eh..stiti cum e si cu gtr-ul asta.. ti-ai lua o micra..sau un nissan qasquai(what..ever..macar de avea un nume normal)sau cel mai tare.. un nissan TIIDA ) cu gandul ca au macar o gena stramoseasca din GTR? Deci iti cumperi un chiosc din asta cu gandul si balele la GTR? well.. i guess not! La fel cum tot nu ti-ai lua cel mai tare model de la Renault, dupa ce te-ai dat jos dintr-un Renault Sport(fie el si Clio RS, nu mai zic in sus)cu rajetul de tip BMW pe fata... Si apoi..luati spre comparatie..un Clio normal cu un Clio sport ca idee.. Deci ceva nu se leaga.. si la modul grav.. Se pare ca producatorii dispun de tehnologie,materiale si linii de asamblare la nivel inalt de calitate, dar fac asta doar la vreun model special la care li se pune pata sa arate ei ce pot de fapt.. si atunci totul are un singur raspuns.. (exact ce vorbeau atatia pe care si eu ii consideram paranoici pe aici) masinile de serie sunt facute special pentru consum..pentru a da de mancare celor din service, pentru a produce piese, pentru a clasifica pe game de pret/identitate sociala produsele,etc.. deci simplu..marketing si sange rece.. Asadar..adio bmw, adio false idei preconcepute, astia-s ca politicienii, de fapt ei poate sunt si "prieteni" intre ei si doar ne prostesc pe noi.. au strategii de marketing diferite prin care asi-au impartit piata..atat..in rest fac ce vor cu noi.. can-can.. P.S. acum intelegeti de ce 316-le sau seria 1 n-au nicio treaba cu 535, M3 sau seria 7? nici sigla nu cred ca o au cu exactitate si precizie la fel:)) ..cred ca daca din greseala monteaza o emblema de pe seria 5 pe un 316, ii da la final un ciocan.. ca asa ceva..e blasfemie:)