Jump to content

europeanu666

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    europeanu666

Previous Fields

  • Masina
    BMW

europeanu666's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut.intervin si io in discutie.scartaitul la pornire si oprire vine de la fulia de la vibrichen,.skimb-o si ai rez prob.bafta
  2. incearca sa skimbi tulumba pt ca sa spart membrana de cauciuc si d'asta iti face probleme. si ca ulei ,foloseste castrol 5w 40.
  3. salut. geamu e lipit cu silicon si are si cheder(garnitura) iar,senzoru se afla pe broasca de la portbagaj.
  4. da prietene,sh! galeria de la e39 nu e facuta din acelasi material ca la e60.e facuta din fonta si pereti galeriei sunt mai grososi.cauta una sh si monteaz o.sau daca esti din bucuresti eu te pot ajuta cu skimbatulsi poate te ejut si cu galeria.pt orice eventualitate o sa ti las nr meu in caz ca mai ai vre o nelamurire - 0763 342 709.mihai (miti) te salut!
  5. am dat 250 ron pe urm operatiuni":schimbat galerie evacuare ,filtru aer,verificat bujii incandes , schimbat lichid frana +2test :twoup: dupa ce am schimbat galeria de evacuare becul de la bord nu s-a mai aprins totu e ok pana acum ,mai putin cu pornire la rece si cu releu de bujii ce faceau figuri mai de mult de cam de cand a venit frigu :twoup: i mi trebuie un electrician bun in Pitesti sa vedem care e treaba Salut Am si eu aceiasi problema...cu noxele la relanti...la un E60 diesel Din ce am mai citit pe forum..am inteles ca se potriveste galeria de pe E39..si e undeva la jumate de pret.E adevarat? SALUT! Asa e.galeria de evacuare de la e 39 se potriveste perfect pe e60.cu asta no sa mai aveti astfel de probleme.bafta! SALUT. nu rezolvi mai nimic cu sudura!dupa cva timp o sa se crape iara.pune o galerie dupa un e39 ca se potriveste perfect.garantez pr asta. BAFTA!
  6. Sal!am si yo o intrebare,a facut careva dintre voi proba cu un alt modul?
  7. Posibil si asta.fa o proba cu alta sau cumpara una 9 si asa vezi daca e din cauza la baterie!
  8. Salut. uite cum se face! cauti o bucata de fir(cablu) scoti releu' de bujii si iei cablu il pui la borna de plus(ai acolo langa admisie un capac negru pe care e pus semnu' plus)si verifici pe rand bujiile si la care face scanteie aia e buna si daca bujiile sunt bune toate at e de vina releul!si asa nu mai rupi bujia in _chiulasa_ sau sa mai intampini alte probleme.si cu fumul acela la pornire e din cauza bujiilor ,pt nu functioneaza una,doua poate kiar nuciuna si d'asta da cu fum,pt ca nu are cn sa arda motorina in capu pistonului.incearca asa cum ti am spus si iti rezolvi problema.sau ma poti suna la nr-ul de tel 0763 342 709 Mytzy(mihai) si te ajut cu cea mai mare placere. Bafta multa!
  9. Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente? Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc. Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi. Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil". Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul. Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema. am modul la 90euro. bafta all! exact asta spuneam si eu. In cazul meu placa nu era oxidata complet, am curatat placa, am refacut anumite zone, lacuit placa, si nu in ultimul rand i-am schimbat pozitia, de sub roata de rezerva, in alta zona a masinii. Am sa pun un pdf cu poze si tot, poate mai ajuta pe cineva. salut poti sa pui pdf`ul acela decare vorbeai? sunt foarte curios ca si eu am aceiasi problema.. si sub roata de rezerva eu am modulul PDC si inca unu alb mai micut nu stiu care e dintre ele.. MERCI Ok am sa l pun.
  10. Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente? Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc. Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi. Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil". Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul. Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema. am modul la 90euro. bafta all! exact asta spuneam si eu. In cazul meu placa nu era oxidata complet, am curatat placa, am refacut anumite zone, lacuit placa, si nu in ultimul rand i-am schimbat pozitia, de sub roata de rezerva, in alta zona a masinii. Am sa pun un pdf cu poze si tot, poate mai ajuta pe cineva. salut poti sa pui pdf`ul acela decare vorbeai? sunt foarte curios ca si eu am aceiasi problema.. si sub roata de rezerva eu am modulul PDC si inca unu alb mai micut nu stiu care e dintre ele.. MERCI Uite nr meu de tel: 0763 342 709 sau id mess europeanu666.bafta! Asta e modulul!
  11. Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente? Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc. Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi. Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil". Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul. Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema. am modul la 90euro. bafta all! exact asta spuneam si eu. In cazul meu placa nu era oxidata complet, am curatat placa, am refacut anumite zone, lacuit placa, si nu in ultimul rand i-am schimbat pozitia, de sub roata de rezerva, in alta zona a masinii. Am sa pun un pdf cu poze si tot, poate mai ajuta pe cineva. salut poti sa pui pdf`ul acela decare vorbeai? sunt foarte curios ca si eu am aceiasi problema.. si sub roata de rezerva eu am modulul PDC si inca unu alb mai micut nu stiu care e dintre ele.. MERCI Uite nr meu de tel: 0763 342 709 sau id mess europeanu666.bafta!
  12. Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente? Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc. Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi. Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil". Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul. Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema. am modul la 90euro. bafta all!
  13. N-ar fi rau daca ai verifica si injectia! N-ar fi rau sa verifici si injectia! Scuze! :twoup:
  14. Salut! vreau si yo sa te-ntreb,injectoarele le ai verificat?
  15. esti din buc>??uite nr meu de tel si rezolvam problema ta>! 0763 342 709. Bafta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.