mikee
Members-
Posts
66 -
Joined
-
Last visited
mikee's Achievements
-
Nu ma pricep prea bine la mecanica, dar problema care a cauzat toata distractia a fost pompa de ulei care a decedat subit. Din spusele mecanicului, in loc sa pompeze uleiul pe tur,scotea uleiul prin alte parti ( nu mai retin exact). Totusi ea probabil mai pompa ceva ulei incat in bord nu mi s-a aprins nimic si nici pe diagnoza nu aparea absolut nici o eroare . Daca am retinut bune si nu vb prostii era la pistonul 2 un cuzinet sudat pe vibrochen,in baie aveam un pumn de span . La demontare chiuloasei de bloc, s-a vazut clar ca fusese umblat acolo, erau urme de smirghel atat pe bloc cat si pe _chiulasa_. Capacul de deasupra, la culbutori ( daca zic corect ), avea o fisura de 5 cm si curgea ulei direct pe filtrul de particule( samsarul zicea ca poate nu erau stranse bine suruburile, dar nici vorba de asa ceva. Probabil imi zicea mecanicul ca au incercat sa scoata injectoare sa le schimbe sau saibele de foc si atunci l au crapat . Blocul si pompa au fost 500 euro ,_chiulasa_ avea o supapa indoita, inlocuit ghiduri si simeringuri , facut planul 1000 ron , curatat galeria si inlocuit clapetele , inlocuit termoflot , garnitura _chiulasa_ si suruburi noi pe original 550 ron, plus inca ceva garnituri pe acolo toate pe original, 4 bujii Beru si releu,saibe foc noi pe original, ulei Castrol pt un schimb rapid si apoi Liqui Moly, pompa apa Hepu si antigel posibil si alte ceva maruntisuri pe care nu mi le mai amintesc acum. Cu tot cu manopera , toata distractia s -a dus spre 10000 ron . Macar kitul de distributie( Febi) si cel de ambreiaj ( LUK )erau noi cum zicea samsarul. Un motor second cu ceva garantie era 1500 euro,apoi manopera tot pe acolo eram, dar nu stiam cate zile are si acela . Asa macar stiu ce s-a facut in el si sper sa duca.
-
Am revenit cu informatii Cu samsarul am renuntat sa imi mai bat capul, deh lipsa timp si chef. Il cheama Lucian si impreuna cu socrul lui Rosu Petru Mirel ( sunt din Targu Neamt )aduc masini din Germania , Lucian BMW-uri si socru su Audi.La ultima discutie cu el , desi initial a fost de acord sa suportam amandoi paguba, a dat-o cotita si mi-a zis ca tocmai a luat un seria 4 si cand a ajuns cu el acasa a inceput sa-i bata lantul. Cica cu cine sa se certe.Se baza probabil pe faptul ca nu aparea nicaieri in acte si nu aveam ce ii face , desi aveam filmare cu el cand a venit si mi -a adus masina pe platforma si deasemenea am o filmare de pe camera cum i -am dat banii in casa la mine. Sa revenim la masina, circula si am facut cu ea vreo 400 km, totul in regula pana acum. Am investit aproape 10000 ron in motor , singurul regret fiind ca nu am pus pompa de ulei noua.Am inlocuit blocul motor complet impreuna cu pompa de ulei cumparate de la un coleg de pe forum de la Brasov, bloc si pompa care se prezentau f bine dupa spusele vanzatorului, motorul de pe care proveneau avand km putini si confirmat de mecanicul meu. Dupa montaj mecanicul a pus manometrul si in relanti presiunea uleiului era de 1 bar , in programul de service presiunea minima relanti ar fi trebuit sa fie 1.1 bar. Cu aceasta ocazie i-am curatat galeria de admisie( avea ceva calamina) si I -am inlocuit clapetele cu altele pe original(aveau ceva joc stanga dreapta ) Deasemenea turbina a fost verificata si este in parametri, _chiulasa_ refacuta, pus si 4 bujii noi Beru si releu sa fie . Ulei i-am pus momentan un Castrol C-3 , urmand ca in 2-300 km sa il dau jos si sa ii pun Liqui Moly 4200 si filtru Mahle.
