
paul_e88
Members-
Posts
328 -
Joined
-
Days Won
11
paul_e88 last won the day on May 26 2024
paul_e88 had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
-
paul_e88's Achievements
-
Deschid acest thread in ideea in care exista cineva care isi cauta un astfel de model si nu gaseste in Romania. Poate vin in intampinarea acestei cereri, fara sa fie nevoie de dealeri, vanzatori externi, transport pe platforma si alte complicatii. Astfel, cine doreste masina din Germania, cu km reali verificabili, service complet si in conditie f buna, ar putea fi un deal. Locuind in Germania, am cumparat masina anul trecut si am inmatriculat-o tot aici - am cautat jumatate de an masina, pana am gasit-o - in conditiile cautate: km putini, fara nici un accident, de la prim proprietar, dotari de bun-simt si inca putin peste. Este cumparata de la dealer, eu fiind al doilea proprietar. Masina are 2 ani garantie, dar care se pierde in momentul vanzarii mai departe. Evident, poate fi exportata ca orice alta masina pt inmatricularea in Romania. Masina este un G20 330i (fara xdrive) - Mediterranblau metallic, prima inmatriculare 11.2019 Ultima revizie acum o luna, la aprox 36k km, deci anul asta nu mai trebuie facut nimic. Km actuali sunt ca. 37k km Dotari mai deosebite: - Live Cockpit Plus cu bord digital - Head Up Display - Scaune Sport cu reglaj lombar pe ambele scaune - Active Cruise Control cu Stop&Go - Fauri Laser adaptive - Parkassist Plus cu Camere 360 - Sistem de sunet Hi-Fi - Comfort Acces - Geamuri acustice fata - Volan Nappa Individual - Trapa electrica - Aplicare galvanica pe butoane - Bord Sensatec Voi reveni cu poze mai multe zilele urmatoare. Pret: 32.400 €. Pentru mai multe informatii discutam in mesageria privata. Las mai departe lista de optiuni: 01CB CO2 Umfang 01DE Abgasnorm EU6 RDE 01SZ 17" LM Rad V-Speiche 775 0205 Automatikgetriebe 0230 Zusatzumfang EU-spezifisch 02PA Radschraubensicherung 02VB Reifendruckanzeige 02XN BMW Individual Lederlenkrad 0320 Entfall Modellschriftzug 0322 Komfortzugang 03KA Akustik Komfort Verglasung 0403 Glasdach elektrisch 0420 Abgedunkelte Verglasung 0428 Warndreieck und Verbandstasche 0430 Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik 0431 Innenspiegel automatisch abblendend 0465 Durchladesystem 0481 Sportsitz 0488 Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer 0493 Ablagenpaket 0494 Sitzheizung Fahrer/Beifahrer 04AW Instrumententafel Sensatec 04KL Interieurleiste Aluminium Mesh-Effekt 04NE Blow-by-Heizer 04U0 Galvanikapplikation Bedienelemente 04UR Ambientes Innenlicht 0534 Klimaautomatik 0548 Kilometertacho 05A1 LED Nebelscheinwerfer 05AC Fernlichtassistent 05AL Active Protection 05AQ Active Guard Plus 05AS Driving Assistant 05AZ BMW Laserlicht 05DA Deaktivierung Airbag Beifahrer 05DC Kopfstützen im Fond klappbar 05DF Aktive Geschw.regelung+Stop&Go Funktion 05DN Parkassistenzsystem Plus 0610 Head-Up Display 0654 DAB- Tuner 0676 HiFi Lautsprechersystem 06AE Teleservices Nachträglich verbaute Sonderausstattungen: Dieses Fahrzeug hat keine Nachrüstungen. 06AF Gesetzlicher Notruf 06AK Connected Drive Services 06C2 Connected Paket plus 06U2 BMW Live Cockpit Plus 0760 Hochglanz Shadow-Line 07LD Modell Sport Line 07R7 Innovationspaket 0801 Deutschland-Ausführung 0851 Sprachversion deutsch 0879 Bordliteratur deutsch 08KA Ölwartungsintervall 24 Monate/30.000 km 08R9 Kältemittel R1234yf 08TF Aktiver Fussgängerschutz 09BD Business Package A090 AGM-Batterie 90 Ah
-
pentru ca sunt doar cateva scenarii unde 330e are sens. ca orice plugin hibrid, are ce e mai rau din ambele lumi - sistemul electric (greutate, complexitate) + motor pe combustie (eficienta mai mica). ele functioneaza impreuna bine doar intr-o situatie ideala - incarcare acasa si uz prepondenrent urban. altfel, la drum lung tragi greutatea sistemului electric dupa tine - ineficient, iar prin oras daca nu ai unde sa incarci, la fel, mai ales ca nu ai range mare ca la o pur electrica. si ajungi sa bagi mai multa benzina decat ai baga intr-o masina care e pur benzina. si eu recomand 20i/30i, fara xdrive. 20i parca se invarte pe la 23-24k, 30i merge spre 30k. dotarile sunt f importate si pot schimba considerabil pretul. as lua pana in 70-80k km.
