Jump to content

paul_e88

Members
  • Posts

    312
  • Joined

  • Days Won

    11

paul_e88 last won the day on May 26

paul_e88 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    -

Recent Profile Visitors

6776 profile views

paul_e88's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

278

Reputation

  1. Salut, nu stiu daca am voie sa pun fara sa se considere reclama, in acelasi timp nu sunt atat de multe optiuni pentru procedurile astea, asa ca banuiesc ca un feedback deschis e util pentru toata lumea. O sa scriu, iar daca e problema, banuiesc ca se poate sterge sau cenzura ce e necesar. Sunt vreo 2-3 siteuri externe (din cate stiu) care ofera activarea serviciilor de CarPlay. Exista doua situatii: cand CarPlay nu a existat din fabrica - in unele cazuri trebuie cumparata si antena si facuta activarea, sau cand CarPlay exista din fabrica, dar nu e fullscreen. Eu am fost in a doua situatie, aveam CarPlay, dar doar pe jumatate de ecran. Am facut totul cu bimmer-remote, siteul e usor de gasit pe google. Exista unitati la care se poate activa simplu fullscreen (parca e pana in 100 euro), iar altele, cu firmware mai vechi, care trebuie updatate mai intai la un firmware mai nou, si ulterior se face activarea fullscreen. Partea cu firmware mai nou + activare a fost 150 euro si asta am facut cu ei acum. Am mai facut cu ei mai demult si activarea CarPlay pe un NBT Evo, care avea deja antena, dar CarPlay nu era activ deloc. Acolo fost vreo 70 euro si s-a facut doar cu cablu Enet si un fisier generat de ei, fara sa trebuiasca ca ei sa faca ceva remote. Per total a fost totul in regula. Am sperat ca scap mai ieftin si mai simplu, ca prima oara, dar acum a fost bataia de cap cu updateul de firmware.
  2. Am facut pana la urma la polonezi procedura remote. Mi s-a parut foarte bine pusa la punct procedura si deloc simpla. As fi zis ca nu e atata bataie de cap initial, dar nu pare pt oricine. Au updatat firmwareul navigatiei si ulterior activat carplay fullscreen, in total cam 30-40 de minute. Deci partea asta este posibila, pentru cine e interesat si are navigatia mica pe G20.
  3. Aparent se poate face, exista subiectul discutat pe alte forumuri. Dar nu e tocmai la indemana, probabil de aceea si lipsa unui raspuns aici. Altfel, ar mai fi o intrebare: este cineva pe forum care se ocupa cu update-uri de firmware? Intreb in contextul activarii fullscreenului pentru Carplay. PS: intreb pentru ca as prefera sa platesc aici decat cuiva din Polonia sau alte variante din alte tari care au site si vand asta.
  4. Jantel spate OE sunt 9J. Nu ar merge 285 pe ele.
  5. Salut, am vazut ca nu exista inca un subiect pe tema asta, dar ce-i drept am sapat doar pe primele pagini. Ma gandesc ca e relevant si pentru cei care isi cauta un model post 2019, nu doar pentru proprietari - sunt modele care sunt bine configurate dar care vin cu sistemul mic. Cockpit Plus fiind fostul Business. Intrebarea, pentru cei mai tehnici, ar fi: exista posibilitatea upgradeului sistemului Plus la Cockpit Pro? Difera atat ceasurile (complet digital pentru Pro) cat si ecranul principal. (de la 8.8” la 10.25”daca nu ma insel) A facut deja cineva asta? Mersi
  6. Lumea traieste intr-un sistem organizat de ceva timp. De aceea suntem intr-o țară, cu propriile ei legi, ca viata sa fie reglementata. Cand acest lucru nu se intampla, sau se intampla cu dificultate, e o eșuare a acelei tari in privinta respectiva. Oamenii care au investit as spune ca nu au absolut nici o vina, li se poate imputa ca au fost creduli. Dar singurii in masura sa isi impute vina sunt ei insisi, care au dat banii fara sa verifice. De pe margine e usor cu constatarile si judecatile pe banii altora, iar satisfactia "constatarilor" este specifica caprei vecinului sau mai rau, drumului lung si grijei altuia.
  7. Cum s-a spus si mai sus, daca vrei benzina si aspirat, incearca orice varianta de M54/N52, pe orice sasiu. Pe seria 3 E90 si seria 5 E60 trebuie sa te opresti in 2007-2008 pentru o benzina aspirata in 6 cilindri cu care sa nu ai probleme. Pentru ceva mai recent (2010-2013), poti sa incerci Z4 E89 sau 125i E82. Pe diesel, N47 e absolut rezonabil daca te impaci cu zgomotul si vibratiile. Dar una cu km decenti, pana in 150k e greu de gasit.
  8. E manuala si nu e marcata ca "unfallfrei". Deci cine stie care ii e trecutul. 7K mi se pare inca putin pt un F30.
  9. 2.0 benzina pe generatia E-urilor este de evitat. E plin internetul de informatii, vorbim de masini de 15-20 de ani. Din pacate un motor pe benzina robust pe generatia respectiva oricum nu prea exista. Ar fi N52 dar este doar pre-LCI si masinile respective deja merg pe o varsta de 20 de ani, asa ca apar alte probleme chiar daca motorul in sine e ok.
  10. Cum spune si colegul de mai sus, de la scaune manuale la scaune manuale sport mai apare doar reglajul electric al lateralelor in plus. Ar trebui sa il legi, pentru ca o data te ajuta sa il reglezi cum trebuie in functie de persoana aflata in scaun, si in al doilea rand, nu stii cum sunt setate acum si e posibil ori sa fie largi, ori sa te stranga. E vorba doar de adus curent, deci e simplu. Nu e la fel de complicat ca si cum ai pune scaune electrice in loc de manuale.
  11. Daca nu apare in lista (parca codul e 676), atunci nu are. Pentru confirmare, verifica daca are tweetere sau nu. Uite si un link cu un G01 cu sistemul de baza: https://soundtech.com.au/portfolio/bmw-x3-2019/ Sunt si cateva informatii in video, inclusiv cu plasticul plin de pe usa, unde e oglinda, acolo unde cele cu Hi-Fi au tweeter. (secunda 35)
  12. Din pacate, cum am scris si in threadul despre variantele de upgrade al sunetului pe E90, experimentele de genul "o boxa de aici, un amplificator de acolo" de obicei risca nu numai sa nu sune bine/corect, ci sa vina si cu probleme de functionare. Asta pe langa ca nu a fost un experiment ieftin. Dar cred ca asa e cand vrei sa inveti pe pielea ta. In primul si in primul rand, indiferent ce iti spune oricine, mergi pentru codare pana gasesti o persoana care ti-o face. Motivele, erorile masinii, etc sunt irelevante. Tu ai nevoie de codarea de Hi-Fi in momentul in care duci semnalul din HU in amplificator. Vezi daca rezolvi asa. Ulterior, daca problema persista, trebuie verificat daca amplificatorul e ce trebuie. Pentru E90, iti trebuie amplificator cu intrare pentru semnal diferential. Adica undeva la +5V pe intrari, daca imi amintesc bine. Nu toate amplificatoarele suporta lucrul asta. Despre potrivirea intre difuzoare si amplificator, D-zeu cu mila. Ar trebui totusi sa nu distorsioneze, dar si sunetul va fi la noroc.
  13. Anunt inca valabil, masina are km tot in jur de 85-86k, e folosita foarte putin, de aceea si vanzarea. Update de pret 24.000 euro. E destul de ingrijita, revizii doar la reprezentanta (Proleasing Ploiesti), ultima revizie a fost anul acesta in aprilie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.