-
Luam alt motor cu garantie 3 luni si apoi Dumnezeu cu mila. Putea si acela sa cedeze oricand.Am zis sa ii dau o sansa la al meu, cu toate ca toti zic ca n-o sa tina . Avand in vedere ca nu fac mai mult de 6-7000 km pe an cu ea, sper sa ma tina macar 2-3 ani . Adineauri m -a sunat mecanicul ca a dus _chiulasa_ la rectificat si are ceva probleme pe la supape si costa 1000 ron.
-
Am reusit sa ridic spatele din diagnoza si am dus -o la service .A fost dat ieri motorul jos si au gasit baietii in baie cateva aschii metalice.Atat pe _chiulasa_ cat si pe bloc erau urme de smirghel . Saracul motor numai el stie prin mana la ce destepti o fi fost .Urmeaza sa inlocuiesc blocul complet, azi duc _chiulasa_ la rectificat, toate garniturile OE , clapetele au un pic de joc si le schimb, saibe foc injectoare, bujii,fulie alternator ca cica are ceva probleme. Si totul de la o pompa de ulei care a decedat subit .
-
Cu spanul e in curs de rezolvare . Am gasit un bloc motor complet in stare buna, pompa ulei, rectificat _chiulasa_,termoflot,garnituri un brat , OE si multa rabdare probabil . Doar trebuie sa o ridic de spate fara a porni motorul sa o urc pe platforma .
-
Salutare! Al meu F11 dupa vreo 3 saptamani de stat nepornit s-a lasat de spate destul de tare . Este normal asa ceva sau are o problema pe partea de perne , compresor? Urmeaza sa o duc in service, m-a lasat subit motorul( span in filtrul de ulei ) si nu as mai porni motorul sa imi ridice spatele. Exista vreo posibilitate sa fac sa se ridice spatele fara a porni motorul ? Mi-e frica sa o urc pe platforma asa lasata ca sigur o agat pe dedesubt ?Multumesc .
-
Va multumesc tuturor pentru ajutorul dat . Banii inapoi sunt constient ca sunt slabe sanse sa ii recuperez, insa sunt resemnat deja si o sa incerc sa repar masina. O sa incerc sa discut cu individul macar sa impartim cumva paguba. Mai pierd si eu , mai scade si el din profit si toata lumea va fi multumita.Cu exceptia motorului, masina se prezinta in rest foarte ok , km sunt reali si nu as renunta la ea . Din pacate sunt putine motoare pe la dezmembrari si e destul de dificil de gasit unul ok, la un pret cat de cat decent. Va anunt cum evolueaza totul in continuare .
-
El a fost oarecum sincer si mi a spus din start ca a luat masina cu platforma direct din curtea neamtului ca avea zgomot nasol la distributie si batea volanta .Mi-a prezentat fotografii din service cu masina,motorul scos si piesele inlocuite. Cu exceptia motorului, masina interior, exterior se prezinta bine spre foarte bine. Are Discuri si placute noi pe fata si spate , ulei a pus el original BMW 5w-30 si toate filtrele noi . Nu as renunta deocamdata la masina doar pt motor, pana la urma e consumabil , mai ales daca ajung cu el la un consens, in ceea ce priveste costurile reparatiei. Lantul nu este rupt , masina porneste ok , doar se zgataie din toate incheieturile si scoate un zgomot urat. Momentan cred ca optez pt inlocuirea motorului,daca gasesc unul ok , fara span in filtrul de ulei si in regulatorul pompei .
