Jump to content

StGermain

Members
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320D e90

StGermain's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. OK, am inteles. Imi poti explica atunci in ce conditii se aprinde simbolul? De exemplu mie nu mi s-a aprins niciodata iernile trecute, si nu mi se aprinde nici acum, dupa ce am schimbat bujiile. Cum sa interpretez asadar aprinderea simbolului? Ca sa stiu pe viitor macar.
  2. Eu NU am iDrive ci am numai alea doua display-uri mici intre ceasuri. Simbolul de bujii apare mare pe tot display-ul de sus (dintre cele doua), pe fond galben! Totodata, am inteles ca daca e defect releul, masina nu mai porneste deloc. Eu dupa ce am inlocuit toate patru bujiile fara nimic altceva, nu se mai aprinde simbolul in bord, si masina porneste dupa ce invarte de doua ori, desi a prins si -12 sau -14 diminetile astea.
  3. Te anunta in bord cand e cel putin una dintre ele arsa - dar cand vezi simbol galben de bujii in bord ai tendinta (cum am avut si eu) sa spui ca se aprinde pentru ca intra in functiune, pentru ca asa se aprind la orice alta masina. Ei, la BMW se pare ca e invers - se aprinde cand e o prolema. In general daca vezi ca invarte mult si nu porneste te gandesti la bujii - ca sa fie de la baterie ar trebui sa nu aiba putere sa invarta.
  4. srb_alex - Nu aparea nicio eroare pe diagnoza in meniul de erori. De asta mi-a zis si baietasul ca e vorba de baterie. Dar stand 10 minute si umband prin diverse meniuri a zis ca "scuze - uite ca arata aici ca bujiile 1 si 3 sunt arse". Probabil diagnoza era una mai basic. Doar nu am facut la reprezentanta sa se apuce aia sa imi spuna pe un ton foarte politicos ca trebuie schimbat motorul cu totul sau vreo alta aberatie cum am mai patit aeerdna - avand in vedere ca bujiile erau cred (nu ma mai uit acum in cartea de service) din fabrica (sf lui 2005), si ca trebuie data galeria de admisie jos ca sa ajungi la ele - le-am schimbat pe toate sa stiu ca sunt toate noi - sa nu ma trezesc ca se mai arde una peste doua luni si iar trebuie sa fac aceeasi manopera.
  5. Nu era eroare de bujii arse aparuta - a trebuit sa intre in nu stiu ce current engine status ca sa ii arate ca 1 si 3 sunt arse. Erau diverse alte erori mai vechi care le remediasem intre timp.
  6. Am inlocuit toate patru bujiile, dat fiind ca doua dintre ele erau arse (iar celelalte doua abia se mai aprindeau, am vazut dupa ce am desfacut). Bateria era intr-adevar slaba pentru ca se chinuise mult in acele dimineti cu 2 bujii arse - dar acum si-a revenit. Deci ma folosesc de masina bine-mersi iar bateria ma va tine pana la toamna cel putin. Bujiile au fost BERU, adica cu ce vine masina si din fabrica, si au costat 252 lei toate 4, la care s-a adaugat 50 pe diagnoza si 50 pe manopera inlocuire. PS. Nu stiu cum de pe un forum de pasionati BMW nu a stiut nimeni ca atunci cand ti se aprind bujiile in bord pe display-ul de erori si pe fundal galben, inseamna ca e o problema cu bujiile, respectiv una sau mai multe sunt arse SAU nu primesc suficient curent! Deci BMW NU are in bord nici indicator de temperatura a apei, si NICI de bujii - decat acestea cand au o deficienta. Sa avem Drumuri Netede!
  7. Ok, inseamna ca trebuie incarcata sau inlocuita? Si cum de e dusa daca reuseste sa invarta secundele alea?
  8. Ce parere aveti? Imi pare rau ca in prima parte se vede mai mult volanul, dar domnisoara care a filmat............ http://dl.transfer.ro/video-2012-02-02-11-17-32_part_1-transfer_RO-02feb-ee7f6a.mp4 Eu zic ca e din motor, nu din baterie, bateria incearca sa ofere tot ce are.
  9. A mea merge cu motorina MOL, normala. Pai daca reuseste sa invarta, unde e problema bateriei? Bateria e slaba atunci cand nu reuseste sa invarta suficient cat are nevoie motorul pana sa porneasca.
  10. 1. Exista vreun semn din care sa imi dau seama ca se realizeaza o preincalzire in faza de introducere a cheii in bord? 2. Incepe aproape imediat, si bujiile se aprind foarte scurt in display. Motorul are cam 101 000 km, din 2005, si a fost schimbat turbo pe el si fulia motor. Am povestit aici toate operatiile respective. Ce problema ar putea avea sa nu porneasca instant? Nu e o scuza faptul ca erau -16,5 grade la pornire, iar peste noapte -20?
  11. Dar la ce iti folosesc asemenea turatii de peste 3200 rpm?
  12. Apasatul butonului fara ambreiaj si abia apoi cu ambreiaj apasat nu foloseste la nimic. Porneste la fel de greu. Teoretic ar trebui in cazul asta ca masina sa fie dotata cu bujii dintr-alea care incalzesc repede, in 1-2 secunde, insa nu stiu de ce dar sistemul nu asteapta nici macar atat pana porneste electromotorul. Firesc ar fi dupa ce am apasat pe start sa imi apara simbolul bujiilor, sa astepte cate secunde e nevoie si abia apoi sa porneasca electromotorul. Astazi dimineata dupa ce s-a apasat start a invartit vreo 30 secunde pana a pornit. Deci motorul nu prea coopereaza dar bateria DA!
  13. Am o intrebare: Dimineata ca sa pornim motorul, bagam cheia in bord si apasam pe butonul start-stop, care nu functioneaza decat cu ambreiajul apasat. Problema este ca la temperaturi de -15 grade cum este acum afara, in loc ca sistemul sa incalzeasca bujiile incandescente si apoi sa porneasca motorul, declanseaza pornirea motorului instantaneu, in aceeasi secunda. Evident, motorul nu porneste din prima asa cum ar trebui, ci invarte de cateva ori. INTREBARE: Cum ar trebui procedat cu pornirea dimineata astfel incat sa incalzeasca intai bujiile si apoi sa porneasca electromotorul? Indicatorul de bujii apare foarte scurt in bord, pe fundal galben. Spre comparatie, la o alta masina cu cheie clasica fara buton, becul de bujii ramane aprins si 5-6 secunde in bord. Multumesc anticipat.
  14. Stiu, stiu! Am tiparit de mult de pe net pagina cu DIY la resetare interval service si ma folosesc de ea. Vroiam sa am o carte ca poate cine stie, mai descoper unele chestii de care nu stiu, care nu se pot intui.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.