Jump to content

bogdan-cta

Members
  • Posts

    264
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    bogdan_98_ro

Profile Information

  • Location
    constanta

bogdan-cta's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. bogdan-cta

    gazeaza

    Racordul flexibil. Nimic altceva. Chiar dacĂŁ nu se vede, la interior e zdrente. De aia.
  2. Nu te panica. Orice problema se rezolva acum. Ai putea ĂŽncepe prin a schimba uleiul. La cum descrii problema, sigur e terminat si este operațiune simpla. Si nu o mai fute (pe romaneste), las-o in D si gata. Sunt cutii solide, dar nu insista sa o strici.
  3. N-are nici o treaba cheia, nu te mai lua dupĂŁ toți pĂŁreriștii. In spatele torpedoului, este modulul de ĂŽnchidere. Ori iti cumperi altul de la dezmembrĂŁri (la risc) ori schimbi releele de pe el. Sunt cele pĂŁtrate, negre, Siemens. Daca nu gĂŁsești la fel sau cu aceleași caracteristici, ĂŽmperechezi cate doua normale pt fiecare. Asta e toatĂŁ filozofia. Spor.
  4. Baga original BMW. Sau Castrol 5-30 ori 5-40. Chiar nu conteaza.
  5. bogdan-cta

    BMW

    Are cineva F800S? Ămi place bicicleta și mĂŁ intereseazĂŁ pĂŁrerile posesorilor. Mulțam.
  6. Ai rezolvat? Am aceeași problemĂŁ, și nu sunt senzorii defecți. Trebuie fĂŁcutĂŁ o setare a sensibilitĂŁții cred, dar nu știu cum.
  7. Buna ziua, Am montat cârlig de tractare pe E46 (NFL) iar când este pus, ĂŽl vĂŁd senzorii și se aude sunetul specific de apropiere maximĂŁ. A reglat cineva sensibilitatea sau știe cum se procedeazĂŁ? Mulțumesc.
  8. Rog pareristii sa se abtina de la comentarii malitioase. Prostia ca forma de manifestare sub forma anonimatului pe mediul on-line nu face altceva decat sa evidentieze compozitia materiei cenusii a detinatorului. L-am intrebat pe cel care si-a montat fulia sudata, iar lucrurile stau asa: -vibratii si zgomot la oprire zero. (asta am putut sa vad si eu) -vibratii anormale ale motorului la relanti sau in mers, la fel, zero. -despre curele, daca le rupe mai repede sau nu, inca nu stiu sa spun nimic. Dar poate ar fi de preferat sa schimbi doua curele pe an, decat 4 fulii after-market. Pt ca dintre toti cei care zbiara in gura mare ca trebuie folosite piese originale, majoritatea sunt vanzatori sau inlocuitoti de piese de cartier.
  9. Da. E semn ca trebuie inlocuita.
  10. Sunt chinezarii cele after market, nu stiu ce sa zic. Problema este ca am patit si cu una "originala" la fel. Ce e drept, s-a stricat fix dupa 11 luni cand nu mai era in garantie, dar nu mi se pare ok. O sa incerc sa pun cateva fotografii cu cea despre care spuneam ca este sudata. Exemplificarea directa este mai buna. Cateva persoane de pe forum interesate de subiect nu au inteles exact notiunea de a suda doua bucati de fonta intre ele, probabil din cauza ca nu stiu exact unde se rup panaramele alea de fulii. Nu inteleg de ce s-ar strica intinzatorul, sau ... pompa de apa? Fel de fel de pareri. Nu am inteles totusi, ce producator este acela care face aceste fulii sa reziste macar 60.000 km?
  11. Deci si tu esti fiul aleia de e mereu gravida. Mai bine taceai, si nu se stia sigur. Asa ai inlaturat orice urma de indoiala. Rog un moderator sa acorde atentie limbajului folosit de membrii nou veniti pe forum.
  12. asa ti se pare? Stiu un diesel care merge cu ea asa, sudata, si ghici ce: nu mai scartaie la pornire/oprire, nu se mai scutura la oprire si cel mai important, nu te mai lasa in drum cand ti-e lumea mai draga.
  13. Nu a incercat nimeni sa sudeze fulia aia? Adica sa renunte la partea amortizoare din cauciuc care e doar un moft?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.