paul_e88
Members-
Posts
321 -
Joined
-
Days Won
11
paul_e88 last won the day on May 26 2024
paul_e88 had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
-
paul_e88's Achievements
-
Trebuie sa ai farurile pe Auto.
-
Modul carplay/android pe masina in garantie
paul_e88 replied to rou24's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
@Ciprian01 nu neaparat, banuiesc ca are nevoie sa aiba antena Wi-Fi din fabrica (pregatirea hardware) incat sa apara optiunea activabila la BMW. @rou24 ai hartile WAY, deci ai EntryNav2. In locul tau as da un mail aici: https://bimmer-remote.com/products/bmw-apple-carplay-activation-entrynav2 Sa vezi daca se poate face ceva cu sistemul original al masinii, pana sa apelezi la solutii aftermarket. Macar sa fii sigur ca nu ai avut de ales. -
Am avut si eu la fel pe F22. Intr-adevar e pogo, pe autostrada pe denivelari era caraghioasa topaiala in scaun. Insa, chiar si asa, mi-o amintesc mai confortabila ca cea de pe G20. La G20 e tot in jur de 5k euro si nu include ID7, deci tot trebuie adaugat separat. D-asta nu am inteles ce e ciudat. Scaunele sport sunt 500 de euro, deci 10% din pachetul M.
-
F a fost o generatie moale dpmdv. F cu suspensie M si roti pe 18", desi topaitoare (rebound rapid), e confortabila. F cu suspensie standard si roti pe 17" inca pluteste. G cu suspensie standard si roti pe 17" mi se pare rigida, mai rigida ca E90. Adaptiva e ok. M-Sport e.. pur si simplu, mai rau. As spune cel mai rau dintre toate.
-
Modul carplay/android pe masina in garantie
paul_e88 replied to rou24's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Cum a spus @rikmh mai sus, s-ar putea sa poti cumpara direct din MyBMW, e in jur de 300 euro activarea. Exista si variante mai ieftine, in afara reprezentantelor. Navigatia ta e suficient de noua - ar trebui sa ai EntryNav EVO. Poti sa te uiti sa vezi ce varianta de harti ai pe masina la Version Information? In functie de asta, poti sa mai cercetezi ulterior ce se poate face. -
Ai adus in discutie m-pack si n-am inteles de unde, sau de ce anume e ciudata combinatia. Altfel da, dpmdv mai bine ca n-are M-Pack. Suspensia, chiar si sub forma ei standard, mi se pare rigida, iar un pachet M fara suspensia adaptiva nu e combinatia ideala pe drumurile din Romania. Problema e ca un G20 cu pachet M si suspensia adaptiva nu e ieftin. Altfel, e super de avut.
-
Pretul mi se pare ok din ce stiu de acum 2-3 luni, exista sansa sa gasesti si ceva cu km mai putini, dar probabil trebuie sa mai scazi la dotari. Depinde de tine cata rabdare mai ai sa astepti si sa vezi ce mai apare. Nu cred ca are vreun impact daca e MHEV sau nu, e vb de motor de 2.0, deci impozit de ca. 200 lei si fara reducere. Jante/anvelope le schimbi cand vrei cu ce dimensiuni vrei. Dotarile nu sunt de m-pack. ID7 e separat, scaunele sport sunt separat (sau chiar incluse in Sportline) Mai bine ca nu e M-Pack, pentru ca altfel ar fi fost destul de important sa aiba suspensia adaptiva. Cea standard de M-Pack e rigida.
-
e63 Bmw e63 2004-2007 (3.0i- N52B30A )
paul_e88 replied to xbotop's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 6
Cred ca cineva care cauta o masina de genul asta nu se uita la faptul ca are 20 ani vechime, respectiv la toate dezavantajele evidente care decurg din asta. Ci poate exact in ciuda motivului asta o cumpara. Rostul il gaseste fiecare. -
Modul carplay/android pe masina in garantie
paul_e88 replied to rou24's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Ce sistem idrive ai, are navigatie? Eventual daca ai un VIN, ajuta sa vedem. Poate se rezolva cu retrofit original. -
Eu vad problema principala a masinilor vechi (>15 ani) intretinerea lor - care va fi din ce in ce mai deasa si scumpa. Asta inseamna ca un proprietar care tine o astfel de masina, o face din pasiune sau din motive personale. Deci 1. ori stie ce are, ori 2. e atasat de ea. In nici unul din cazuri nu pleaca masina ieftin de la el. Mai e cazul 3, unde omul nu stie ce are si vinde ca sa mearga mai departe in viata. La modele f. vechi tip E39/E34 greu de crezut ca mai exista astfel de proprietari - poate doar motorizari/echipari mai putin dezirabile. Dar poate fi, cine stie de unde sare norocul. Iar masinile curate devin mai rare pe masura ce trec anii. Orice e rar, se va aprecia, din pacate. Deci pentru unele modele e o singura directie a pretului, in sus. @pvsilviu e vorba de preferinte personale doar, sa nu iti inchipui ca am vreo baza tehnica in ce am spus. Nu cunosc automatele pe E39, dar dupa cativa ani de condus automate, as prefera ca masina secundara/de weekend sa conduc ceva manual.
