de telefon, e mai greu de ținut legătura și avem amândouă părțile de pierdut.
  9. Da am facelift eu, deci acelea de pe performance auto de 3" sunt cele mai recomandate?
  10. Va salut cu respect pe toți si tin sĂŁ va mulțumesc pentru acest DIY. Am citit tot topicul si m-am decis sĂŁ fac și eu acest retrofit. Am o singurĂŁ intrebare pentru cei care si-au montat lupele Morimoto : care sunt mai bune, cele de 2,5 sau cele de 3? Am gĂŁsit acel kit cu lupe morimoto v7 strong, dar are lupele de 2,5 ce pĂŁrere aveți? E mai bun sau sa iau unul cu lupe de 3? Mulțumesc anticipat.
  11. Salut. Am schimbat si eu sapatamana trecuta lichidul de racire si am reusit sa-l golesc si pe cel din motor. Foarte simplu... am dat doar scutul din fata cel de plastic jos, pentru ca nu ai cum sa ajungi la radiator. In schimb pe cel de aluminiu din spate nu a fost nevoie sa-l dau jos (sincer aveam si o lene...). Am desfacut usita aceea de la golire ulei motor, asa am scapat... desfacand doar un singur surub, cu surubelnita. Pe acolo are loc mana, (cu cheie cu tot ) si cu o inelara de 13 am desfacut acel surub foarte usor. L-am scos de tot afara si a curs tot lichidul din motor. L-am inspectat un pic... are si un umar pe post de saiba dar are si o saiba de aluminiu acolo. Nu este foarte lung aprox 2,5 cm si e suficient doar sa-l slabesti un sfert de tura, dupa se desface la mana. Citind posturile de pe aici, ma speriasem si eu... initial nu vruiam sa umblu la el si pentru ca era greu accesibil. Deci nu e foarte greu ... doar un pic de voie de surubarit. Bafta.
  12. Cata invidie si pe forumul asta... tipic romanesc! :bashwall:
  13. Ai aici un DIY pentru ce vrei tu.
  14. Cum, cu buretele? Normal ca nu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.