-
Mersi! Mai incerc sa ma joc cu ele - am lombarul dat cat de in spate se poate, aripioarele deschise la maxim, sezutul ridicat o 'pedala', partea din fata coborata la maxim, iar spatarul setat la aprox 100-110° (ceva mai mult de 90° fata de sezut) Pozitia lor neutra ar parea ca e cea mai recomandata, dar ori e nevoie de o perioada de acomodare, ori pur si simplu e nepotrivire. De 2 zile am un picior amortit, iar durerea de spate in partea de jos a reaparut, dupa o pauza de necondus. Imi cam pare rau sa o vand dupa 2-3 luni, masina e ok in rest, dar scaunele sport sunt pur si simplu teroare. Exista multe threaduri pe subiectul asta in afara - scaune f tari si sensibilitate mare la reglaje care duc la picioare/fund/umeri amortiti si dureri in partea de jos a spatelui. Intr-un fel ma bucur ca nu sunt si alte persoane in aceiasi situatie pe aici, dar pe de alta parte ma asteptam sa mai gasesc tovarasi de tortura cu care sa ma sfatuiesc. PS: codul de spuma pentru sezut si spatar pare sa fie acelasi pt 2019-2024. Insa am vazut discutii ca in ultimii ani, scaunele ar fi mai moi. Poate fi placebo, dar as cumpara si spuma de la dealer daca stie cineva ceva in sensul asta.
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
paul_e88 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Am mai scris pe forum aici, mi se pare o aberatie cum functioneaza lucrurile in Romania, ca impozitare. Platesc impozite pentru bunurile pe care le am, absolut normal, dar nu ma taxa cand pur si simplu nu folosesc un lucru. Poate tin o masina de 25 de ani cu care sa merg o saptamana in iunie cand e cald, iar in restul anului o am in garaj. As plati taxe pe perioada utilizarii, as plati serviceuri care sa o intretina, as plati ITP, as plati rovinieta. Dar de ce trebuie sa platesc impozit pe tot anul? Tot sistemul e aberant si trage bani - cu mult mai mult decat ar trebui - in felul asta. Si tot nu le ajunge si vor mai mult. Nimeni nu vrea sa puna ordine in lucruri, ci doar sa ia si mai multi bani. Pe cat sustineam acum cativa ani - cine vrea 3.0, sa nu se planga de impozit, ce mare lucru - pe atat de mult astazi mi se pare revoltator felul in care se face taxarea in RO. Ma bucur ca mi-am redus banii dati in Romania pe impozit de la ~3000 lei la aprox 200 lei. Daca as putea, n-as plati nimic si as merge cu STB/CFR, daca n-ar fi si alea in colaps.- 3064 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Si la cele manuale mi se pare la fel, nu stiu daca e perceptie sau nu. Mi se pare ca vad capota mai mult, lucru pe care nu l-am remarcat la E90 sau F30. Masina cu totul e mai inalta, posibil si din cauza platformei comune cu electrice, posibil si din cauza masurilor pasive de siguranta pentru impactul cu pietonii. Am parcat langa un E46 si oglinda lui era aproape la nivelul clantei de usa de la G20. Plus faptul ca tot bordul e facut sa stea "sub" tine, nu la nivelul tau - in E90 si F30 perceptia e ca bordul te inconjoara si aveai comenzile in fata, la G20 parca ai comenzile si ecranul sub tine, tot bordul fiind mai jos. Pentru cei care ok cu scaunele, cum le-ati reglat? Spatarul e in contact cu tot spatele? Lombarul e dat in fata sau nu e folosit deloc? Posibil e o chestie de reglaje, dar parca n-am avut sensibilitatea asta pentru o pozitie corecta la nici o alta masina. Din pacate masinile au crescut atat de mult incat acum n-as vrea ceva mai mare ca G20. G30 are 4.95m, e cat un seria 6/7, si devine problematic pe strazi inguste sau parcari limitate. Intr-adevar am vazut ca au scaunele mai late si mai "permisive", plus confortul mai mare per total. Mi-ar placea mult ce ofera F-ul sau G-ul in clasa superioara, dar la o dimensiune mai mica..3-ul mi se pare destul de agitat ca tinuta de drum, si acum dupa ceva timp a aparut si problema scaunelor. Poate am imbatranit eu.
