Jump to content

paul_e88

Members
  • Posts

    306
  • Joined

  • Days Won

    11

paul_e88 last won the day on May 26

paul_e88 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    -

Recent Profile Visitors

6724 profile views

paul_e88's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

277

Reputation

  1. Lumea traieste intr-un sistem organizat de ceva timp. De aceea suntem intr-o țară, cu propriile ei legi, ca viata sa fie reglementata. Cand acest lucru nu se intampla, sau se intampla cu dificultate, e o eșuare a acelei tari in privinta respectiva. Oamenii care au investit as spune ca nu au absolut nici o vina, li se poate imputa ca au fost creduli. Dar singurii in masura sa isi impute vina sunt ei insisi, care au dat banii fara sa verifice. De pe margine e usor cu constatarile si judecatile pe banii altora, iar satisfactia "constatarilor" este specifica caprei vecinului sau mai rau, drumului lung si grijei altuia.
  2. Cum s-a spus si mai sus, daca vrei benzina si aspirat, incearca orice varianta de M54/N52, pe orice sasiu. Pe seria 3 E90 si seria 5 E60 trebuie sa te opresti in 2007-2008 pentru o benzina aspirata in 6 cilindri cu care sa nu ai probleme. Pentru ceva mai recent (2010-2013), poti sa incerci Z4 E89 sau 125i E82. Pe diesel, N47 e absolut rezonabil daca te impaci cu zgomotul si vibratiile. Dar una cu km decenti, pana in 150k e greu de gasit.
  3. E manuala si nu e marcata ca "unfallfrei". Deci cine stie care ii e trecutul. 7K mi se pare inca putin pt un F30.
  4. 2.0 benzina pe generatia E-urilor este de evitat. E plin internetul de informatii, vorbim de masini de 15-20 de ani. Din pacate un motor pe benzina robust pe generatia respectiva oricum nu prea exista. Ar fi N52 dar este doar pre-LCI si masinile respective deja merg pe o varsta de 20 de ani, asa ca apar alte probleme chiar daca motorul in sine e ok.
  5. Cum spune si colegul de mai sus, de la scaune manuale la scaune manuale sport mai apare doar reglajul electric al lateralelor in plus. Ar trebui sa il legi, pentru ca o data te ajuta sa il reglezi cum trebuie in functie de persoana aflata in scaun, si in al doilea rand, nu stii cum sunt setate acum si e posibil ori sa fie largi, ori sa te stranga. E vorba doar de adus curent, deci e simplu. Nu e la fel de complicat ca si cum ai pune scaune electrice in loc de manuale.
  6. Daca nu apare in lista (parca codul e 676), atunci nu are. Pentru confirmare, verifica daca are tweetere sau nu. Uite si un link cu un G01 cu sistemul de baza: https://soundtech.com.au/portfolio/bmw-x3-2019/ Sunt si cateva informatii in video, inclusiv cu plasticul plin de pe usa, unde e oglinda, acolo unde cele cu Hi-Fi au tweeter. (secunda 35)
  7. Din pacate, cum am scris si in threadul despre variantele de upgrade al sunetului pe E90, experimentele de genul "o boxa de aici, un amplificator de acolo" de obicei risca nu numai sa nu sune bine/corect, ci sa vina si cu probleme de functionare. Asta pe langa ca nu a fost un experiment ieftin. Dar cred ca asa e cand vrei sa inveti pe pielea ta. In primul si in primul rand, indiferent ce iti spune oricine, mergi pentru codare pana gasesti o persoana care ti-o face. Motivele, erorile masinii, etc sunt irelevante. Tu ai nevoie de codarea de Hi-Fi in momentul in care duci semnalul din HU in amplificator. Vezi daca rezolvi asa. Ulterior, daca problema persista, trebuie verificat daca amplificatorul e ce trebuie. Pentru E90, iti trebuie amplificator cu intrare pentru semnal diferential. Adica undeva la +5V pe intrari, daca imi amintesc bine. Nu toate amplificatoarele suporta lucrul asta. Despre potrivirea intre difuzoare si amplificator, D-zeu cu mila. Ar trebui totusi sa nu distorsioneze, dar si sunetul va fi la noroc.
