Nu sunt prost de tot, stiu ca nu exista asa ceva, adica jigler, la masina asta. Totusi, are un comportament foarte asemanator. Astfel : porneste bine, merge o perioada iar apoi "da in nas", nu se mai accelereaza iar turatia scade pe la 3-400rpm. Daca ii dau mai multe "sprit-uri" eventual se va acelera dar daca nu tin turatia peste 3500rpm nu pot pleca de pe loc. Dupa ce ma chinuie cateva minute isi revine brusc si merge bine, ciclul se repeta la intervale total neregulate si in conditii absolut diverse. Cam de un an, cand o pornesc la rece nu mentine o turatie constanta mai mult de 5-6 secunde, initial sta la 1000rpm dupa care cade spre 2-300rpm dar isi revine, ciclul se repeta si aici pana se incalzeste putin. Am ineles ca aici ar fii problema cu valva de control a relanti-ului, dar, fiind foate scumpa, m-am obisnuit sa plec imediat ce pornesc motorul. Am pus-o pe teste si da eroare la : sonda lambda, senzor de detonatie nr2, canistra de carbon. Primele doua erori le am de foarte mult timp, deci cred ca nu au nimic de aface cu noua problema prezentata. Am schimbat debitmetrul si senzorul de pozitie a acceleratiei fara rezultat. Am fost la doi mecanici dar nu au nici macar o idee despre ce ar putea face. VA ROG dati-mi niste idei sa ma ocup singur de ea, decat sa experimenteze un mecanic pe banii mei mai bine incerc eu. Sau daca stiti un mecanic adevarat de BMW si care sa nu-ti ia pielea ( ca e doar un amarat de e36 NU un X6) in Brasov va rog spuneti. Merci mult!