Multumesc pentru detalii, si adrese, insa nu ma voi duce la cei de la Dormag... Cat despre furtun...se pare ca nu ma fac inteles. Nu are cum sa fluiere TURBINA din cauza unui furtun ce nu are nicio legatura cu ea... Poate asta a fost la voi. La mine stiu ca turbina, sau ceva garnituri de la ea "tipa" Acum, m-am interesat ce este cu electrovalva asta de la turbina. Cineva de la Filaret mi-a spus, insa, ca este incorporata in turbina(daca masina este EURO 4). Acum nu mai stiu. Am sa ma interesez de furtunele alea, ca nu-s scumpe si nu ma doare sa le schimb..insa poate stie cineva mai multe despre electrovalva. Mai am inca o intrebare: Pressure Converter...cu ce se mananca? Am(foarte rar) doar din treapta a doua catre prima viteza o intarziere in accelerare, iar daca tin apasat tare pe acceleratie ma bruscheaza-pleaca repede. Mai exact, merg cu 30-40km/h, franez(o intersectie etc) si cand sa plec mai brusc nu imi schimba intr-a-ntaia, ramane pe a doua. Sa fie de la asta? Pressure converter? Stima!