Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

MotorAG

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • MSN
    david.zafiu@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    zafiu.david@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania - Pitesti
  • Interests
    Driving and auto engeniering!

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E46 Touring

MotorAG's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Sunt de acord,dar depinde si de alte lucruci cum ar fi sa spunem greutatea masinii,rapoartele,cuplul. Ma refer la doua motoare de aceeasi capacitate cilindrica si aceeasi putere in cai,sa spunem 150 de cai,dar unul pe benzina si altul pe motorina. Automat cel pe motorina va trage mai bine,pentru ca automat,cuplul este mai mare,indiferent de egalitatea de putere in cai,si aici ma refer la 320i 150hp si 320d 150hp. Nu cred ca cel pe benzina are castig de cauza pe acceleratie si nici la alte capitole,poate doar rafinament
  2. Asta spun,le-am condus,am simtit,daca gresesc spune-mi.
  3. Bunaseara,as dori sa spun cateva cuvinte. Am un 320d 150 de cai si 330 nm cuplu si am ajuns pe acest forum tocmai din dorinta de a afla cate ceva despre remapare intrucat doresc sa il duc la 180 de cai si undeva putin peste 400nm,dar vad ca s-a ajuns la alt gen de discutii. As vrea sa fac doar o referire la acele postari despre un 318d repamat care face un 320d E90 stock de 163 de cai. Modelul E90 de 163 de cai pierde intr-o cursa de la 0 la 100 in fata unui 320d stock de 150 de cai si asta doar pentru ca motorul E90-ului este mult mai "imbrobodit" cu tehnologie,ceea ce pe scurt,reduce din putere. M-am dat cu masina mea contra unui 320d E90 de 163 de cai si l-am batut la o masina de fiecare data,soferul fiind foarte bun,ambele manuale. Ganditiva ca in secunde diferenta este mica intre aceste doua masini de la 0-100,dar pe drum se prezinta a fi de o masina lungime. Asta este tot ceea ce stiu ca poate bmw-ul 320d 150 de cai E46. Si inca ceva,acelasi model bate 320i-ul. Dieselul pe motoare mici cu putere in cai similara celor pe benzina este mult mai eficient si puternic.
  4. Mai baieti,mai RAO,nu pot sa inteleg,nici in ruptul capului nu pot sa inteleg cum de TU,te vaiti de un consum de 8.5 litri in oras,cu masina adusa la 190cp si jante de 255.Mai mult de atat nu pot spune,cum sa te vaiti de asa ceva? Mama mea conduce un BMW E46 320d 150CP din 2005,si mai este si Touring,condus numai in oras si tineti cont ca de o femeie,consuma 8.4 - 8.5 litri la suta.Cand se intampla sa iasa cu el in tara,ceea ce este rar,scade consumul la maxim 7.6 SI MASINA ESTE STOCK. Bineinteles ca atunci cand am cumparat masina ea avea consumul mediu de 7.2 dar de cand femeia asta o conduce nu iti poti explica ce face de creste asa.Oricum,concluzia este ca 2.0 diesel de 150cp nu este foarte economic,nu te poti vaita mai ales daca l-ai tunat ca pe un avion.Este brutalitate pura ce ai faci tu lui acolo. Auzi si tu,cip tuning pina la 190,sincer iti spun ca nu stiu cat o sa mai traiasca motorul acela in conditiile in care tu ai dai si blana ca nesatulu.
  5. Jacobs,stiu ca pare ireal dar credema,9500 de euro am dat pe ea,avea 165.000 de km la bord si NU,NU ERA FURATA.Am fost la politie si am verificat asta pentru ca lafel banuiam si eu,este pomana intelegi,am avut noroc,plus ca motorul merge tun,am facut cred ca 5 verificari la motor intr-un an si toti mecanicii spun ca este cel mai intretinut motor la kilometrii ala pe care l-au vazut ei.Merge de n-ai treaba credema.Am uitat totusi sa mentionez ceva.Cum mama lucreaza la BMW,masina asta am luat-o fara marja :). Ea era 10.500 Euro.Oricum tot foarte putin pentru ce e pe ea.Ai dreptate,dupa cum am spus si eu,este imposibil FULL,dar are cam tot ce se poate. Pacat ca de cand e in romania(ea a fost rulata din 2005 pina in 2009 in germania),a inceput sa trosneasca plasticele in portbagaj,este touring,dar si drumurile o omoara. App de E36 vs E46.Tehnologic vorbing E46 nici nu se compara,si eu prefer confort in ziua de azi si desigur si ceva putere,de care nu duc lipsa absolut deloc.Nu mi-as luat E36 decat daca as da peste unul aproape complet reconditionat de vreun maniac al masinilor si care il vine cu 18.000 de euro "FULL".
  6. Salut baieti,salut Claushtaler! Eu nu iti recomand neaparat sa treci de la pisicuta la E46 atat timp cat E46-le la care te uiti tu este destul de vechi.Cauta unul facelift din 2005,printre ultimele fabricate,ai sa vezi ca sunt destule bune si ieftine.Am cumparat vara trecuta un E46 320d 150CP 330nm care ia suta in sub 8 secunde(refecindu-ma si la performante,sa nu excludem :) , este din 2005,l-am luat cu 165.000km (tot din serviceuri mi-am dat seama ca sunt reali) acum are 181.000 si merge impecabil.Masina este full(fara cateva chichite cum ar fi rabatarea automata a oglinzilor laterale,ceva neinsemnat),in rest are absolut totul pe ea si cel mai imbucurator lucru este ca nu am dat decat 9.500 pe ea. Un pret exceptional zic eu! Apropo de consum,o folosesc ca si tine,doar de 3-4 ori pe an in afara si merge de rupe(spatioasa ca este Touring,in spate ai loc cacalau) si nu consuma decat maxim,deci maxim 8.5 in oras.Can ies in afara cu ea scade imediat la 7.2-7.5. Deci nu vb nici de consum peste 10,in niciun caz.Si consumul de 8.5 este pe timp de iarna,cu incalzire aproape la maxim majoritatea timpului. Deci in final,sfatul meu este sa iti cumper un E46,sedan sau touring ce vrei tu,dar sa fie din 2004-2005 si cum ai spus si tu, INTRETIRNUT NU GLUMA :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.