Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

asa

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani

Previous Fields

  • Masina
    e46

asa's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. da, la voi era defect motorasul. in schimb la mine e ok, l-am alimentat de 10022 de ori direct de la baterie, cand intr-un sens, cand in celalalt sens si a mers de fiecare data. am masurat cu voltmetrul tensiunea ce ajunge la motoras si nu vine mereu -12v, doar cand are chef masina. firele nu pot spune ca sunt intrerupte pt ca de deschis mi-l deschide de fiecare data, si sunt doar 2 fire, deci...intrerupte nu. singurul lucru de verificat e montajul sau ce e ala ce controleaza si trimite tensiunea pana la motoras. si tind sa cred ca e undeva in GM5, chiar daca cineva mai sus zicea ca alea 4 relee duble sunt pt doar pt geamurile electrice. nu e asa, sunt multe tutoriale pe net cu inlocuirea releelor respective cand nu mai merge inchiderea centralizata a masinii, cand nu se mai deschid usile , nu a zis nimeni nimic de geamuri in tutorialele respective.
  2. ma cristi, +12v si -12v nu inseamna ca trebuie sa le aduni si sa-ti dea 24 v ca la camion. inseamna ca la apasarea pe butonul de inchis al telecomenzii vine curent cu +, si la apasarea pe butonul deschis al telecomenzii vine curent cu -; un montaj, un dublu releu, un circuit integrat ceva se ocupa de asta, pentru ca motorasul sa se invarta o data intr-un sens , o data in celalalt sens.
  3. si invers, poate ii dai tu de capat. oricum, cred ca e de la releele din modulul GM5. daca firele nu sunt intrerupte si motorasul e ok, altceva nu vad ce ar putea fi.
  4. eu am dat linkul respectiv pt printscreen-urile si descrierea cablului. e site oficial am impresia, cel putin softul descarcat de acolo functioneaza cu cablul meu. daca dadeam un link din romania, unde pretul nu e in niciun caz 650$, ar fi zis moderatorii ca fac reclama. interfata a plecat spre Buzau. dupa ce va ajunge la dest o sa rog cumparatorul sa posteze feedback si apoi va putea fi inchis topic-ul (eventual sters de tot ca sa nu zgaraie retina cu offtopicurile de ieri).
  5. i-am mai scris si mai sus, stergi erori, faci codari in diferite module, adaptezi sau stergi chei, verifici km reali ai masinii, valori live diferiti senzori ... i-am dat si link din prima, daca nu stie engleza eu ce sa-i fac, poate vrea sa il invat si engleza de-acu' nu e un ciocan sa ii explici omului la ce e bun si ce se face cu el, sunt de parere ca ar fi trebuit sa foloseasca functia search sau sa caute pe google.
  6. eu m-am gandit ca daca nu intelegi engleza, apoi ce face un cablu de date nici atat nu o sa intelegi. are softul in engleza prietene, nu exista soft in romana la cablu asta , doar engleza si germana. deci, vrei nu vrei, tot trebuie sa inveti mai inati engleza daca vrei cu adevarat sa inveti ce face interfata asta de diagnoza. nu mi-a placut atitudinea ta zeflemitoare cu yes, no si fuck, nu cred ca asa se vorbeste frumos si elegant pe un forum. o sa vedem ce zice un moderator.
  7. cum sa nu stiu ce face daca l-am si folosit de cateva ori la stergere erori, codari, verificare odometru... hai ca e offtopic destul. o seara faina si spor la cautat pe google.
  8. pai alea 3 cuv iti sunt de ajuns, daca mai inveti un cuv treci la avansati.
  9. http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-scanner_v140&lang=eng
  10. 160 fix, eventual transportul cu posta romana il scoti mocca. la 100 lei deja ai rupt prea mult, in niciun caz nu-l dau in banii aia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.