-
Cam fata de orice model..inclusiv alte marci. Mi se par cele mai inconfortabile scaune in care am stat, si imi amintesc de experienta unui drum mai lung intr-un Logan 1, unde la fel, am avut dureri de spate in zona inferioara a spatelui dupa 1-2 ore. Dar acolo nu aveam asteptari. Mi se pare ciudat ca nu e f discutata situatia scaunelor - fata de fostele generatii sunt inguste si tari, obiectiv vorbind, adica aici clar nu e ceva personal. Efectele inteleg ca, intr-adevar, pot fi subiective, in functie de individ, dar nici nu sunt mare - 1.80 si 75kg. Sunt curios ce spun alte persoane de pe forum, posesoare sau foste posesoare..
-
Salut, as vrea sa intreb daca mai sunt si alte persoane care au simtit un discomfort cu scaunele generatiei G, mai exact cele sport de pe seria 3. Inteleg ca sunt identice intre seria 3, seria 4, x3, x4, cat si i4. Mi se pare ca au o conformatie mai ciudata si, chiar si la ceva timp, inca nu ma pot acomoda in ele. Intr-adevar sunt mai tari, dar nu stiu daca doar asta e problema. De reglat, am incercat tot, inclusiv sa ridic scaunul, in ciuda faptului ca nu am fost nevoit sa fac asta pt nici o alta masina. Poate a mai simtit cineva asta?
-
Amplificator HK stricat BMW x3 g01
paul_e88 replied to Vlad T's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Sigur se poate monta ceva aftermarket, exista de f mult timp varianta cu intrare optica. Dar ar fi probabil mai simplu original. Cel din linkul tau apare a fi un amplificator Hi-Fi de X3 F25. -
@RedCap ai dreptate, nu am mai revenit sa adaug poze. Masina a fost vanduta, mersi oricum!
-
Trebuie sa ai farurile pe Auto.
-
Modul carplay/android pe masina in garantie
paul_e88 replied to rou24's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
@Ciprian01 nu neaparat, banuiesc ca are nevoie sa aiba antena Wi-Fi din fabrica (pregatirea hardware) incat sa apara optiunea activabila la BMW. @rou24 ai hartile WAY, deci ai EntryNav2. In locul tau as da un mail aici: https://bimmer-remote.com/products/bmw-apple-carplay-activation-entrynav2 Sa vezi daca se poate face ceva cu sistemul original al masinii, pana sa apelezi la solutii aftermarket. Macar sa fii sigur ca nu ai avut de ales. -
Am avut si eu la fel pe F22. Intr-adevar e pogo, pe autostrada pe denivelari era caraghioasa topaiala in scaun. Insa, chiar si asa, mi-o amintesc mai confortabila ca cea de pe G20. La G20 e tot in jur de 5k euro si nu include ID7, deci tot trebuie adaugat separat. D-asta nu am inteles ce e ciudat. Scaunele sport sunt 500 de euro, deci 10% din pachetul M.
-
F a fost o generatie moale dpmdv. F cu suspensie M si roti pe 18", desi topaitoare (rebound rapid), e confortabila. F cu suspensie standard si roti pe 17" inca pluteste. G cu suspensie standard si roti pe 17" mi se pare rigida, mai rigida ca E90. Adaptiva e ok. M-Sport e.. pur si simplu, mai rau. As spune cel mai rau dintre toate.
-
Modul carplay/android pe masina in garantie
paul_e88 replied to rou24's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Cum a spus @rikmh mai sus, s-ar putea sa poti cumpara direct din MyBMW, e in jur de 300 euro activarea. Exista si variante mai ieftine, in afara reprezentantelor. Navigatia ta e suficient de noua - ar trebui sa ai EntryNav EVO. Poti sa te uiti sa vezi ce varianta de harti ai pe masina la Version Information? In functie de asta, poti sa mai cercetezi ulterior ce se poate face. -
Ai adus in discutie m-pack si n-am inteles de unde, sau de ce anume e ciudata combinatia. Altfel da, dpmdv mai bine ca n-are M-Pack. Suspensia, chiar si sub forma ei standard, mi se pare rigida, iar un pachet M fara suspensia adaptiva nu e combinatia ideala pe drumurile din Romania. Problema e ca un G20 cu pachet M si suspensia adaptiva nu e ieftin. Altfel, e super de avut.