Jump to content

danyman80

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d e46

danyman80's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Daca tu crezi ca 540 cp pe m5 e60 e stock , ma rog nu-s numai aproape 100 cp diferenta ...
  2. Se vede ca nu participi la 400m.. accelerare, si nici la unguri nu ai fost sa vezi ce inseamna 1.9Tdi de 400 cp... N-are rost sa stau eu aici sa lamuresc pe unu si altu. Vezi ce inseamna 13,3 sec pe 400 m , si apoi vezi cat scoate un M3 e46 tot pe 400m , sau mai simplu ada M3,ul. Eu stiu ce vorbesc fiindca am si Rs4 B5 de 460 cp, care in varianta stock de 380 cp merge mai SLAB!! decat 123d. Sau poate vrei sa vezi pe youtube liniuta dintre Rs4 si M5 e60 de pe autostrada transilvania cu 300km/h. Despre acel Rs4 alb e vorba.Alta comparatie nu-si mai are rostul fiindca e46 M3 e mai slab decat Rs4...
  3. Daca e46 ce l-am avut a rezistat cu interne stock de la 150cp la 320cp inclusiv cu NOS , nu vad asta de ce n-ar rezista si mai mult...
  4. Doar evacuare 76mm si pompa de inalta presiune,dar ce am facut la pompa si cum ramane inca nedezvaluit..
  5. Eu am 123d tunat de la 204 cp la 320 cp momentan, dar nu stock. In varianta stock pe garantia mea, merge in jur de 260 cp, fara sa anulezi filtrul de particule si fara fum. Softul este facut de mine personal. Cum mi-l fac eu vorba aia nu mi-l face nimeni avand in vedere de cate experiente si ture a fost nevoie pentru a fi totul ok. Calculatorul este EDC17 si nu poate fi facut decat prin Boot mode... Performantele sunt mai bune momentan decat la M3 e46. Cine nu crede si are M3 e46 il invit personal la o proba. 80-180km/h in 9,3 sec. M3 are in jur de 10,6 (este filmare pe youtube)...
  6. Trimite pe mail : danyman80@gmail.com sa vad ce e in el...desi 32kb e prea mic.. ar trebui 256kb...
  7. Da, am. Da nu se pune "un soft" pentru tipul ala de masina. Se tuneaza originalul. Intamplator nu sunt multe variante si unele se "potrivesc" de la una la alta, dar nu asa se face.
  8. Oferta valabila si pentru zona Transilvania, Jud Cluj ,Salaj , Alba etc mai precis Turda, pentru cine este din zona si doreste servicii de chiptuning , DPF OFF , EGR OFF, si mai nou Swirl flaps off inclusiv EDC17- anulare clapete galerie de admisie si din soft.(cele care se pot rupe si intra in motor), DTC OFF - anulare coduri de eroare inclusiv edc17. La DPF OFF serviciul este complet inclusiv partea mecanica (golire sau inlocuire teava). Pt 2 sau mai multe masini ma pot deplasa in zona (doar pt modificari soft). Modificari Custom la cerere pentru turbo mai mare , conversie geometrie electronica - vacuum etc
  9. Buna. Am eu de vanzare exact acest model ... http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/diverse-piese-accesorii/webasto-sirocol-e46-sau-e39-13194862.html
  10. salut.am si eu o problema cu masina.am un bmw 316i 1895 cc e 46..si nu mi se mai tureaza mai mult de 4000 de rpm..am fost la o gramada de service-uri ,am bagato pe tester si da error la debitmetru..dar lam schimbat si problema ramane in continuare aceeasi nu se tureaza si nici nu are puterea de a demara..multi spun ca e de la bobina de inductie sau catalizatorul sa fie infundat..ce crezi ca ar fi ?
  11. salut.am si eu o problema cu masina.am un bmw 316i 1895 cc e 46..si nu mi se mai tureaza mai mult de 4000 de rpm..am fost la o gramada de service-uri ,am bagato pe tester si da error la debitmetru..dar lam schimbat si problema ramane in continuare aceeasi nu se tureaza si nici nu are puterea de a demara..multi spun ca e de la bobina de inductie sau catalizatorul sa fie infundat..ce crezi ca ar fi ?
  12. salut.am si eu o problema cu masina.am un bmw 316i 1895 cc e 46..si nu mi se mai tureaza mai mult de 4000 de rpm..am fost la o gramada de service-uri ,am bagato pe tester si da error la debitmetru..dar lam schimbat si problema ramane in continuare aceeasi nu se tureaza si nici nu are puterea de a demara..multi spun ca e de la bobina de inductie sau catalizatorul sa fie infundat..ce crezi ca ar fi ?
  13. salut.am si eu o problema cu masina.am un bmw 316i 1895 cc e 46..si nu mi se mai tureaza mai mult de 4000 de rpm..am fost la o gramada de service-uri ,am bagato pe tester si da error la debitmetru..dar lam schimbat si problema ramane in continuare aceeasi nu se tureaza si nici nu are puterea de a demara..multi spun ca e de la bobina de inductie sau catalizatorul sa fie infundat..ce crezi ca ar fi ?
  14. In Turda sau Cluj sau intr-un weekend eventual in Zalau... Lasa un id ceva sau un nr. si vedem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.