snaker444
Members-
Posts
29 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
snaker444 last won the day on July 4
snaker444 had the most liked content!
Previous Fields
-
Masina
bmw 316
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
snaker444's Achievements
-
Este binișor configurată. Eu eram pornit ori pe un 540i ori pe un M340D, dar când am ajuns în show-room și am văzut noul seria 5, m-am răzgândit instant. In poze nu arata chiar așa bine, trebuie văzută live. Am vrut și o mașină de pe stoc, dacă o configuram eu, dura cam 6 luni până o primeam. Oricum cred ca singurele chestii pe care le-aș schimba la mașină este cârligul care nu îl folosesc niciodată. De banii ăia alegeam încălzirea auxiliară. Dar aia e, următoarea o configurez din timp. PS. Oare cat îi asigurarea casco la așa ceva în România? În Germania costă 5500 euro pe an full casco. Mi se pare un pic cam mult nu?
-
Yeap. 520D. Ala a fost bugetul din pacate, a trebuit sa ma incadrez in 75000. Si 530 nu a fost si nici nu o sa fie disponibil. Am pus si o poza cu un drum de Romania-Germania. La o medie de viteza de 121 km/h, eu zic ca sta bine cu consumul de 6.7%
-
snaker444 started following BMW X4 LCI M40i , Noul BMW Seria 5 - G60 and BMW E36 316i Coupe M Sport
-
Eu deja am 7 luni cu masina si aproape 22000 km. Sincer nu prea am ce sa ii bag de vina pana acum. Singurele chestii enervante sunt carplay-ul, care din cand in cand nu vrea sa se conecteze la telefon (se rezolva cu o resetare rapida) si senzorii de parcare care iti opresc masina cand simt ca te aproprii prea tare de anumite obstacole. In locurile stramte, te cam chinui sa convingi masina ca este loc Si bineinteles sa nu uit de consola centrala, care se zgarie si daca te uiti urat la ea. Chiar nu inteleg de ce naiba au pus plasticul ala lucios pe consola. Ii plin de zgarituri deja. In rest super multumit de masina. Dupa 7 luni, inca intoarce lumea capul dupa ea pe strada.
-
Oricum a fost un pic cam ciudat. Adica totusi este un 2 litri, nu are ea atata putere cat sa faca sa fuga spatele cand accelerezi de la 80 la ora in sus. Probabil a fost o combinatie de sosea uda cu ceva mazga, ori a doua varianta este ca sunt proaste cauciucurile (Continental). Legat de tractiunea spate iarna, am avut cateva momente in special dimineata cand a nins si am zis ca pur si simplu nu am cum sa o scot din parcare. M-am chinuit un pic, dar a iesit pana la urma dupa ce am facut mai multe manevre. Cu Audi-ul de abia asteptam sa ninga. Masina se comporta incredibil pe zapada. Probabil cum era si Quattro permanent.
-
Sincer nu am verificat nivelul de ulei cand am preluat masina. In fine, vedem daca mai cere in timp. Ieri era sa o fac lata. Am intrat pe autostrada si am accelerat un pic mai tare cand am schimbat de pe o banda pe alta. Era ud pe jos si a fugit spatele dar s-a redresat imediat singura. M-am cam speriat asa un pic. Urmatoarea clar o sa fie Xdrive
-
Si ca orice BMW care se respecta, la fix 14000 km mi-a aparut in bord mesaj sa completez cu 1 litru de ulei. Nu stiu daca este normal sau nu, dar sincer la cum o alerg pe autostrada prin Germania, ma mir ca nu a cerut mai repede Tocmai am facut un drum Germania-Romania si retur, si nu inteleg de ce, dar parca totusi Audi A6 BITdi era mai stabil la viteza mare pe autostrada (avea suspensia de competition). La viteze de peste 200 km/h, cand trec pe langa tiruri o simt ca trage stanga/dreapta. Audi-ul in schimb statea mult mai bine la capitolul asta. Ma surprinde chestia asta, masina avand suspensia M si jante pe 20. Sa fie din cauza ca ii ceva mai inalta?
-
Pai si nu se face ca dracu in timp? Sau conduci cu manusi?
-
Pai M paket si M paket Pro au fost 6199.99 euro. Da probabil puteau sa puna si ei optiune sa dezactivezi grila. Dar altfel cum sa isi dea seama lumea ca ai dat o caruta de bani pe masina? )
-
Din pacate asta este trendul. Si E class au aceeasi grila iluminata si acum am vazut ca mai nou, cam pe toate modelele noi de la VW este aceeasi chestie. Mie sincer imi place. Iti dai seama imediat de la distanta ca masina este un BMW. In schimb la ceilalti producatori, este aproape imposibil sa iti dai seama ce masina ai in spate (pe timp de noapte bineinteles). Aici toata lumea recunoaste instant grila clasica BMW. Probabil este o chestie de obisnuinta.
-
Eh. La început și eu am zis ca îi cam de cocalar așa grilă aia. Dar după o perioadă începe să îți placă. Legat de trendul ăsta, aici ai dreptate. Ieri am văzut în spatele meu un Suv de la Mercedes, avea cumva farurile unite de o dungă iluminată. Foarte urat arată. Nu îmi zicea nimic. În schimb la Bmw, recunoști imediat grila și ca ai un Bmw în spate
-
Grila iluminată nu se poate dezactiva. Până la urmă de ce ai face asta? Mie sincer chiar îmi place. Am fost acum două săptămâni în Olanda și a condus fratele meu Bmw-ul. Eu eram în față cu altă mașină, el în spate. Este incredibil cum se vede grila aia în oglinda retrovizoare. Vezi de la distanță ca vine un BMW noaptea La ultimul update de soft am văzut ca mi-a apărut opțiune extra sa aleg jocul de lumini când pornește mașina. Dar vor nenorocitii 55 de euro pentru asta. Mi se pare o prostie sa dau banii ăștia pentru așa ceva. În ciuda faptului ca majoritatea oamenilor de pe forumuri sau de pe rețelele sociale o consideră o mașină urâțică, a dracu dacă nu atrage priviri pe stradă la greu. Foarte des mă oprește lumea prin parcări să mă întrebe cum îi mașina. Alt fenomen mai ciudat este ca mă claxonează în mers și îmi arată semnul de OK. Nemtii ăștia chiar iubesc marca BMW aici în Germania
-
Azi am zis sa fortez un pic vara si sa trec pe jantele de vara. Este normal sa puna dimensiunile astea? 245 40 20 pe fata si 275 35 20 pe spate? Daca tot am fost in reprezentanta sa schimbe cauciucurile, le-am zis sa puna si testerul pe masina, ca acum vreo doua saptamani mi-a dat o eroare legata de ACC. Au zis ca trebuie sa fac alta programare si sa le las masina doua zile in service. Mi se pare cam dubioasa treaba. Chiar le-am zis ca efectiv dureaza 2 minute sa conecteze un tester la masina. Asta in reprezentanta B MW in Hagen, Germania.
-
Foarte faina masina. PS. Ca si gluma, vezi ca la Procar au una si pe Brooklyn grey in stoc. Cred ca au asteptat sa o cumperi tu pe asta si dupa au postat anuntul
-
La cum sunt preturile momentan, probabil a fost undeva pe la vreo 65-70.000 euro
-
Oare nu era ceva legislatie noua sa vina toate masinile cu franare de urgenta? Parca am citit asta undeva. Stiu ca pana si Loganul nou are radarul ala in bara.