Jump to content

Diesel Power

Members
  • Posts

    128
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Diesel Power last won the day on November 19 2011

Diesel Power had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    campulung

Previous Fields

  • Masina
    3

Diesel Power's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

10

Reputation

  1. pai hai ca facem altfel, vad ca te pricepi la anvelope si stii exact cum stau treburile..asa ca nu ar trebui sa-mi refuzi propunerea.. Ne vedem/intalnim, aduc si masurator special de anvelope, ca tu sigur nu cred ca ai prin masina asa ceva.. le vezi din ochi direct, si daca au 6mm ti le pun de gat, iar daca nu au cat am zis, le dau foc in fata ta si-mi cer si scuze public.ok? Toate cele bune.. "prietene" nebagat in seama..
  2. 4 BUCATI DUNLOP WINTERSPORT M3 MARIME:205 55 16 PROFIL:aprox 6 MM dot 2005 Locatie Bucuresti Pret 300 lei
  3. De vanzare 2 anvelope 215/50/17 Pret set:400 lei. DOT:2006 Marca Toyo Model Proxes CT01 Profil:7,5 mm Fara galme, taieturi sau alte probleme.Aproape noi.
  4. ofer 600 lei..fata de astea,sunt mult mai bune Toyo,cele cu model in V, merg rezonabil pe ploaie. trimiti in provincie? cati mm au? ca din prima poza par un pic uzate..
  5. Vand husa / prelata originala bmw pentru exterior speciala pt bmw e87 seria 1 (3 usi sau 5 usi) fabricate 2004-2011. Arata ca in poza, argintie metalizat din textil impermeabil. PRET: 350 LEI.
  6. eh..stiti cum e si cu gtr-ul asta.. ti-ai lua o micra..sau un nissan qasquai(what..ever..macar de avea un nume normal)sau cel mai tare.. un nissan TIIDA ) cu gandul ca au macar o gena stramoseasca din GTR? Deci iti cumperi un chiosc din asta cu gandul si balele la GTR? well.. i guess not! La fel cum tot nu ti-ai lua cel mai tare model de la Renault, dupa ce te-ai dat jos dintr-un Renault Sport(fie el si Clio RS, nu mai zic in sus)cu rajetul de tip BMW pe fata... Si apoi..luati spre comparatie..un Clio normal cu un Clio sport ca idee.. Deci ceva nu se leaga.. si la modul grav.. Se pare ca producatorii dispun de tehnologie,materiale si linii de asamblare la nivel inalt de calitate, dar fac asta doar la vreun model special la care li se pune pata sa arate ei ce pot de fapt.. si atunci totul are un singur raspuns.. (exact ce vorbeau atatia pe care si eu ii consideram paranoici pe aici) masinile de serie sunt facute special pentru consum..pentru a da de mancare celor din service, pentru a produce piese, pentru a clasifica pe game de pret/identitate sociala produsele,etc.. deci simplu..marketing si sange rece.. Asadar..adio bmw, adio false idei preconcepute, astia-s ca politicienii, de fapt ei poate sunt si "prieteni" intre ei si doar ne prostesc pe noi.. au strategii de marketing diferite prin care asi-au impartit piata..atat..in rest fac ce vor cu noi.. can-can.. P.S. acum intelegeti de ce 316-le sau seria 1 n-au nicio treaba cu 535, M3 sau seria 7? nici sigla nu cred ca o au cu exactitate si precizie la fel:)) ..cred ca daca din greseala monteaza o emblema de pe seria 5 pe un 316, ii da la final un ciocan.. ca asa ceva..e blasfemie:)
  7. mda.. despre cutie eram si eu mai curios.. in afara de cativa termeni tehnici.. interesant ar fi de stiut cum se simte efectiv la condus cam cat de mare e diferenta, cat de sport sau cat de rapida e asta fata de una normala. Ideal era sa ne spuna comparativ daca ar fi avut ocazia sa conduca si o automata normala.. de pe un 535.. alta curiozitate ar fi daca s-a pus asa ceva si pe 335d...?anyone? P.S. Apropos de dotari.. pe langa cutia asta despre care sunt zvonuri ca ar fi super tare, Dynamic Drive rullz;) felicitari daca o cumperi in final.
  8. nasoala treaba cu cardanul la care s-a umblat pt rezolvarea bufniturii la schimbarea treptelor de viteza..am avut si eu problema asta.. dar fara suierat sau alte sunete in mers..si eu credeam ca e din flanse, mi s-a spus ca nu, eventual de la jocul crucii cardanice(sau crucea masii de joc:) )dupa ce a fost inlocuita (cu chiu cu vai) si dupa scurta vreme a revenit bufnitura, in timp a inceput sa si vibreze pe accelerare in sarcina.. iar dupa schimbat de 2 ori rulmentul intermediar de la cardan(ca flansele pareau ok) am constatat ca i-am schimbat si pe aceia degeaba, am renuntat sa-mi mai bat capul cu bufnitura la schimbatul treptelor. Am zis macar sa scap de vibratia pe accelerare iar fix cand ma pregateam sa iau alt cardan(in indeea ca poate sunt inca probleme cu crucea sau e nealiniat deja) am gasit totusi un mecanic bun care m-a pus sa schimb doar o planetara pe fata(masina fiind xD - tractiune integrala) rezolvand definitiv problema tremuratului/vibratiilor la accelerare, respectiv in sarcina(chiar si la frana de motor). In final, acelasi mecanic i-a dat de cap si bufniturii de la schimbatul treptelor(cand cupla mai ales, nu la debraiere) respectiv bucsele de la puntea spate pare ca au fost problema. Oricum.. imensa bataie de cap.. sigur cam multe bmw-uri au acea bufnitura cand cupleaza treapta..si.. "asa face toate" e genul de "solutie" care te face sa schimbi marca.. Succes..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.