Salutare tuturor. Nu am mai postat de mult. Intre timp am vandut masina (e90, N47, 163cp fleet, manuala, noiembrie 2007) la 251 de mii de km. Zgomot de lant (harsait tip locomotiva cu aburi) am avut de la 150 de mii dar nu s-a intamplat nimic, cel putin pana in luna februarie 2015 cand eu am dat masina. Nu am schimbat nici macar un surub la motor. Uleiul si filtrul le-am schimbat mereu la aproximativ 15-20 de mii de km. Start-stopul l-am dezactivat de cate ori mi-am adus aminte. Am tot stat cu ideea ca o sa se intample ceva cu distributia, dar fost ok pana la final. N47 a fost pentru mine cel mai fiabil motor pe care l-am avut; de altfel toata masina in sine a fost foarte fiabila. In ultimele luni se umpluse DPFul, dar e normal la km respectivi. Am trecut la un break de alta marca doar din motive de necesitate de spatiu si as reveni oricand la BMW daca seria 5 de exemplu ar avea un portbagaj ceva mai mare (nevasta, copil, carut, soacra, etc).