Jump to content

paul_e88

Members
  • Posts

    308
  • Joined

  • Days Won

    11

paul_e88 last won the day on May 26

paul_e88 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    -

Recent Profile Visitors

6745 profile views

paul_e88's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

277

Reputation

  1. Jantel spate OE sunt 9J. Nu ar merge 285 pe ele.
  2. Salut, am vazut ca nu exista inca un subiect pe tema asta, dar ce-i drept am sapat doar pe primele pagini. Ma gandesc ca e relevant si pentru cei care isi cauta un model post 2019, nu doar pentru proprietari - sunt modele care sunt bine configurate dar care vin cu sistemul mic. Cockpit Plus fiind fostul Business. Intrebarea, pentru cei mai tehnici, ar fi: exista posibilitatea upgradeului sistemului Plus la Cockpit Pro? Difera atat ceasurile (complet digital pentru Pro) cat si ecranul principal. (de la 8.8” la 10.25”daca nu ma insel) A facut deja cineva asta? Mersi
  3. Lumea traieste intr-un sistem organizat de ceva timp. De aceea suntem intr-o țară, cu propriile ei legi, ca viata sa fie reglementata. Cand acest lucru nu se intampla, sau se intampla cu dificultate, e o eșuare a acelei tari in privinta respectiva. Oamenii care au investit as spune ca nu au absolut nici o vina, li se poate imputa ca au fost creduli. Dar singurii in masura sa isi impute vina sunt ei insisi, care au dat banii fara sa verifice. De pe margine e usor cu constatarile si judecatile pe banii altora, iar satisfactia "constatarilor" este specifica caprei vecinului sau mai rau, drumului lung si grijei altuia.
  4. Cum s-a spus si mai sus, daca vrei benzina si aspirat, incearca orice varianta de M54/N52, pe orice sasiu. Pe seria 3 E90 si seria 5 E60 trebuie sa te opresti in 2007-2008 pentru o benzina aspirata in 6 cilindri cu care sa nu ai probleme. Pentru ceva mai recent (2010-2013), poti sa incerci Z4 E89 sau 125i E82. Pe diesel, N47 e absolut rezonabil daca te impaci cu zgomotul si vibratiile. Dar una cu km decenti, pana in 150k e greu de gasit.
  5. E manuala si nu e marcata ca "unfallfrei". Deci cine stie care ii e trecutul. 7K mi se pare inca putin pt un F30.
  6. 2.0 benzina pe generatia E-urilor este de evitat. E plin internetul de informatii, vorbim de masini de 15-20 de ani. Din pacate un motor pe benzina robust pe generatia respectiva oricum nu prea exista. Ar fi N52 dar este doar pre-LCI si masinile respective deja merg pe o varsta de 20 de ani, asa ca apar alte probleme chiar daca motorul in sine e ok.
  7. Cum spune si colegul de mai sus, de la scaune manuale la scaune manuale sport mai apare doar reglajul electric al lateralelor in plus. Ar trebui sa il legi, pentru ca o data te ajuta sa il reglezi cum trebuie in functie de persoana aflata in scaun, si in al doilea rand, nu stii cum sunt setate acum si e posibil ori sa fie largi, ori sa te stranga. E vorba doar de adus curent, deci e simplu. Nu e la fel de complicat ca si cum ai pune scaune electrice in loc de manuale.
  8. Daca nu apare in lista (parca codul e 676), atunci nu are. Pentru confirmare, verifica daca are tweetere sau nu. Uite si un link cu un G01 cu sistemul de baza: https://soundtech.com.au/portfolio/bmw-x3-2019/ Sunt si cateva informatii in video, inclusiv cu plasticul plin de pe usa, unde e oglinda, acolo unde cele cu Hi-Fi au tweeter. (secunda 35)
  9. Din pacate, cum am scris si in threadul despre variantele de upgrade al sunetului pe E90, experimentele de genul "o boxa de aici, un amplificator de acolo" de obicei risca nu numai sa nu sune bine/corect, ci sa vina si cu probleme de functionare. Asta pe langa ca nu a fost un experiment ieftin. Dar cred ca asa e cand vrei sa inveti pe pielea ta. In primul si in primul rand, indiferent ce iti spune oricine, mergi pentru codare pana gasesti o persoana care ti-o face. Motivele, erorile masinii, etc sunt irelevante. Tu ai nevoie de codarea de Hi-Fi in momentul in care duci semnalul din HU in amplificator. Vezi daca rezolvi asa. Ulterior, daca problema persista, trebuie verificat daca amplificatorul e ce trebuie. Pentru E90, iti trebuie amplificator cu intrare pentru semnal diferential. Adica undeva la +5V pe intrari, daca imi amintesc bine. Nu toate amplificatoarele suporta lucrul asta. Despre potrivirea intre difuzoare si amplificator, D-zeu cu mila. Ar trebui totusi sa nu distorsioneze, dar si sunetul va fi la noroc.
  10. Anunt inca valabil, masina are km tot in jur de 85-86k, e folosita foarte putin, de aceea si vanzarea. Update de pret 24.000 euro. E destul de ingrijita, revizii doar la reprezentanta (Proleasing Ploiesti), ultima revizie a fost anul acesta in aprilie.
  11. Salutare, am o intrebare pentru cei cu mai multa experienta sau care au trecut prin asta - desi nu cred ca e ceva atat de des intalnit. Se poate trece de la climatizarea manuala la cea automata pe generatia E, mai specific pe un E82/E87? Din ce am mai cautat, ar fi vorba de datul bordului jos si schimbatul unitatii mari de clima de acolo. As fi dispus sa fac asta, pentru ca modelul pe care il caut apare rar la vanzare, insa exista deja modele disponibile cu clima manuala, motiv pt care nu se vand usor probabil. Daca stie cineva cum s-ar face, ar fi dispus sa ajute, contracost, in zona Bucuresti? Mersi
  12. Salut, sunt in cautare de un E82, si am gasit ceva ce s-ar potrivi. Insa am o problema cu masina pe care am gasit-o. Este cineva care ma poate ajuta cu un detaliu de istoric, chiar si doar verbal, fara vreo detaliere? Am cumparat achizitionat istoricul masinii de pe checkvin.eu, de unde am aflat ca masina a avut o dauna dedesubt. Insa nu stiu daca e vorba de cateva carene/plastice sau e ceva mai grav ce implica si tabla. In mod evident, raspunsul ar fi decisiv. VIN-ul ar fi WBAUC310X0VF41634. In istoricul pe care l-am obtinut apare ca in poza din atasament. Multumesc oricui ma poate ajuta
  13. Fiecare vrea schimbare, dar nu de la el. Eu nu am inteles masinile diesel de >60-70k euro, cele de statut. Am bani, dar parca nu atat de multi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.