Buna ziua, In luna august a anului trecut am inlocuit bielete fata in service-ul Motor AG Pitesti. In prezent, dupa 38.000 de km efectuati (majoritatea in vestul Europei) au inceput “sa troncane” in urma defectarii premature a acestora. Stiind ca piesele sunt in garantie (24 luni) am cautat facutra plus anexele ca sa am asigur ca nu am incalcat nicio clauza din contractul de garantie si am facut o programare la Motor AG pentru a rezolva problema. Ajuns in service, am aflat de la consilierul service ca intr-adevar piesele erau defecte, dar au refuzat sa le schimbe pe motiv ca “defectul a survenit in urma folosirii lor” .Personal mi se pare o explicatie aberanta din orice punct de vedere. Tin sa mentionez ca a trebuit sa astept aproape 4 ore in sala de asteptare ca sa aflu ca nu se poate face nimic. Stiu ca bieletele plus manopera nu depasesc 250 lei dar pana la urma este dreptul meu sa primesc unu lucru pentru care am platit si pe care legea Romaniei mi-l garanteaza. Pana acum gandeam ca platesc preturi premium pentru ca primesc piese de o calitate superioara si garantia ca orice defect care o sa apara va fi remediat fara certuri si tot felul de tertipuri ridicole. Se pare ca m-am inselat din moment ce calitate superioara nu vad, acestea defectandu-se asa repede si schimbarea in caz de defect face subiectul textului de mai sus. Aprobandu-mi punctul de vedere, consilierul service mi-a promis ca va face tot posibilul sa ma ajute dar dupa 4 zile nu primesc decat vorbe care nu ma ajuta cu nimic din moment ce nu sunt insotite de fapte. In concluzie v-as ruga sa ma ajutati cu niste sugestii obiective avand in vedere ca apelul meu e plin de subiectivism. Sunt cumva nedreptatit sau pur si simplu nu inteleg eu la ce se refera o garantie? Sau o garantie se acorda doar daca nu folosesti piesa respectiva !?