Jump to content

skypee

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

skypee last won the day on December 4

skypee had the most liked content!

Profile Information

  • Location
    România

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 M Pack F25 2.0 B47 xDrive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

skypee's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Un mic "retrofit" de efect spun eu, am schimbat carcasa butonului de pornire a motorului start/stop, de pe un buton de la un BMW seria 7 G11 / G12. Parctic din tot "ansamblul" am luat doar carcasa butonului metalic pe care am înlocuit-o, totul este plug&play. Codul piesei - 61319869563
  2. Săptămâna trecută am fost la dealer pentru rechemările de mai sus, în baza cărora s-a întocmit următorul raport. Mi-au promis că se rezolvă undeva la mijlocul lunii ianuarie.
  3. În trecut am avut o experiantă similară cu trim-urile și am preferat hidro transfer + lac. S-au menținut că în prima zi, până am vândut mașina (5 ani). În dezmembrări e puțin probabil că să găsești ceva pe placul tău având in vedere vechimea de 20 ani.
  4. Codurile le are de aici https://www.bmw.ro/ro/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html , daca incerci sa oferi o informatie fara sa ai o baza, sa stii ca nu ajuti cu nimic.
  5. Replacing the exhaust gas recirculation cooler (minimum temperature) Exhaust gas recirculation cooler customer notification Replacing driver's airbag part III (SDI)
  6. La cât sunt eu de tipicar, crede-mă că le-am pus unul lângă celălalt și chiar nu e nicio calitate superioară. Dacă vorbim de plastice sau alte piese da acolo e vizibilă diferența de calitate între producător și piesele OE.
  7. După doar ~ 800 km de la cumpărare, am avut norocul de o piatră venită de pe contrasens, iar parbrizul a fost compromis cu o fisură pe diagonală. Am mers pe aceeași variantă de producător Saint Gobain (Polonia), cu care a venit și echiparea din fabrică, preechipat pentru senzor și camera. Diferența de preț este enormă între reprezentanță (6700 lei) și centrul specializat unde l-am montat (1200 lei). Calitatea este aceeași, le-am inspectat vizual pe toate părțile, nu înțeleg de ce, doar pentru un simplu logo adăugat să percepi costuri de 5 ori mai mari.
  8. 158960 km Pentru că tot găseam eroarea - 284E00 - Oxigen sensor after catalytic converter, Nernst voltage signal , am decis să schimb senzorul oxigen / sonda lambda de după catalizator. La prima vedere nu părea "încărcat" cu depuneri și nici semne de coroziune la mufe nu am găsit, cert e, că doar cu înlocuire, am reușit să scap de eroare. 13628589104 - Oxygen sensor OE - 1082 lei
  9. @sarpe74,ai remediat problema ? De curând am văzut pe diagnoză că am o problemă cu același senzor AUC, la o prima căutare codul de pe senzorul vechi nu se mai fabrică și din ce am verificat pe un forum rusesc codurile noi care sunt și pe seria G nu sunt compatibile. 64119350423 - funcționează 64116826347 - funcționează 64115A34C59 - nu funcționează, dealerii scriu că îl oferă ca înlocuitor pentru ...347 64119872065 - nu funcționează 64115A3F250 - nu funcționează 64116826346 - funcționează 64115A35099 - netestat, dealerii scriu că îl oferă ca înlocuitor 64119350424 - funcționează 64116822554 - funcționează 64116833647 - nu funcționează
  10. @emilion știu că a trecut ceva vreme de când ai postat, dar o să las informațiile în cazul în care se mai lovește și alt utilizator de BMW X3 F25 de această problemă. De curând am avut aceeași situatie, nu funcționau luminile în portbagaj și nici haionul nu se închidea în ultima treaptă. Personal am comandat un set (modul soft close + broască) pentru a rezolva ambele probleme. Responsabil de luniminile din portbagaj este un "senzor" care se află în broască și nu se poate repara, se schimbă borasca cu totul. Ulterior am montat și becuri led iar totul este funcțional. În concluzie dacă siguranțele sunt ok și becurile nu sunt arse trebuie schimbată broasca pentru a avea lumina în portbagaj !
  11. Care a fost "procesul", ti le-au schimbat direct sau prima data ai mers pentru constatare si ulterior ai stat pe hold pana au venit piesele ?
  12. Salut, de curiozitate am verificat seria postata, figureaza cu cateva rechemari, ai incercat sa ii contactezi ? Serie de şasiu (VIN): WBAWY51050L888352 Marcă: BMW Există o îmbunătăţire tehnică care se aplică acestui automobil. Te rugăm să faci clic aici pentru a efectua o programare online pentru automobilul tău, selectând „service conform cerinţelor”, sau contactează dealerul tău local aici pentru mai multe informaţii. Coduri îmbunătăţire: 0041760100, 0011570600, 0011350700, 0064060200
  13. Mulțumesc, am verificat, figurează cu 3 coduri de rechemare, pentru răcitor gaze/egr și airbag volan. Sunt programat peste o lună la Bavaria Bacău. Rămâne de văzut ce vor constata.
  14. În weekend am "bricolat" puțin, pentru că luminile în portbagaj nu funcționau, iar haionul nu se închidea în ultima treaptă am decis ca să remediez defectele. Am verificat siguranțele, fiind toate ok, m-am îndreptat către broască și modulul soft close. În cele din urmă am comandat un set original utilizat (modul + broască) de pe eBay și am înlocuit motorașul defect din modulul meu, pentru a rezolva închiderea softclose, iar broaca am înlocuit-o complet pentru că partea responsabilă de lumina din portbagaj s-a dovedit a fi defectă. 51247269544 - broasca haion 51247249578 - modul soft close
  15. Salut ! După 10 ani de Audi, am trecut în tabăra BMW, fără nicio simpatie legată de vreo marcă, în general aleg ceea ce îmi place nu mă influențează brand-ul . De curând sunt posesorul unui BMW X3 Xdrive , cutie automată, 2.0TDI B47, 190 HP (suficienți pentru mine) - 158XXX km. Ca și dotări în mare se văd în imagini: pachet M , exterior/interior, scaune full electice, panoramic, jante R19 pe 2 dimensiuni , iar cea mai importantă "dotare" pentru mine a fost culoarea albă ! (sătul de mașinile negre cărora parcă li se zgâria vopseaua și când ploua). Pe lângă mentenanța la cutie, motor, grupuri, etc. pe viitor aș dori ca să ii mai fac câteva retrofituri cum ar fi: - Avertizare pieton - Avertizare de coliziune - Faza lungă automată - Navi NBT EVO - Cluster 6WB - Trim-uri interior carbon - Stop-uri led varianta China (aici mai studiez)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.