Jump to content

motormann

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    ???

motormann's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ma refeream la faza cu resaparea... Scuze, vroiam sa zic vulcanizare (daca o fi adevarat si mitul asta...)
  2. Pai...daca scenariul este atat de groaznic mai bine scapam toti de BMW-uri si ne luam Loganuri. Sau ne mutam cu BMW-urile in Olanda:) Acum depinde si de fiabilitatea modelului in sine - am cunostinte cu Audi A6 care dupa 2 ani de mers in Romania ( cu jante pe 17, respectiv 18, dar fara run flat ce-i drept) nu au avut niciodata probleme cu articulatiile. Ma rog...in concluzie: Vrea cineva niste run flat-uri noi? :twoup:
  3. Din punctul meu de vedere nu jantele sunt problema ci anvelopele run flat pe care chiar am de gand sa le schimb. Nu amortizeaza deloc gropile, desi suspensiile nu sunt foarte ferme (parca lovesc direct cu janta in gropi), nu pot fi resapate si sunt f scumpe. Chiar merg cu grija, dar surprize sunt la tot pasul pe la noi si nu vreau sa incep sa schimb deja la articulatiile fata. Multzam,
  4. Eu ma gandeam sa inlocuiesc anvelopele run flat cu unele normale si cu balon mai mare (45 in loc de 40 cat am acum). Imi place cum arata masina cu jantele pe 18 si nici nu cred ca sunt prea mari pentru o masina din clasa asta (aveam 17 inch pe A3). Daca aveti idee unde as putea face un schimb plus diferenta m-ar ajuta f mult. De asemenea m-ar interesa sa-mi mai fac inca un set de chei cu cip, stiti cumva cat ar costa la Bavaria o astfel de cheie? Multumesc,
  5. 1.Multumesc. 2. Da. 3. Posibil, desi asa am luat-o. 4. Multumesc din nou :)
  6. Salut, m-am intors :twoup: Pana la urma am ales calea de mijloc - 525d 09/2006 automat, piele, navigatie, xenon, jante 18 inch (indoite la Arad), scaune incalzite, senzori de parcare, pilot automat, etc - 14.600 fara TVA/144.000 km Opinii: motorul mi se pare ceva mai zgomotos decat 3.0 d, trage tarziu, abia pe la 2.800 rpm/ anvelopele run flat sunt niste prostii- afecteaza destul de mult amortizarea gropilor desi masina in sine nu este foarte rigida/ altceva nu am de reprosat masinii - se conduce extraordinar si este f "curata". Multumesc mult pentru sfaturi si ajutor,
  7. Ma gandesc ca masina pe care am condus-o eu era noua (avea vreo 2000 km) si e normal sa mearga mai greoi pana se lasa. In rest, am mai intrebat cunostinte cu 320d si toti sunt foarte multumiti de el. Ma rog...vad eu cand ajung acolo. Sper doar sa nu ma intorc cu vreo Toyota sau un Volvo :twoup: Multzam,
  8. :twoup: Deja imi faci sange rau...Superba masina, cunosc si motorul, dar cu siguranta nu ma incadrez la bani (16.000 euro toti banii) Sunt sigur ca o s-o dai repede insa (sunt destul de rare ca motorizare in Romania, plus k e si bine dotata si vad, ingrijita)
  9. si de ce atunci passatul vechi (cocosat 2002) este identic cu superb si nu cu octavia? in fine .. daca mergi majoritatea timpului in oras e90, daca nu e60. Pt ca Skoda Superb este construita pe platforma de Passat, iar Octavia pe platforma de Golf. Simplu :twoup: Multumesc,
  10. Asta inseamna inca 200 euro in plus la taxa...nu e o problema daca merita masina. Intr-adevar dieselul de doi litri de la BMW se tureaza cam greu.
  11. In primul rand BMW nu are corespondent pt Octavia (nu s-a facut inca un seria 1 berlina, asa cum s-a facut un Golf berlina - Jetta). Sunt clase diferite si prin pret, segment de piata, nu doar prin dimensiuni.
  12. Nu m-am referit la tehnologie, ci la conceptie..pentru mine sunt doua lucruri diferite si e perfect normal sa fie asa pentru ca E60 a fost conceput in 2003, iar E90 in 2005. In doi ani au progresat ceva lucrurile. Si daca vrei niste argumente iti dau: pornirea motorului pe buton si modificarea configuratiei usii soferului in stilul celei de la E90 au aparut la E60 abia la modelul LCI - sfarsitul lui 2006 daca nu ma insel. Poate ai sa razi dar modul in care erau inainte pozitionate butoanele geamurilor pe usa crea o senzatie de lipsa de spatiu intre aceasta si volan, sentiment de inghesuiala, care l-au remediat prin facelift, iar la E90 a fost proiectat din start asa cum trebuie. Exemplele pot continua, dar cum ai zis si tu nu are rost sa le dezvoltam... @ motormann- Ziceai ca esti jurnalist auto? Unde? Se mai fac angajari? :twoup: Am scris si eu acum ceva timp niste articole la o revista de profil online.. Pornirea pe buton o gasesti si la E60 din 2005 (chiar cel din linkul meu are asa ceva), iar pozitionarea butoanelor pt geamurile electrice in alta parte decat pe usi mi se pare incomoda. Aproape toti ceilalti producatori le-au lasat pe usa dintr-un motiv intemeiat, doar Dacia le mai are pozitionate aiurea pe consola centrala. PS - presa auto nu este un loc ideal unde sa muncesti pe criza asta :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.