  8. Anunt inca valabil, masina are km tot in jur de 85-86k, e folosita foarte putin, de aceea si vanzarea. Update de pret 24.000 euro. E destul de ingrijita, revizii doar la reprezentanta (Proleasing Ploiesti), ultima revizie a fost anul acesta in aprilie.
  9. Salutare, am o intrebare pentru cei cu mai multa experienta sau care au trecut prin asta - desi nu cred ca e ceva atat de des intalnit. Se poate trece de la climatizarea manuala la cea automata pe generatia E, mai specific pe un E82/E87? Din ce am mai cautat, ar fi vorba de datul bordului jos si schimbatul unitatii mari de clima de acolo. As fi dispus sa fac asta, pentru ca modelul pe care il caut apare rar la vanzare, insa exista deja modele disponibile cu clima manuala, motiv pt care nu se vand usor probabil. Daca stie cineva cum s-ar face, ar fi dispus sa ajute, contracost, in zona Bucuresti? Mersi
  10. Salut, sunt in cautare de un E82, si am gasit ceva ce s-ar potrivi. Insa am o problema cu masina pe care am gasit-o. Este cineva care ma poate ajuta cu un detaliu de istoric, chiar si doar verbal, fara vreo detaliere? Am cumparat achizitionat istoricul masinii de pe checkvin.eu, de unde am aflat ca masina a avut o dauna dedesubt. Insa nu stiu daca e vorba de cateva carene/plastice sau e ceva mai grav ce implica si tabla. In mod evident, raspunsul ar fi decisiv. VIN-ul ar fi WBAUC310X0VF41634. In istoricul pe care l-am obtinut apare ca in poza din atasament. Multumesc oricui ma poate ajuta
  11. Fiecare vrea schimbare, dar nu de la el. Eu nu am inteles masinile diesel de >60-70k euro, cele de statut. Am bani, dar parca nu atat de multi.
  12. Pune neaparat wooferele, cele standard sunt foarte slabe - o sa vezi si greutatea lor cand le schimbi. Din ce vazusem in anuntul din care le-ai cumparat, nu pareau wooferee de Hi-Fi totusi, par altfel de difuzor. Vezi ca se pot schimba fara sa deconectezi bateria si fara sa scoti scaunele. Doar scoti suruburile scaunelor si ridici scaunul de fata, o sa ai acces usor la woofere. Ai grija la covor doar.
  13. Nu degeaba au fost scrie recomandarile mai sus, atat de mine cat si de colegi. Problema nu e nici macar faptul ca e motorul schimbat, ci ca a fost un fiasco trecerea la injectie directa pentru BMW, motoarele pe benzina ale anilor respectivi fiind dezastruoase financiar pentru cine le detine. Chiar daca e in stare buna motorul, sa il tii functional si fara erori va fi un sac fara fund. Diferenta aceea de 2-3k de la achizitie despre care vorbesti este nesemnificativa cand pui in calcul ce inseamna intretinerea unui motor pe benzina problematic din perioada aia. Un N53 te poate ingropa de mai mult de 2-3k euro. Un N54 la fel. N52 e un motor fara vulnerabilitati mari, fiind injectie multi-punct si aspirat. Singurul lucru de mentionat e ca cel de 3.0 ar trebui cautat. 2.5, desi cu impozit mai mic, va manca ulei din cauza unei probleme specifice lui. Poti gasi multe informatii despre asta online. Masina e scumpa, in sensul ca se duce usor-usor spre 13-14k. Cine aude sumele astea si nu stie modelul sau ce reprezinta, probabil va spune ca esti nebun sa dai atat. Dar e clar pentru o nisa de oameni care cauta ceva anume. Acelasi lucru se aplica si pentru 125i. (care are tot N52-ul, unde difera doar softul ce poate fi preluat de la 330i si obtii aceeasi putere) Pot sa iti spun ca exista acum cateva luni 330i cu pachet M la 14k, cu 90k km, deci trebuie rabdare si un buget adecvat si gasesti ce cauti. Din punctul meu de vedere, nu e afacere sa iei una mai ieftina cu alt motor, mai rau te legi la cap cu probleme pe o masina veche, pe deasupra si cu putere putina. Daca nu te poti intinde cu bugetul, mai bine te reorientezi spre alt model, generatia E a avut doar cateva modele bune/de cautat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.