Gabriel.V
Members-
Posts
629 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
E60 535d LCI
Recent Profile Visitors
12992 profile views
Gabriel.V's Achievements
-
Ma bag si eu in seama din cauza ca am trecut prin diverse evenimente rutier, care de care mai aberante. Faptul ca biciclistul a traversat PE bicicleta si a fost lovit e clar conform legislatiei rutiere cine e vinovatul. Numai soferi aici care uita ca nu ai voie pe trecerea de pietoni PE bicicleta, scrie clar in legislatie ca te dai jos si mergi PE LANGA bicicleta atunci cand traversezi. Ce dezbateti voi aici e praf de stele, omul il da in judecata, isi face damblaua, iar apoi biciclistul o sa aibe un mare soc de la prima citatie ( dupa cum a spus cineva mai sus). Daca pierde in instanta inseamna ca legea asta nu exista: - OUG 195/2020 privind circulația pe drumurile publice (republicata): articolul 161, alineatul (1): Se interzice conducĂŁtorilor de biciclete: litera o) sĂŁ traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, ĂŽn timp ce se deplaseazĂŁ pe bicicletĂŁ; Ca si paranteza, daca il accidentezi pe biciclist cand face asta, chiar si grav cu spitalizare, tot el e de vina... caz patit de o cunostinta. Daca tot nu credeti, folosit gogule sa vedeti cate articole sunt cu domni care au incalcat acea lege si au fost amendati.
-
Nu ai cele mai "senzatie" injectoare la ce valori arata acolo, unde mai pui ca intre -2.3 si +3.1 e cam multa corectie ( unii o sa spuna ca "merge si asa" dar nu prea)
-
Esti nebun ? Inseamna ca nu te uiti pe strada la "colegii" cu bembeuri sa vezi ca slick-uri au, si masini de ~4 ani vechime, asa ca se gasesc o gramada de oameni care sa le mai foloseasca chiar si doi ani lejer pana sa ajunga slick. Pe langa asta adancimea minima e de 1.5mm la cele de vara, iar daca mergi relax prin oras sunt perfecte Asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu ce spui, dar cand vad o gramada de "saraci" cu masini de peste 50mii pe strada cu cauciucurile de mai au putin si se vede sarma la ele , astea sunt o varianta superba din punct de vedere al sigurantei rutiere.
-
Din ce am gasit in niste notite mai vechi treaba sta cam asa cu un DPF: - relanti max permis 65mbar - 2000rpm max permis 150mbar - 4000rpm max permis 250mbar RPM IDLE:0.0 Bar (max 35) / RPM 2000: 15.9 bar (max 75) / Cutoff speed: 56.9 Bar (max 200 ) dupa curatare la 4000 rpm 8 milibari In locul tau mi-as face griji de injectoarele alea care dau cu fum in loc sa ma uit zilnic la DPF, ala se infunda din anumite motive, asa ca mai bine rezolva problemele care le ai la motor. Bujie nefunctionala - eroare pe tester Releu bujii defect - eroare pe toate bujile/eroare de releu bujii, dar mai sunt si cazuri cand nu ai eroare si nu functioneaza, pentru asta exista un test in ISTA pentru a face live verificarea.
-
Poti trece pe (N) neutral un 520 E60 fara sa pornesti motorul?
Gabriel.V replied to comandante's topic in Seria 5
Sau asa -
Nu il desfaci degeaba, schimbi simeringuri pistoane, si garniturile la supape. Cu ocazia asta de scuturi de multi bani si aflii starea motorului. Daca ai ulei in exces pe la epurator catre admisie/intercooler cauza se rezolva prin metoda de mai sus, dar e deranj mare comparativ cu litrul de ulei dinstre schimburi
-
Clima baga rece doar pe dreapta E90
Gabriel.V replied to John_Smith's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Incarcare cu freon+ulei ai facut inainte sa scrii pe forum ? -
EGR adaptation adjustement and adaptation, la E60 LCI ai intre +40/-40, dar asta depinde de la masina la masina LINK
-
@maruwt129same in primul rand ai verificat injectoarele pe banc ? Dupa ce esti sigur 100% ca injectoarele sunt in parametrii ... cand ai dat jos DPF te-ai uitat sa vezi daca scoate fum motorul ala ? Nu de alta dar sunt o gramada de berbeci care se plang ca au filtrul infundat sau se infunda dupa curatare dar nu verifica faptul ca ei au ditamai fumigena la evacuare si motorul ala fumega in draci. Faptul ca un DPF se infunda poate sa ascunda o gramada de probleme la motor, dar putini se gandesc sa verifice efectiv motorul. Daca "pare" ca merge ok nu inseamna ca el chiar functioneaza in parametrii si nu scoate fum excesiv, mai ales in sarcina.
