Jump to content

Daaaaan

Members
  • Posts

    61
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    BMW Z4 & Audi A3

Daaaaan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

12

Reputation

  1. Am fost azi sa fac un drive-test cu un Touareg Supreme, 2016, motorul de 264cp. Toate bune si frumoase, masina dotata cu tot ce iti poti dori, piele maro la interior (chiar frumoasa)...dar MAAARE. M-am chinuit sa fac o parcare laterala si, cu toate camerele panoramice si etc., mi-a iesit abia din a treia incercare ) Dar ma rog...asta e treaba de obisnuinta ma gandesc. Problema si nedumerirea mea e legata de cutia automata...si anume: Odata ce am comutat in modul manual (secvential), pe niste viraje, am incercat sa vad cum schimba. Eu, obisnuit cu cutia manuala, am intrat intr-o curba cum as intra cu masina mea: am franat pana la o viteza decenta, am dat teapta inferioara sa am frana de motor, si undeva la mijlocul curbei, am apasat acceleratia, urmand ca masina sa se trezeasca si sa ma "traga" afara din curba. Ei...aici intervine surpriza: odata ce dau treapta inferioara si ridic piciorul de pe acceleratie, intra frana de motor, dar cand apas din nou pe acceleratie (indiferent cat de tare o calc) pedala e moarta timp de vreo 2-3 SECUNDE!!! ...ceea ce e enorm. Ca sa nu mai zic periculos. Si infricosator. M-am speriat in prima curba ca am facut ceva gresit...dar...si in restul curbelor in care am incercat, a fost la fel. Si la deal, si la vale, si pe drum drept. Si pe sport, si pe normal, si pe confort. Dupa ce trec acele 2-3 secunde, masina isi revine si o ia din loc...dar...eu zic ca asa ceva nu e normal. Sau fac eu ceva gresit? Poate ma ajutati voi cu un feedback legat de treaba asta (am citit pe undeva ca e acelasi model de cutie si pe X5)...ca mie ceva mi se pare putred la cutie, cel putin la masina testata de mine.
  2. A...acuma am inteles ) Nu are treaba cu lasatul...are treaba cu vrutul ) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. Chiar nu sunt...de 1 an ii tot zic ca daca are chef de o plimbarea cabrio sa ia Z-ul meu, dar nu vrea nici in ruptul capului ) Ca ii e frica de botul prea lung, ca sta prea jos, ca etc. Daca e pana acolo, ei mai degraba nu ii place sa ii conduc masina...ca ii dereglez scaunul si nu mai stie sa si-l regleze exact cuma fost ) Am recitit de vreo 3 ori...nici cum nu inteleg, din afrmatia mea, de unde ai tras concluzia asta ) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. Nu e cu suparare, Andrei. Inainte sa iti raspund la intrebari, vreau sa iti spun ca felul in care pui tu problema e perfect valabil, daca asta e intelegerea intre soti in ceea ce priveste banii si administrarea lor. Eu nu am adoptat directia asta, si vreau ca nevasta-mea sa fie cel putin la fel de incantata de masina ca si mine, chiar daca ea poate nu o va conduce niciodata...dar va sta in dreapta cel putin 50% din km parcursi. Si asta conteaza...sau ma rog...pt mine conteaza Din cauza asta am sarit de la Seria4 la X5 sau Touareg...pt ca am tinut cont si de parerea ei. Daca era exclusiv dupa mine, si nu conta nimic din viata mea sau ce planuri de viitor am, mai asteptam un an si imi schimbam E85-ul cu modelul nou...arata bestial concept-car-ul ) Dar...cum am ales sa nu trec prin viata singur...asta e...parerea ei conteaza ...la fel cum ea s-a procopsit cu Mini Cooper S, galben, cu dungi negre pe capota, cu scaune sport, si padele - de dragul meu...eu o sa ma descurc cumva cu tancul prin oras - de dragul ei Cam asa Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  5. Va multumesc tuturor pt. sfaturi. Nu am cum sa ajung la Romexpo, ca sunt din Cluj Luni ma duc sa fac un test-drive cu Touareg. Din fericire sau din pacate, modeul de test e un Touareg Executive, asa ca, si daca imi place cum merge, o a fiu usor dezamagit de orice alt touareg gasesc ulterior SH. Sa vedem, poate reusesc in aceeasi zi sa testez si un X3. X5-ul nu cred ca il mai iau in calcul, ca imi sare din buget destul de rau... Revin cu impresii
  6. In X1 nu cred ca imi incap sculele de pescuit - bete, cort, pat, jante cu nada, etc. O sa ma uit la dimensiunile portbagajului la modelul nou sa vad... Ce zici ca e mai bine...benzina sau diesel la X3 pt ce fac eu cu el? Nu prea ma impac vizual cu Fordurile , dar o sa m uit si la el * jante. Autocorrect... )
  7. Bugetul ar fi undeva intre 30-35k eur + tva. In banii astia nu am gasit decat Touareg-ul ala Supreme, din pacate...nici vorba de vreun X5. Si m-as fi multumit cu el, dar...aici intervine dilema tancului, expusa in prima postare Si la Touareg, si la X5 m-as fi uitat la 3.0d 260 cai ...nicidecum la cele de 204 sau 218 cat are X-ul...mi se par prea mici pentru ditai namila, si nu cred ca mi-ar face o placere deosebita sa le conduc in afara orasului. Daca tot dau banii astia, as vrea si un pic de placere. Macar un pic Nu depasesc 200 km/h nici cu Z-ul, dar oricum nu viteza ma incanta pe mine, cat ma incanta un pic de forta in depasiri si in curbe. Scuzati-mi ignoranta, am avut toata viata masini pe benzina... WTF is Adblue? Egcszxact. In aceiasi bani. Inclusiv TVA. =))
