top_management
Members-
Posts
82 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
BMW E60 530D
top_management's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Da, am revenit si cu un raspuns..era alternatorul de vina. Cel nou(reconditionat ma refer). L-am schimat cu unul nou(cica) de la Filaret si acum e totul ok. Asta e, mai sunt si piese la schimb stricate, pacat ca mi-am luat si baterie noua. De fapt, oricum era cam veche cea de pe masina asa ca totul spre mai bine.
-
An 2004 sau 2005. Multumesc pentru detalii legate de forum. Stima!
-
Eu am facut remarca cu repararea alternatorului pentru ca din cate am inteles nu mai exista noi, ci doar reconditionate..deci e cam aceeasi problema. Sau ma insel? Si Pole: urmeaza in curand la mine un Prosche Carrera. Nu cred ca voi avea atatea probleme cate am avut cu BMW-ul de acum. Nu e o problema repararea, insa e un stres de genul: ce mi se mai duce luna asta?? Deci nu, e ultima data!
-
Mda...o am mult mai mica decat cea de pe alternatorul vechi. Am comandat acum altul de la Filaret. Sa vad daca si asta e stricat. Oricum pentru astia e simplu: Da e stricat piesa X, trebuie inlocuita. Nu a mai auzit nimeni de reparat???? Alternatorul schimbat are tensiuni intre 9 si 11 maxim. deci e mai varza decat cel original. Off topic: Nu stiu ce sa mai zic decat ca am bagat atat de multi bani in aceasta masina, incat daca, atunci cand voi vrea sa o vand, imi spune vreunul ca e varza cred ca il bat direct! Oricum, asta e ultima mea masina BMW cu siguranta!!! Stima!
-
Tensiunea am masurat-o si era undeva la 12, nu 14, asta inainte de a schimba alternatorul. Cat despre acel senzor, e scump?? Si care e rolul lui? Multumesc
-
Salut, Am o problema legata de baterie, in ideea ca mi se descarca. Am schimbat alternatorul pe motiv ca cei de la Filaret mi-au zis ca nu incarca cat trebuie. Avea undeva 12 volti. Dupa ce l-am schimbat iar mi-a murit bateria si am comandat si baterie noua. Asta acum 2 zile. Ieri, mi-a murit din nou?!? Nu mai avea putere nici sa deschida usile. Aveti idee ce poate sa fie. Nu o fi schimbat mecanicul alternatorul bine? Sau poate sa fie vorba despre un circuit stricat? Multumesc, Stima!
-
+1
-
Buuuuun, Am fost asadar la userul VALYMAD, care este un super meserias apropos, insa nu s-a rezolvat nimic... am scos modulul de bluetooth, si fibra optica din modul insa nu mai aveam sunet. Am inteles ca se intampla asta din cauza ca am Logic 7 pe masina. Deci, eu unul, sunt plictisit de incercari... Voi care v-ati scos mufele din acel modul aveti linie audio, sau doar cea standard? Ca ma gandesc ca o mai fi si alt motiv.
-
Am incercat sa scot fibra optica, mi-a spus valymad ca e cablul al carui capat este alb, insa nu am reusit caci mai trebuie sa deschid in stanga acolo inca 4 suruburi...am sa incerc si azi. Nu stiu care e acea mufa de la bluetooth insa.
-
DOY....daca te-ar ruga cineva sa mai faci inca odata la masina lui ce ai facut la a ta, ai mai sti?? Ca poate ma ajuti chiar tu, si vedem dupa cum va merge. Faza e ca eu am si magazie de CD. Sper sa nu fie vreo problema.... Stima!
-
Salut, Am un E60 530D, si am ceva mici belele cu sunetul de la turbina. Am si un topic deschis aici, dar nu asta e important. As dori sa ajung la voi sa vedem traseul furtunelor de admisie(eventual sa le si schimb-un pret daca se poate), sa vedem toate garniturile daca sunt bine prinse, electrovalva turbo sa vedem daca e ok...ma rog, toate lucrarile(mici, marunte) care poate m-ar elucida de ce fluiera mai tare decat stiu eu ca trebuie sa fluiere.... Mentionez ca turbina nu e stricata, ba chiar e noua, achizitionata anul trecut in noiembrie, deci exclusa posibilitatea sa fie turbina... Sa imi spui un pret pentru lucrare/constatare. Stima!
-
fluiera cand accelerez
top_management replied to top_management's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Multumesc pentru detalii, si adrese, insa nu ma voi duce la cei de la Dormag... Cat despre furtun...se pare ca nu ma fac inteles. Nu are cum sa fluiere TURBINA din cauza unui furtun ce nu are nicio legatura cu ea... Poate asta a fost la voi. La mine stiu ca turbina, sau ceva garnituri de la ea "tipa" Acum, m-am interesat ce este cu electrovalva asta de la turbina. Cineva de la Filaret mi-a spus, insa, ca este incorporata in turbina(daca masina este EURO 4). Acum nu mai stiu. Am sa ma interesez de furtunele alea, ca nu-s scumpe si nu ma doare sa le schimb..insa poate stie cineva mai multe despre electrovalva. Mai am inca o intrebare: Pressure Converter...cu ce se mananca? Am(foarte rar) doar din treapta a doua catre prima viteza o intarziere in accelerare, iar daca tin apasat tare pe acceleratie ma bruscheaza-pleaca repede. Mai exact, merg cu 30-40km/h, franez(o intersectie etc) si cand sa plec mai brusc nu imi schimba intr-a-ntaia, ramane pe a doua. Sa fie de la asta? Pressure converter? Stima! -
fluiera cand accelerez
top_management replied to top_management's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
nu stie nimeni vreun maestru la care sa ma trimiteti sa se uite la turbina(altii decat cei de la filaret, bavaria)??? Stima! -
Cutia de viteza...alaturi de Bluetooth??? Dumnezeule fereste!!! Trebuie sa imi schimb masina daca asa o fi. Oricum, repet ideea, sunt dezamagit de acest model pana peste cap. Rusine sa le fie celor de la BMW!
-
Eu am scoase doar sigurantele cu nr 52 si 60, caci daca o scot si pe a treia nu se aude nimic si imi sta aprins in idrive semnul de mute... Nu stiu de ce la mine nu se aude toate cele 3 sigurante scoase. Asta e. Am fost pana la urma si in acel drum mai lung ieri, si evident ca se opreste(erau 35 grade afara) la turatii mai mari si motor incins. Am sa mai incerc sa scot sigurantele iarasi. Poate nu i-a placut din prima..si se "speriase". Eu am model 530D din 2004 cel cu 218CP. La mine sigurantele, cum deschid portbagajul, nu sunt pe partea stanga cum mi-a spus cineva aici, ci pe partea dreapta. Are vreo legatura asta...?