Salut. Am schimbat si eu sapatamana trecuta lichidul de racire si am reusit sa-l golesc si pe cel din motor. Foarte simplu... am dat doar scutul din fata cel de plastic jos, pentru ca nu ai cum sa ajungi la radiator. In schimb pe cel de aluminiu din spate nu a fost nevoie sa-l dau jos (sincer aveam si o lene...). Am desfacut usita aceea de la golire ulei motor, asa am scapat... desfacand doar un singur surub, cu surubelnita. Pe acolo are loc mana, (cu cheie cu tot ) si cu o inelara de 13 am desfacut acel surub foarte usor. L-am scos de tot afara si a curs tot lichidul din motor. L-am inspectat un pic... are si un umar pe post de saiba dar are si o saiba de aluminiu acolo. Nu este foarte lung aprox 2,5 cm si e suficient doar sa-l slabesti un sfert de tura, dupa se desface la mana. Citind posturile de pe aici, ma speriasem si eu... initial nu vruiam sa umblu la el si pentru ca era greu accesibil. Deci nu e foarte greu ... doar un pic de voie de surubarit. Bafta.