Nu ma intelegeti gresit, NU este anti-reclama, la fel cum nu fac pentru mine reclama in defavoarea altora. Ceea ce am postat, si sincer sper ca lucrurile sa se fi remediat, este rezultatul unor fapte foarte reale. Tind sa cred ca probabil dupa cateva, sa le zicem scapari, ati remediat problema. Repet, nu am nimic personal cu firma dumneavoastra si nici nu am sanse ca o mica pravalie ca a mea sa fure clientii dumneavoastra, firma oricum fiind un brand bine vazut la noi. Probabil ca ceea ce s-a intamplat in trecut v-a ajutat sa indreptati anumite lucruri. Eu am vrut sa pun accentul pe informarea posibililior clienti ce isi doresc polish, nu conteaza firma la care apeleaza. IMI CER PUBLIC SCUZE daca v-am ofensat in vreun fel, recunosc ca formularea mea a fost un pic cam dura, doar ca lumea trebuie informata si de ce nu si dumneavoastra, pentru o imbunatatire a calitatii serviciilor. Nu vreau sa mai insist asupra acestui subiect, sper ca mi-ati inteles punctul de vedere. Cu respect, Filip