-
https://urlzs.com/GKcjy Citeste aici cum se schimba becul din interior fara sa cumperi tot ansamblul.
-
Ai uitat sa spui ce simptome are masina, si schimba mecanicul ca abereaza asa la prima vedere. Nu luati galerii de admisie pe producator ca sunt vai de capul lor si nu e mare economie, mai bine sughiti putin pt una originala dar stii ca merita. Cine nu vrea sa inteleaga nu are decat sa incerce si o sa afle pe pielea pui cum se fisureaza o galerie aftermarket. La galeria de admisie mecanicul ala poate vroia sa spuna ca nu functioneaza clapetele din cand in cand ... doar ca alea sunt comandate de o electrovalva vacuumatica, eventual are furtunul de vacum fisurat.
-
Mai citeste ce a zis @matose mai sus despre cauze. Daca nu pricepi iti spun eu, orice problema legata de FUM inseamna ca ai o problema la motor... indiferent ca vrei sau nu sa recunosti ea exista. Un motor fara DPF nu trebuie sa scoata fum, iar fumul albastru il inveti in cartea de legislatie rutiera. Daca tie ti se pare normal ca un motor sa scoata orice fel de fum in afara de fumul in sarcina, si acela care nu trebuie sa fie in exces .... atunci te rog sa mai citesti o carte. Singurul fum pe care un diesel fara DPF are voie sa il scoata si este normal(in anumite situatii), este fumul alb la pornire, daca nu stii de ce... deschide o carte.
-
Te rog sa pastrezi ideea pt tine, anul acesta nu e deloc asa... se circula haotic, aproape la fel ca la noi la cei pe care ii lauzi. Inclusiv in Austria limita de viteza pe autostrada e optionala, sau se merge cu mult sub cei 130km/h cu toate ca se poate... din cauza ca sunt mult prosti care habar nu au cu volanul decat cu accelerat/franat si cam atat. Apoi cum intrii in Germania se merge fix dupa cum au ei chef, de multe ori se aglomereaza autostrada din cauza idiotilor care nu sunt in stare sa faca o depasire si ii forteaza pe cei de pe banda 2 sa franeze cand se baga fix la japca. Asa ca nu mai comentati voi de vestici ca nu mai e nici condusul asta cum era acum ceva ani.... ca si comparatie in 2009 la primul meu drum spre Belgia se circula cat de cat frumos pe acest traseu... in ultimii ani se circula cam ca la noi sau chiar mai rau, iar la chestiile astea adaugi lucrarile de pe autostrazi si iese combo. Nu stiu cat conduceti unii din voi care va dati zmei cu vesticii dar eu am de condus minim 36km/zi prin Bucuresti fix la orele de trafic de varf si tai orasul dintr-o parte in alta si saptamanal risc cel putin o dauna totala sau un accident mediu spre grav din cauza idiotilor care nu respecta cele mai elementare reguli de circulatie: - cedeaza prioritatea la intrarea in giratoriu - cedeaaza trecerea si obligatoriu dreapta la intrarea pe un drum principal de pe drum secondar - sens unic/ acces interzi ( asta e favorita mea deoarece zona in care locuiesc are o gramada de strazi cu sens unic si unele din ele au avut sensurile inversare, chiar si asa de data asta au instalat indicatoare la fiecare intersectie si tot intra multi cu tupeu si tot ei fac scandal) Asa ca asfalt uscat si calatorii fara incidente ca de prosti e tara plina si prostii cu tupeu se inmultesc si ei.
-
Cand le spui la dorei ca fumul ce apare dupa ce dai jos DPF-u e din cauza unor probleme la motor care au omorat DPF-u incep cu hate fara sa proceseze.
-
http://felgenkatalog.auto-treff.com/ incearca aici pt inceput