Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

bv99

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e36

bv99's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. vand setul de 6 bucati bandouri laterale M sport care au fost pe masina mea,e36-318is 94' accidentata si vanduta. NU SUNT FURATE !!! pret 350 lei. vand si debitmetru aer la 150 lei. brasov 0720062693
  2. Ma intereseaza Navi cu ecran mare, complet ( unitati si conectica)daca e un pret decent si se asigura instalare. Altfel, ma intereseaza CD player-ul original. Merci. Imi cer scuze, este vorba de E46. Nu am reusit sa editez.
  3. Am si eu nevoie de o informatie. Am fost implicat intr-un accident urat, m-au prins la mijloc doua masini si a rezultat o avarie nasoala atat in fata cat si in spate. Vinovatul ne-a dat RCA-ul. Intrebarea e daca ma poti ajuta cu un pret de nou sau daca imi poti spune cam la ce suma evalueaza o societate de asigurari masina asta ( E36, 318is, 1994, coupe, pachet M interior , 220000km, nici o zgarietura anterioara) . Din pacate ma astept sa imi spuna ca e dauna totala, ca la prima vedere as evalua paguba la mai mult de 3000euro, si vreau sa vad cam pe unde sa imi caut piesele necesare. Masina merge , singura problema mecanica ar fi o roata fata putin inclinata - probabil s-a dus toata semiaripa. Merci.
  4. Intre timp am mai circulat cu masina asa cum e. Sa stii ca intradevar in conditii de ninsoare sau fleasca face mult mai urat decat in conditii de vreme uscata. Indiferent de vreme daca o opresc si ii dau cu spray de curatare pe senzorul de pozitie din fata motorului incepe sa mearga mai bine o perioada. O sa ii iau sonda cand dau de bani, am vazut ca e cam 650-700ron pe bosch, 450-500 alte marci si incepand de la 250 una universala. Care sa o iau ? una universala mi-as lua mai repede dar nu stiu daca e buna de ceva.
  5. Am fost la mecanic si mi-a spus ca e posibil sa fie o problema la injectoare. Mi-a recomandat un adeziv de curatare puternic si un drum ceva mai lung. Am facut astea si dupa 80 de km masina a inceput sa mearga si mai rau, episoadele de mers normal nu mai existau. Am ajuns acasa si am dat cu un sprei de curatare pe un senzor de pozitie care citeste ceva pe o coroana dintata. Apoi am mers cam 20 de km si masina a mers excelent, dupa a inceput sa mearga prost iar. Am repetat curatarea si din nou merge bine dar inca nu am facut 20 de km cu ea. Posibil curatarea sa fie o coincidenta cu faptul ca am oprit masina. Sonda lambda am schimbat-o cu una de pe alta masina fara erori, acelasi comportament.
  6. Verificat "canistra", masina se comporta la fel, cand merge bine cand prost. Pentru prima oara am auzit o detonatie in esapament dupa un episod de functionare defectuoasa. Ma gandesc ca totusi poate sa fie o problema la aprindere daca benzina ajunge in tobe, teoretic daca se detecteaza ceva probleme injectoarele nu mai dau benzina ... Mai bine nu ma mai gandesc, oricum nu ma prea pricep, ce altceva sa mai verific ?
  7. Bujiile par bune, sunt Beru cu doi electrozi, au cam 6000km. Furtunele le-am verificat pe toate, sunt in stare chiar buna. Canistra de carbon am inteles ca este componenta care retine vaporii de benzina si prin ea se face o recirculare a acestora spre motor, mai multe nu stiu despre ea dar sper ca s-a inteles. Am mai avut o situatie asemanatoare la un ford, dar asta mergea mereu prost la turatii mici si tragea doar la peste 3000rpm, in cazul acela a fost de vina bobina de inductie. Comportamentul BMW-ului din ce mi-au spus mecanici cam exclude un defect de bobina. Indiferent daca masina este incalzita sau nu senzatia de innecare poate sa apara sau nu. Legat de titulu, scuze, l-am trecut asa tocmai pentru a trezii interesul celor care se pricep la masina asta. Inca nu se stie care e problema asa ca mai astept de la colegii de forum ceva idei. Merci.
  8. Diagnoza mi-a spus doar ce am zis inainte, e vreo posbilitate de a face diagnoza la masina asta pe ficare modul in parte ? eu stiu ca are ODB I. Pompa de benzina nu cred ca are probleme deoarece daca merg cu masina in accelerare constata, semnificand consum din ce in ce mai mare de benzina, nu da probleme, deasemenea daca merg in forja nu imi face probleme. Am testat azi 20km de drum in care nu am scazut turatia sub 4500rpm si a mers excelent, in schimb dupa 10 minute de oras a incept sa faca iar figura.
  9. Nu sunt prost de tot, stiu ca nu exista asa ceva, adica jigler, la masina asta. Totusi, are un comportament foarte asemanator. Astfel : porneste bine, merge o perioada iar apoi "da in nas", nu se mai accelereaza iar turatia scade pe la 3-400rpm. Daca ii dau mai multe "sprit-uri" eventual se va acelera dar daca nu tin turatia peste 3500rpm nu pot pleca de pe loc. Dupa ce ma chinuie cateva minute isi revine brusc si merge bine, ciclul se repeta la intervale total neregulate si in conditii absolut diverse. Cam de un an, cand o pornesc la rece nu mentine o turatie constanta mai mult de 5-6 secunde, initial sta la 1000rpm dupa care cade spre 2-300rpm dar isi revine, ciclul se repeta si aici pana se incalzeste putin. Am ineles ca aici ar fii problema cu valva de control a relanti-ului, dar, fiind foate scumpa, m-am obisnuit sa plec imediat ce pornesc motorul. Am pus-o pe teste si da eroare la : sonda lambda, senzor de detonatie nr2, canistra de carbon. Primele doua erori le am de foarte mult timp, deci cred ca nu au nimic de aface cu noua problema prezentata. Am schimbat debitmetrul si senzorul de pozitie a acceleratiei fara rezultat. Am fost la doi mecanici dar nu au nici macar o idee despre ce ar putea face. VA ROG dati-mi niste idei sa ma ocup singur de ea, decat sa experimenteze un mecanic pe banii mei mai bine incerc eu. Sau daca stiti un mecanic adevarat de BMW si care sa nu-ti ia pielea ( ca e doar un amarat de e36 NU un X6) in Brasov va rog spuneti. Merci mult!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.