  8. Optiunea echivalenta o avea Touaregul si am avut ocazia sa ma joc un pic cu ea. La X5 nu am avut ocazia... Pe mine nu "usurinta" ma doare...ci "spatiul" necesar parcarii tancului. In centru. Ca idee, ma urc in el dintr-un Z4 =)))
  9. Salut Nu am mai dat demult pe forumul asta...asa ca am stat azi si am citit o gramada de postari Si...ca si omul ala care te cauta doar cand are un interes, vin si eu cu speta mea: Anul asta am de cumparat o masina: o folosesc cam 15.000 km/an in total, din care 80% in oras, plus 1-2 iesiri/an la schi in tara sau afara (bagaje lungi, sacose, echipament), 3-4 iesiri/an la pescuit (bagaje multe, lungi, late, etc.) si inca vreo 2.000 km/an de drumuri prin tara. 33 de ani, fara copii momentan , cu nevasta care insista ca vrea SUV (ca e mai sigura, ca e mai confrtabila, ca imediat copii, ca etc. - simplu, ca doar nu ea conduce si parcheaza tancul zilnic prin oras...) Am pornit de la seria 4 GranCoupe 2015+, 428i, benzina. Dimensiuni decente, motor frumos, portbagaj mai mult decat decent la GranCoupe - potrivit nevoilor. Dar nuuuuuu...nu e ok. Ca nu e "SUV". Bun. Am inceput sa ma uit la X5 3.0d si Touareg 3.0d. 2014+ ambele - ultimele modele. Diferente mari de pret intre ele...diferente nu asa mari ca si motorizari si ca si confort interior. Ba chiar gasisem la un dealer de auto rulate un Touareg Supreme, extrem de bine dotat, la 30k si ceva eur + TVA. Am vazut si vreo doua X5-uri. Frumoase, dar la dotarile echivalente cu cele din Touareg mai pui vreo 15k eur. Minim. Problema mea cu ele? Sunt mari. Maaari. MAAAARI. Pentru 80% oras cel putin, mi se par enorme, mie cel putin. Nevasta? "SUV". Descurajat, m-am interesat de X3. Ca si preturi, le diger mai usor. Portbagajul mi-ar ajunge pentru pescuit...si pt schi. Si parca in oras e mai usor de manevrat. Si de parcat. In schimb la interior...ma cam dezamageste. Poate si din cauza ca m-am dat jos din X5 sa ma urc in X3...nu stiu ) Dar spatiul interior e asemanator cu un seria 3...mai putin inaltimea si portbagajul. De motoare iar nu stiu ce sa zic...daca la seria 4 stiam clar ca vreau benzina, si la X5 stiam clar ca nu e fezabil decat un diesel...la X3 deja nu mai stiu la ce sa ma uit. Voi ce ati face in locul meu? Ce ati alege...X3 sau X5 daca ati fi in situatia mea? Sau ati prefera Touareg-ul mai ieftin cu 30% in detrimentul unui X5? (inainte sa ma puneti la zid, da, sunt constient ca pun intrebarea asta intr-un forum BMW ) De seia 4 am si uitat deja...din pacate...schimbarea nevestei nu intra in discutie )
  10. M-am apuct sa scriu, si am vazut ca postarea e de aproape un an ) Dar, poate ajuta pe altcineva. 2.0i (motorul de pe Z-ul meu din 2008) e singurul in 4 cilindri, aparut la facelift in 2006. Restul sunt in 6 cilindri. Consum real urban in Cluj-Napoca: 12-12.5 l/100. Extraurban: 7-7.5 l/100. In conditii normale, cu usoare "nesimtiri", nu prea dese. Pun cam 2 l ulei pe an la 97.000 km cati am cu el. Acum 3 ani am schimbat pompa de la mecanismul de decapotare...in total la reprezentanta BMW Cluj a costat aprox. 3500 lei pompa + manopera...cu discount de client fidel In romania nici o sansa sa le reconditioneze cineva... In UK e o comunitatea foarte mare de proprietari de Z4, ei mai fac reconditionari. Au si un forum dedicat...si ala foarte mare. Nu cred ca pot sa scriu aici cum se numeste. 150k km nu e exagerat...200k km e cam mult pt un motor pe benzina. Umila mea parere. Apa intra pe la chedere daca sunt vechi si coapte sau daca au fot lovite si apoi reglate aiurea usile. Insa...ai sanse sa te trezesti cu apa in portbagaj...dar nu chederele sunt de vina, ci niste galerii de drenaj care se infunda. Dau mai multe detalii daca are nevoie cineva de ele. Spor la cumparaturi
  11. 2.2 i-CDTI de la Honda Accord e mult mai silentios... parca e benzinar...
  12. daca tot am dat-o usor in off-topic, nu stie nimeni nimic de Z4? nu a condus nimeni vreunul?
  13. ma tare indoiesc ca pretul ala e corect. mai mult ca sigur are ceva probleme grave masina. sau poate a fost luata ca dauna totala si reparata la mecanicul de serviciu din Slobozia... nu tot ce zboara se manaca...parerea mea.
  14. deci...despre Z4...nu stie nimeni nimic?
  15. ...si cand dai de unul tzepar, e de fapt albanez sau turc sau il cheama "Vasile Schmidt" :twoup:) deci...posesori de z4? nimeni? auzisem de la cineva ca z4 are o problema cu ploaia care cam ajunge inauntru...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.