-
Va multumesc pentru ajutor . Asa voi face , il voi suna si ii dau de ales. Ii zic ca un motor bun sub 1300 euro nu cred sa gasesc, daca gaseste el e ok doar sa il duc sa il verifice temeinic cineva si ii dau lui panarama asta de motor . Volanta o are sigur noua , probabil si kitul de ambreiaj, de distributie nu stiu ce sa zic . Sau sa o ia inapoi si sa se spele pe cap cu ea . Desi in rest masina pare ok si nu pare sa aiba alte probleme. Este fabricata 8/2010 /240000 km si am platit pe ea 10500 euro . Nu a fost chiar ieftina, ca sa zicem ca am cautat mocaiala si na am cautat -o .
-
Am o copie de buletin si tipul pare de buna credinta, mai putin faptul ca nu imi va spune in proportie de 100% ce a fost cu acest motor. El zice sa desfac motorul ca are el un motor desfacut si imi da piese , doar ca deja e umblat in el si daca ma mai apuc si eu de mesterit prin el nu cred ca mai am incredere in acest motor .Am un cumnat mecanic care zice sa iau un bloc motor complet in stare buna si sa il inlocuim , avand in vedere ca acest motor are distributie noua si ambreiaj nou .Un motor chel vad ca pleaca de pe la 1200 euro , dar cine poate garanta ca nu pica si ala curand .
-
Salutare Duoa 2 experiente placute cu E 39 si E 65 am revenit in familia BMW prin achizitia unui F 11 2.0/ 184 cai 2011/ manuala/ M sport/240000 km reali verificati la Bavaria . Totul perfect in primele 3 zile , dupa care la nici 300 km de la cumparare m -a lasat in drum .Masina am luat o de la un samsar care cica a luat o cu zgomot de lant si zgomote la volanta.I-a inlocuit tot kitul de distributie pe Febi si ambreiaj LUK. Motorul a inceput sa trepideze din toate incheieturile in mers si sa se auda o scartaiala urata. Am oprit imediat, nu a dat nici o eroare in bord, nici pe diagnoza ulterior. Nu isi dadea seama nici mecanicul venit la fata locului ce are, pana a scos filtrul de ulei si am gasit span in el, insa nu in cantitate mare . Am dus -o acasa pe platforma si nu stiu cum ar fi mai ok sa procedez. Sa caut un alt motor ok de prin dezmembrari, sau sa il desfac pe al meu sa ma apuc sa il repar ? Cei care a-ti mai avut asemenea situatii cum a -ti procedat ? Multumiri si necazuri cat mai putine cu ele !
-
Am dat azi comanda maine vine si sper sa reusesc sa o schimb ca ma dispera chestia cu scoate borna pune borna.Un prieten mi-a zis ca s-ar putea repara aceasta piesa cu tepi prin inlocuirea unei rezistente ceva nu am retinut exact.O sa-i dau piesa veche sa faca experimente pe ea.
-
Din pacate se pare ca am intrat si eu in clubul celor cu probleme la ventilatie la al meu 525da 2002.Am oprit masina astazi cand ce sa vezi ventilatorul a pornit pe treapta maxima doar in zona picioarelor si nici ca a vrut sa se mai opreasca nici dupa o jumate de ora de asteptat in masina.Am pornit-o si oprit-o de cateva ori lucru ce l-am facut si cu clima si acelasi efect.Cat e oprit motorul ventilatorul merge continuu si la maxim la picioare.Apoi cand pornesc chiar daca clima este oprita ventilatia merge la maxim pe toate gurile de aerisire.Banuiesc ca ar fi de la piesa cu tepi insa nu sunt sigur.Am scos o borna la baterie caci in cateva ore probabil as ramane fara baterie.Daca cineva are o parere il rog sa ma ajute?
-
Localizare siguranta
mikee replied to BogdanCH's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
La al meu 525 sigurantele de la Webasto sunt in torpedou intr-un locas in partea superioara.Sunt doua sigurante numarul 9 si 20 daca imi amintesc bine.