Jump to content

cosmin28

Members
  • Posts

    110
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ploiesti

Contact Methods

  • Yahoo
    k0zm0sh

Previous Fields

  • Masina
    320 i,vanos, hidramat

Recent Profile Visitors

2421 profile views

cosmin28's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. salut.am cautat acolo,imi spune ca ar fi compatibili ... cand o sa il montez pe masina,o sa vad. apropo,DME-ul pt 2.5 e cu 403 la sfarsit?eticheta verde?
  2. salutare, am achizitionat un 2.5,pe care intentionez sa il fac de la 0.ce e facut de mine,stiu ca e bun.in fine. motorul l-am luat fara instalatie electrica,chel,am achizitionat azi o instalatie de 2.5 M50,dar senzorii erau cam bubuiti.cel de la fulia din fata,crankshaft sensor,era stramb,etc... eu am pe pisica un 2.0 M50,non vanos,motorul pe care l-am luat am vazut ca are inscriptionat 25 6S 2,ins ca a fost vanos,dar are o chiulasa de 2.0 problema nu e cu chiulasa,pun una de 2.5,si il fac pe asta non vanos. Se potrivesc senzorii mei de pe 2.0 sa ii pun pe instalatia de 2.5?am vazut ca au aceleasi mufe,senzorii sunt la fel?dar ma intreb daca o sa recunoasca calculatorul de 2.5 senzorii astia de 2.0??? Sa imi spuna cineva care chiar se pricepe. Multumesc
  3. revin.inainte sa ii scot mufa de la electrovalva de la vanos,nu o puteam accelera mai mult de 1800 de ture.dupa ce i-am scos-o,nu pot sa o accelerez mai mult de 3500 rpm. vanosul nu cred ca are treaba. am ajuns la concluzia ca iau alt motor,decat sa mai imi fac nervi ca si cu motorul celalalt care nu pornea la rece
  4. salut,nu stiu ce motorizare ai ,dar eu am porcaria de vonos,i-am scos azi mufa de la electrovalva care deschide si nu mai mi-a dat in nas.s-a acelerat frumos.si merg cu ea scoasa.dar acum se simte ca nu prea mai trage din turatii joase,asta ar fi avantajul vanosului.daca zici ca ai schimbat filtrul de benzina,poate fisi de la el,sa fie dus,o fi stat mult in magazin,iar hartia din interior s-a degradat. incearca sa pui filtrul vechi,si asa incepi sa elimini din necunoscute.
  5. frumos civic-ul...daca imi mergea bine al meu,il schimbam...de mult timp vreau sa fac rost de un civic
  6. am 5 bucat pe 17i cu tot cu cauciucuri de vara,V-uri,3 sunt uzate putin,2 din ele mai merg un sezon.sunt indreptate la top wheels,nu sunt sudate,sau sparte. pun o poza informativa .daca iti plac,eu nu vreau diferenta,vreau sa revin iar la 16
  7. aceeasi problema o am si eu ca si tine.dar eu am un 2.0 vanos,benzinar,e36.nu se accelereaza la rece,imi da rateuri pe evacuare,iar dupa ce se incalzeste motorul merge bine. cand e rece,sta bine la relanti,dar nu pot sa o accelerez mai mult de 2000 rpm. eu banui ca ar fi ceva supape...nu stiu la tine ce ar putea fi....eu am eliminat toate accesoriile,mai ar fi pompa de benzina..dar nu am alta sa o probez...
  8. aceeasi problema o am si eu cu un 2.0 vanos,eu i-am schimbat motorul ca nu imi pornea la rece de nici un fel,si acum am dat si eu de beleaua ta. sapi de una,dai de alta.eu ma gandesc ca la mine imi tacane si ceva tacheti,si nu la pornire dimineata,ci dupa ce se incalzeste motorul,adica se dezamorseaza...si e un tacanit care se aude si in trafic,la relanti... a stat motorul vreo 2 ani pe dreapta,s-or fi dezamorsat,si poate si ceva gunoaie,ca a avut admisia data jos si bujiile. eu m-am resemnat deja,nu ii dau de cap,o dau la dezmembrari si scap de ea. poimaine ma apuc sa dau jos axele si sa vad ce se intampla acolo
  9. da,foarte buna.s-o ia dracu si fi-su si sa ma scape de ea. se poate inchide topicul ca nu mai am chef de problemele ei.sa mearga asa pana ii crapa motorul.
  10. nuam dat detalii.cand am dat motorul vechi jos,am dat si chiulasa,am observat ca pistoanele aveau un joc oribil ..ceea ce nu trebuia.daca nenorocitul ala de manometru cu care am luat compresia nu ma mintea,terminam de mult toataproblema asta.era decalibrat. acum,la motorul pe care l-am pus,nu se accelereaza cand este rece porneste la sfert dimineata dar pana nu se incalzeste la 90 grd,imi mananca zilele. ma gandeam ca e de la tacheti,ca imi tacane ca dracu cativa,doar cand se incalzeste motorul,si sa ramana ceva supape intredeschise. in fine,am scapat de dracu,am dat de ta-su cum se zice.
  11. s-au potrivit foarte bine.motorul a fost acelasi cu cel pe care l-am dat jos. si acum a aparut alta problema )) concluzie:trebuie sa o vand.
  12. se poate inchide topicul. imi porneste la sfert de cheie acum,si la rece.schimbat motor.
  13. mai bine citeai tot si apoi sa iti dai cu parerea.nu m-a deranjat parerea ta,dar a fost ca nuca-n perete. o sa o rezolv maine si pornirea. salut.nu dau detalii despre cine mi-a pus diagnoza.de fapt,nu a fost nici una.masina are doar lambda defecta,ca la cati bani am bagat in ea,imi luam seria 5,dar nu asta conteaza. un lucru de la diagnoza mi-a dat de gandit+rateurile de pe evacuare. maine seara revin cu rezolvarea si cu poze. o seara placuta
  14. aviz amatorilor de detinatori de testere.cand iti iei angajamentul ca ii faci o diagnoza cuiva,trebuie sa fi sigur de interpretarea datelor si sa ai habar de ceva mecanica,nu sa stai cu tel in mana si sa apelezi la prietenul cel mai bun. google,sa vezi alte thread-uri asemanatoare cu povestea mea.pt mine,astea sunt fite,oricine isi poate pune pe calculator un program de diagnoza si isi poate cumpara un cablu. osa postez eu ce a avut masina mea de nu porneste la rece.un mecanic adevarat,si cineva care interpreteaza niste date de la o diagnoza,ar trebui sa stie ce are. o seara placuta. topic inchis
  15. pana sa postezi ceva pe forum,ar trebui sa citesti ce am postat,sau ce a postat altcineva pe forum inainte sa iti dai cu parerea. daca nu ai citit bine si nu stii ce calculator am pe masina,mai bine citeste inca o data. o seara placuta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.