Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Coxi

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520 i

Coxi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am fost la verificat nivelul de freon si cei de acolo au zis ca e ok si sa verific daca nu e ceva electric, senzori, etc.
  2. Buna ziua. Am cautat pe forum si nu am gasit nimic asemanator cu problema care ma deranjeaza. Masina e un BMW 316i, e 46 din '99, motor de 105 cp, 1895cmc, problema consta in faptul ca in sarcina (doar in sarcina, la relanti merge normal) cupleaza si decupleaza compresorul de clima destul de des, chestie care e deranjanta deoarece se simte pe puterea motorului. Masina face la fel si daca e tinuta constant la sa zicem 120km/h sau 70km/h. Interesant e ca daca o turez pe loc nu cupleaza-decupleaza, merge normal, baga rece. Si tot doar cand e in sarcina se aude in interior un sisiit cand decupleaza ceva de genul cand se egalizeaza presiunile in instalatie.
  3. Salut. Am o problema cu relantiul la rece, adica dimineata cand e mai rece afara sub 6-7 grade masina porneste dar daca nu o tin turata vreo 2-3 minute pana urca putin acul de la temperatura moare motorul. Dupa ce se incalzeste putin sta frumos la relanti, merge rotund motorul, trage normal (zic eu), si nu imi face alte probleme. Din discutiile cu alti mecanici si din ce am gasit pe net am inteles ca ar fi problema de la motorasul de relanti, dar nu stiu care e acela, cum arata, cum sa il curat (zice ca se poate curata) si mai ales unde este situat (undeva sub clapeta de acceleratie?). Daca a mai intampinat careva problema asta sau ceva asemanator si stiti cum se procedeaza va rog sa imi explicati si mie. Mersi.
  4. Mersi de raspuns, dar faza e ca la mine porneste la prima cheie, dar da sa se opreasca dupa ce scade de la turatia de pornire deci cand sa ramana la relanti. Bujiile le-am schimbat, de tras trage bine zic eu si chiar nu am probleme cu pornirea deloc, nici cu relantiul dupa ce se incalzeste, doar cand o pornesc prima data dupa ce se raceste complet motorul si afara sunt sub 5 grade.
  5. Salut. Ai rezolvat ceva cu pornirea? Si eu ma confrunt cu o problema asemanatoare dar la mine, daca o turez si se incalzeste putin, dupa aceea merge frumos si nu mai am probleme cu ea, numai daca se raceste motorul si temperaturile exterioare sunt sub 5 grade.
  6. Salut, am si eu o problema cu un BMW 520I din 97, cu pornirea dimineata, in sensul ca ea porneste la prima cheie si apoi moare motorul daca nu o turez, iar dupa ce s-a incalzit putin merge frumos si nu are alte figuri. Aceasta problema a aparut decand cu temperaturile astea de sub 5 grade, pana acuma nu a mai facut asa ceva si daca temperaturile de afara sunt sa zicem peste 7-8 grade porneste si isi mentine relantiul frumos. Va rog sa imi dati o sugestie ceva, am inteles ca ar trebuii sa curat motorasul de relanti sau ceva de genul asta dar nu stiu unde e si cum se procedeaza.
  7. Daca ai pompa sevo si e buna si pe 520i din 97, motor 150 CP sunt eu interesat sa o cumpar daca are si garantie. Un pret?
  8. Sal. si la mine la E 39 520I din '97 parca se aude tot timpul, chestia e ca eu nu am inchidere pe cheie ci doar din butucul de la usi si atunci cum intra masina in "standby", sau daca nu intra in standby atunci care ar fi problema si cum as putea sa rezolv problema asta? Mersi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.