Salutare, Motorul acesta (325i - N52) are probleme de ungere si se supraincinge. Masina unui prieten - 325xi E92 fabr 2007 cu 74000 km la bord, o are de noua, am gasit acelasi lucru in ea. Depuneri de ulei, mal efectiv, iar tot sistemul valvetronic era plin de impuritati. Asta se intampla in momntul in care se ajunge la temperaturi prea mari in chiulasa si nu numai, coroborat cu intervalul extins de service (schimburi de ulei la peste 20000km) si utilizarea uleiului BMW LL04 5W30, care dupa parerea mea NU are ce cauta in aceste masini. Eu am pus o solutie de spalat motorul inainte de a-i schimba uleiul, i-am pus in masina 0W40, iar dupa 3000 km am facut din nou acelasi lucru. In prezent motorul este curat, curat. Dspre tacanitul de culbutori aici este o treaba mai delicata. Masinile astea mai capata uzura in palierul axei cu came de admisie si de aici apar tot felul de probleme. Presiune de ulei insuficienta, probleme cu sist vanos etc. Incearca in primul rand sa faci 2 schimburi de ulei la intervale de 2-3 mii de km si pune si un aditiv de spalare motor inainte de a da uleiul "vechi" jos. Sper sa mearga dupa toate astea iar dc nu ne mai auzim..... Oricum, eu la masina prietenului meu am fost nevoit sa schimb m multe: variatoarele de pe axe, solenoizii, si toate astea din cauza uleiului schimbat de reprezentanta la intervale prea mari. Succes!