Salutari! Eu sunt relativ proaspat posesor de BMW, asa ca nu pot compara 318i meu din 2010 cu alte modele anterioare, insa pot compara cu alte masini pe care le-am avut sau condus. Plusuri: 1. Tinuta de drum rar intalnita, evident in sens pozitiv (motivul principal pentru care am cumparat-o), 2. Consum decent pentru benzinarul de 143 cp (in vara asta am facut o excursie de cca. 7000 km, din care cca. 6000 pe autostrazi si mi-a iesit un consum de 6,06 l/100 km). Nici in oras nu te omoara (asta daca Oradea poate fi numit oras...) 3. Xenoane foarte bune...deocamdata, 4. Feed-back exceptional (directie foarte buna, stabilitate iesita din comun, simti foarte bine drumul pe care rulezi), 5. Cd player Profesissional - mie mi se pare ca suna beton si eu sunt sensibil la asa ceva (sa vedeti cum suna in Toyota Avensis full...vindeti masina instantaneu), 6. Frane performante (ABS-ul intra foarte rar si totusi este prompta si te orpeste pe distante scurte), 7. Antifonare peste medie, 8. Cutie de viteze in 6 trepte foarte bine echilibrata, 9. Lipsa greieri (la 15.000 km cati am deja cu asta, la alte masini aveam greieri, desi suspensia era mult mai moale), 10. Sistem de dezaburire foarte eficient si climatronicul (daca asa se numeste) este silentios. Minusuri: 1. Vopsea foarte sensibila (problema mai pentru toate masinile noi) si ornamentele negre lucioase de pe bord si usi sunt tot sensibile la zgarieturi, 2. Lipsa locuri de stocare (clar nu este masina de familisti), 3. Parbriz sensibil la zgarieturi, din cate am observat (din martie, am facut rost de cateva zgarieturi deja), 4. Te murdaresti pe pantaloni la coborare (cineva a remarcat deja faza asta), 5. Cand vrei sa vorbesti cu cineva pe geamul soferului, intotdeauna deschizi geamul din spate...penibil, ca la incepatori, dar nici dupa jumate de an nu m-am obisnuit cu butonul prea in fata. In ceea ce priveste run flat-urile, cui nu-i plac sa le scimbe. Scurt! Mie mi se par foarte comode, mai ales ca foarte mult timp sunt imbracat in haine care nu merg cu schimbatul rotilor pe margine de drum. Evident sunt mai rigide si mai zgomotoase, dar pui in balanta ce-i mai important pentru tine. Mie, personal, imi dau impresia ca incheaga masina si o fac mai robusta (asta-i o pasarica de-a mea, n-o luati in seama). Cu run flat-uri cu tot, zgomotul de rulare mi se pare acceptabil. In oras conduc de regula mai incet din cauza gropilor, asa ca nu ma incurca cu nimic cauciucurile astea. Prietenul meu rade de mine si imi spune ca mai bine mi-as pune gume pline la masina. Referitor la tractiunea pe spate, este mult superioara celei pe fata, indiscutabil...asta vara. Iarna n-am incercat-o inca. Vorbim in primavara. Eu locuiesc pe un deal unde se urca destul de greu iarna cand e zapada, sunt curios de cate ori o sa las masina in capatul strazii si voi urca pe jos. Chestiunea design-ului este o chestiune de gust, asa ca daca liniile masinii nu plac unora, asta e. Mie mi se pare foarte echilibrata, eleganta si sportiva in acelasi timp. E placuta privirii. Daca sopurile nu le-ar avea asa chicioase ar fi aproape perfecta.