Ca posesor de F48 2D Xdrive cu 180k reali distribuția ar fi ultima ta problema, Eu m-am confruntat cu: Întreruperi in mers de la supapa egr gripată-rezolvat prin curățare după ce alta noua același producător ca originalul a cedat după doar 4.500km- Electrovalva cooler egr Motoras clapete galerie-aici eroarea încă persista deși l-am înlocuit și am curățat galeria,totul e impecabil- Senzor oxigen după filtru particule-arsa rezistența de încălzire- Brațe fata-zgomote doar la temperaturi scăzute in rest păreau ca noi- Amortizoare spate obosite Lampa hayon-face condens și se ard led-urile Tampon motor-lăsat la maxim pe suport Calculator motor-infiltrare apa, e o problema cunoscuta la F48, partea rea e ca te lasă in drum Toate butoanele -frâna mâna,geamuri sau coborâre banchete, priza 12v precum și grilele ventilare sunt dintr-un plastic ordinar și crapă, se dezintegreaza mai ales clemele de prindere- Cotiera scartaie daca te sprijini pe ea Ca puncte forte: Mică afara dar spațioasă inauntru Garda sol suficienta pentru un oras cu gropi adanci si borduri inalte Vizibilitate mare și manevrare ușoară Spațiu imens depozitare sub podeaua portbagajului Desi tracțiunea mutată mai mult pe fata fura din bucuria a ceea ce era BMW odată, face mașina mult mai sigura și in condiții de iarna e foarte stabilă și nu fuge spatele Frânele sunt ca pt o mașina de +300cp chiar le-au nimerit aici Farurile sunt pe led și lumineaza foarte bine Cutia Aisin schimba rapid și e fâșneață, schimbătorul mecanic e puțin enervant doar primele 2 zile după care uiți de el Consum decent Ca întreținere, filtre Mahle care e cel mai scump producător sub original si ulei Motul X-clean+ costa aprox 500 lei+manopera de revizie separat Legat de schimbul uleiului la cutia viteze, din experienta personala nu il voi schimba daca masina nu are peste 250k, nu cunosc istoricul sau cutia schimba prost.