Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

motor sport

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw

motor sport's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cred ca nu mai are sens sa o verific pt ca e destul de clara situatia... Imi manca 1-2 litri de apa pe saptamna, facea spuma la motor si uleiul mirosea a benzina... Am zis ca e garnitura de chiulasa. Am desfacut motorul dar garnitura era OK... Am schimbat chiulasa si totul e bine... Concluzia ? Chiulasa fisurata... Daca nu e fisurata la exterior nu am cum sa sudez canalele interne de racire ... Am dreptate oare ? Cred ca o dezechipez, ii iau tachetii supapele axele si arcurile si o dau la fiare vechi...
  2. Are relevanta diferentialul... Sunt mai multe rapoarte... 318IS are raportul 3,45 ( dar si 318i are tot 3,45 ) - Pt mai multe detalii uita-te pe carfolio.com ( alegi marca de masina modelul etc... Te uiti la " Final drive ratio " ) Exemplu : http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=56364 Cu cat cifrele raportului sunt mai mari cu atat masina ajunge la 100/h mai repede dar ajunge la viteza maxima mai mica. Ca nu-ti merge bine cand se incalzeste sunt multe cauze . Cele mai uzuale : - bujii vechi - sonda lambda defecta - bobina de inductie defecta Daca ai filtru sport schimba-l cu unul normal sau izoleaza-l sa nu mai traga aer fierbinte de la motor. Cand e aerul cald trage mai slab decat cand e rece.
  3. prin test cu lichide penetrante. Te pot ajuta eu. Da o fuga la Ploiesti si aflam sigur ce si cum.. Merci DanS. Nu sunt foarte hotarat dar daca nu reusesc mai aproape de casa o sa-ti fac o vizita. Momentan mi-am montat alta chiulasa deci nu e graba mare... Vroiam sa stiu daca pot s-o vand . Daca e fisurata n-are sens sa chinui si pe altu'... Sincer nu-mi inchipui cum am reusit s-o fisurez... deci in traducere daca am inteles bine... Se umple cu aer sau lichid sub presiune dupa ce s-au astupat canalele de racire si se lasa un timp dupa care se vede daca mai are preiune in ea ori ba... Am inteles corect ? Cum te-ai exprimat tu e putin neclar... " Se preseaza " ( cu ce ? cu presa? ) Daca e fisurata se poate suda sau n-are sens ?
  4. Ma cauta sa-mi inchida clona... Iti dai seama ca Paul era ironic... Te salut si cred ca ma intalnesti cu alt nickname...
  5. Nu Paule... Eu sunt Rifle... Mai bine nu ne-am mai ascunde dupa cucuruz si ai debloca userul ala ca de plecat de-aici tot nu plec.
  6. Mie-mi place titlul... Daca nu stii de ce dar te incanta eu zic ca e o alegere perfecta :twoup:
  7. Ceasurile difera in functie de nr de cilindri nu de puterea motorului. Deci poti pune orice ceas ce a fost pe o masina (bmw logic...) cu 4 pistoane... Cu 260KM s-au pus pe 318is si pe motoare de la 2000 cm3 in sus.... DECI CONTEAZA sa stii pe ce masina a fost pus ceasul respectiv.
  8. Are cineva idee cum poate fi verificata o chiulasa daca e fisurata ? chiulasa este data jos de pe blocul motor . Nu se vede nici o crapatura dar am mari dubii...
  9. Parerea mea e ca ar trebui sa faci o curatare de injecoare cu ultrasunete.... Te costa 30-40 de ron pe injector . ( nu cu solutii minunene ci cu ultrasunete ) Vezi dupa aceea daca vrei sa le reconditionezi sau nu...
  10. Eu zic sa-ti alegi un 2,5 FARA VANOS. La cel cu vanos ai un consum mai mic cu aproximativ jumatate de litru si trage mai bine in ture joase dar ca si performante pana la suta de KM e tot acolo sau mai bine cu maxim jumatate de secunda. Dezavantajul este ca la vanos cand dai treapta inferioara supapele lovesc usor in piston ceea ce in timp conteaza. Cele fara vanos sunt mai rezistente. Probabil ca multi vor spune ca n-am dreptate. Tu vei lua decizia. Spor la achizitie.
  11. Vezi daca se umezeste calculatorul. E pus sub parbriz cum deschizi capota in partea stanga. Nu e la vedere. Trebuie sa desfaci vreo 2 suruburi. Urmareste traseul firelor ce duc din caseta cu sigurante spre calculatorul masinii.
  12. Eu cred ca o sa-ti para rau daca alegi 2.0... Consum cat la 2,5 performante de 318is... Chiar nu vad rostul unui 2,0... Ori 2,5 ori 1,8is. Aaaaa daca vorbim de sunet, fraaaate e alta discutie.... O sa sune 2.0 ala ca un Ferarri daca-i spargi toba. O sa fie sunetul cel mai jmecher din toata parcarea Realului... Cel putin o sa ai satisfactie . Bagi 8 litri de benzina in plus la suta de KM da' macar ai motor frate... Va fi o adevarata simfonie pe cand la 318is va fi doar o sinfonieta... Dar explica-ne pt ce vrei masina... Pt putere sau pt consum ? Daca vrei masina puternica 2.0 nu e ce cauti. Cel mai bine ar fi sa mergi si cu 318is si cu 320 si sa-ti dai seama daca acei litri in plus pe care ii consuma 2.0 se justifica. Asta cu sunetul e vrajeala. Un E90 nu mai are nici un sunet dar nu cred ca ar refuza cineva un e90 pt acest detaliu... Si sa ma scuzati , nu vreau sa fie nimeni ofensat dar faza cu sunetul imi pare gandire de cocalari.ro ... Pe cine vrei sa minti ca ai motor "jmecher frate " daca-ti cumperi un 2,0 ? Bafta
  13. Vand arcuri fata 318is normale de fabrica ( E36 )
  14. Daca reusesti esti tare ! Pe urma siguri te apuci de reparat becuri ca principiul e oarecum acelasi... Zi-mi si mie cum repari tu filamentul ars dintr-un debitmetru ca m-ai lasat curios...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.