Cel mai bine ar fi sa o pui pe tester, este posibil sa ai bujii sau releu arse, chiar daca masina pleaca fara probleme - vine iarna, este bine sa fie schimbate daca apar cu eroare pe tester. Daca se umbla la ele, cu aceasta ocazie se verifica si swirl-flaps( de fapt ca recomandare ar fi primul lucru care trebuie sa-l faci) daca sunt ok, sau daca decizi sa le anulezi ( gasesti pe forum info ). Modelul tau de filtru epurator, nu necesita schimbare, daca nu da cu fum este ok.Modelele mai vechi de filtru epurator cu miez de pasla, acelea trebuie schimbate. Aripile daca au rugina cred ca e mai ieftin sa le schimbi, sunt ieftine la dezmembrari, le cauti pe culoare. Tot pentru ca vine iarna, sa verifici din meniul secret cum sta temperatura motorului, trebuie sa se incalzeasca repede si sa stea pe la 80+ de grade, daca mergi jumate de ora prin oras si nu a trecut de 80, trebuie schimbat termostatul(sau daca ai si la EGR, trebuie inceput cu ala). Alte probleme comune cand vine iarna: releu regulator tensiune de pe alternator, daca nu a fost schimbat niciodata, este posibil sa-i vina vremea.O sa-ti dai seama daca ai probleme cu bateria. Felicitari pentru achizitie si multi km inainte.