Jump to content

bzk

Members
  • Posts

    284
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW F31 318D, X1 F48 190CP

Recent Profile Visitors

11852 profile views

bzk's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

25

Reputation

  1. ai rezolvat pana la urma? eu am schimbat tamponul motor si cel antibalans cu altele noi originale, iar dupa un an si 12.000km s-au lasat la maxim ca si cele vechi, piese proaste si foarte scumpe.
  2. le-am strans la crichet cat am putut cu mana, fara teava, totul ok dupa cateva mii km
  3. Am mers pe INA, deocamdată pare ok nu are joc sau vibrații.
  4. salutare, se poate un link pentru entry_nav europe east route 2023? multumesc
  5. salutare, fulia e a masinii (2016, 206k) si pare ca da semne de oboseala, asadar vreau sa o schimb. pe autodoc24 am gasit Ina/Corteco 750 lei si Febi/Gates la 1.050 lei as dori un sfat de la cine a mai schimbat la acest model, daca avut probleme sau nu cu una din aceste marci. originala nu vreau, desi tot ce am inlocuit pana acum pe masina a fost OE diferenta a fost pretul mai mare dar nu si fiabilitatea.
  6. salut, Psdzdata nu mai e valabil, ai alt link sau alta versiune Esys completa si free? multumesc
  7. la mine avea mici intreruperi ca si cum ar pierde putere, in special in D la viteza mica. era de la EGR, dupa curatare a mers ca noua (de fapt intai l-am schimbat cu altul nou Pierburg si apoi tot nou OE BMW, ambele au cedat dupa cateva mii de km)
  8. gasesti noi originale pe bavauto.ro iar pretul e cu vreo 200 lei mai mare decat reparatia celui vechi,
  9. dupa un an e ca noua. lampile noi au alt cod de productie, ma gandesc ca poate au rezolvat problema condensului
  10. Am avut aceeași problema, reparația costa undeva la 300 lei așa ca am preferat sa cumpar nou original cu 600 lei
  11. F48 mi se pare o idee mai rigid decât F31 (break) dar contează mult tipul suspensiei și rotile, eu am avut standard și jante 17 la ambele mașini
  12. bzk

    Bmw X1

    Ca posesor de F48 2D Xdrive cu 180k reali distribuția ar fi ultima ta problema, Eu m-am confruntat cu: Întreruperi in mers de la supapa egr gripată-rezolvat prin curățare după ce alta noua același producător ca originalul a cedat după doar 4.500km- Electrovalva cooler egr Motoras clapete galerie-aici eroarea încă persista deși l-am înlocuit și am curățat galeria,totul e impecabil- Senzor oxigen după filtru particule-arsa rezistența de încălzire- Brațe fata-zgomote doar la temperaturi scăzute in rest păreau ca noi- Amortizoare spate obosite Lampa hayon-face condens și se ard led-urile Tampon motor-lăsat la maxim pe suport Calculator motor-infiltrare apa, e o problema cunoscuta la F48, partea rea e ca te lasă in drum Toate butoanele -frâna mâna,geamuri sau coborâre banchete, priza 12v precum și grilele ventilare sunt dintr-un plastic ordinar și crapă, se dezintegreaza mai ales clemele de prindere- Cotiera scartaie daca te sprijini pe ea Ca puncte forte: Mică afara dar spațioasă inauntru Garda sol suficienta pentru un oras cu gropi adanci si borduri inalte Vizibilitate mare și manevrare ușoară Spațiu imens depozitare sub podeaua portbagajului Desi tracțiunea mutată mai mult pe fata fura din bucuria a ceea ce era BMW odată, face mașina mult mai sigura și in condiții de iarna e foarte stabilă și nu fuge spatele Frânele sunt ca pt o mașina de +300cp chiar le-au nimerit aici Farurile sunt pe led și lumineaza foarte bine Cutia Aisin schimba rapid și e fâșneață, schimbătorul mecanic e puțin enervant doar primele 2 zile după care uiți de el Consum decent Ca întreținere, filtre Mahle care e cel mai scump producător sub original si ulei Motul X-clean+ costa aprox 500 lei+manopera de revizie separat Legat de schimbul uleiului la cutia viteze, din experienta personala nu il voi schimba daca masina nu are peste 250k, nu cunosc istoricul sau cutia schimba prost.
  13. E84 au ceva probleme cu caseta directie la fel cum avea si E60, cu motorul pornit daca rotesti scurt volanul in ambele directii si se aude o bataie sunt sanse mari sa fie din caseta. cu stransul casetei e mai complicat, daca umbla la ea oricine si strange dupa ureche sunt sanse sa nu mai revina volanul pe liber la viraje si Doamne Fereste! cel mai sigur se schimba caseta sau se reconditioneaza.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.