-
E acelasi lucru si in anunturile postate de tine - nici una nu e marcata ca fiind fara accident. Prima e vanzare prin intermediere - deci nu exista garantia legala pentru cineva din Germania. Asa ca tot apar niste rezerve. Dar am inteles ce spui, cred ca mai degraba e vorba de gusturi / de un model preferat de fiecare. Am intervenit doar pentru ca mi se parea nerealist subiectul discutiei. Am ramas socat putin, probabil de trecerea brusca a timpului, cand am cautat E90/E92 anul trecut si pana sa gasesc unul curat (care n-a fost curat in final), am trecut prin, fara exagerare, 30 de masini in Germania, din care am vazut macar 10. E90 e, pur si simplu, batran si nu mai exista modele curate. E39, sau mai rau, E34...ai nevoie de service de mecanica si tinichigerie. Poti doar sa te rogi sa o iei nelovita si neruginita.
-
Sunt curios de ce nu ai da. Eu nu as da pentru ca e automata, dar in afara de reparatia la far, nu imi sare ceva flagrant in ochi. Anunturile de pe mobile.de sunt puse cu atentie totusi. Pe anuntul asta daca te uiti, o sa vezi ca masina nu e marcat ca Unfallfrei. Deci are ceva dauna. In acelasi timp, vorbim de masini de 20-25 de ani. Mi se pare ca un E39 curat e aproape imposibil de gasit. Daca il gasesti, nu o sa fie 6500e. Compromisuri trebuie facute. Total de acord. Ce e bun, se va da rapid, vorbim de cateva zile. Unde e rabdare si e multa bunavointa cu persoane externe (din afara DE), de obicei e si ceva la mijloc. @pvsilviu fara garaj si buget care poate fi blocat in ceva de genul, nici eu nu as face mutarea asta. In Romania e si greu de vandut ulterior o masina de tipul asta, incat sa zici ca iti vei recupera costurile usor in caz de nevoie.
-
Ai dreptate, dar daca ar fi sa fiu realist, o masina cu ce spui tu acolo se duce in 8k. O persoana care a facut lucrurile astea, a bagat bani in ea, (in Germania, unde preturile sunt altele ca in RO) nu o va vinde pe suma de care mentionezi. Cel putin eu asa vad lucrurile. Nimeni nu da lucruri bune pe 2 lei. Ba, asa cum am spus mai sus, unii vor sa vanda lucruri de 2 lei pe 4 lei, si aici trebuie grija. 6500 mi se pare decent pentru un E39, chiar daca nu are schimabt tot ce trebuie schimbat. La varsta asta, mai important mi se pare sa fie fara rugina (sau minima), istoric service, fara accident si preferabil fara revopsiri. Deja iti garantez ca, cu filtrele astea, cauti acul in carul cu fan, si acul oricum va fi scump.
-
Ma dau si eu cu parerea: de la un punct incolo e greu de estimat valoarea unui lucru strict dintr-un anunt. In 99% din cazuri, din experienta mea, nu exista chilipiruri. Unde e ieftin, e o problema. In schimb oameni lacomi exista, deci pot sa inteleg critica pretului. Insa cat ar trebui sa fie un E39 intretinut? In sensul in care, un exemplar curat si fara rugina ar putea sa fie 6-7k euro? Dpmdv, da. Avem cum sa ne dam seama din anuntul respectiv in ce stare e masina respectiva? Nu stiu, eu unul nu, dar pare curata. PS: acum un an am urmarit cateva luni bune internetul si anunturile din Germania (mobile, kleinanzeigen, autoscout) pentru un E90/E82. Concluzia dupa minim 4-5 luni, nenumarate drumuri batute si masini vazute, e cum am scris mai sus: nimic din ce e ieftin nu a fost bun, iar nu tot ce era scump era bun. Dar raspunsul a fost intre cele scumpe, cum as spune ca va fi si cazul unui E39 curat, pentru cine cauta.
-
Pare generatia F dupa LCD-ul color.