Jump to content

yta

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    530 xd

yta's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Daca nu gasesti anunta-ma si iti trimit eu. Am in stoc canistra de 20L, iti pot trimite cat vrei.
  2. Inainte de a desface fa rost neaparat de cale pt distributie. Fara ele NU te descurci. Daca ai decalaj de 1-2 grade masina nu va merge corect iar rotile fonice de pe variatoare, cele pe care citesc senzorii axelor nu le poti alinia decat cu SDV special care se regaseste in setul de cale.
  3. Salutare tuturor, Eu zic ca tot ce ai facut pana acum e mai mult decat ok. Daca nu a dat rezultate, asa cum a spus cineva mai devreme, nu ai presiune suficienta sus in chiulasa si se descarca vreun compensator (sau m multi). Mai mult, daca in sarcina nu dispare tacanitul atunci e clar ca e vorba de o problema de presiune de ulei. Personal nu cred ca pompa de ulei are probleme ci ai uzura prematura in palierul axei cu came de admisie sau evacuare sau in ambele. Palierul celei de evacure se poate schimba, este vorba de codul 11127531224, insa daca e problema si pe admisie atunci trebuie alta chiulasa. Ca ultima incercare eu as pune in masina un ulei mai gros, de ex 5W50 de la Mobil 1, poate ai noroc si reuseste sa creasca un pic presiunea in chiulasa cat sa amorseze ompensatorii.
  4. Uleiul 5w30, la temperaturile de lucru al acestui motor care ajung lejer la 100 grdC, devine prea subtire si eista riscul de a nu mai unge corect supafetele in contact. 0w40 la aceeasi temperatura este mai vascos si face treaba mai buna. In plus in manualul de utilizae al masinii tale spune ca pt benzina, 0w40 este "choice no.1). Cat despre brand, Castrol Edge 0W40 este un ulei f bun. Foloseste-l cu incredere si nu il tine in motor mai mult de 10.000 km,daca mergi moderat si mai mult in oras sau 15.000 km daca mergi mai mult. Motul 0W40 nu am folosit pana acum. Crad ca este un uei foarte bun mai ales ca din cate stiu se face exclusiv in Franta.
  5. este vorba de un flush pt motor SONAX. Face treaba destul de buna. Personal nu sunt un mare adept al acestor solutii dar in unele situatii este necesar. Il poi gasi in magazinle de specialitate. Il importa Autonet.
  6. Salutare, Motorul acesta (325i - N52) are probleme de ungere si se supraincinge. Masina unui prieten - 325xi E92 fabr 2007 cu 74000 km la bord, o are de noua, am gasit acelasi lucru in ea. Depuneri de ulei, mal efectiv, iar tot sistemul valvetronic era plin de impuritati. Asta se intampla in momntul in care se ajunge la temperaturi prea mari in chiulasa si nu numai, coroborat cu intervalul extins de service (schimburi de ulei la peste 20000km) si utilizarea uleiului BMW LL04 5W30, care dupa parerea mea NU are ce cauta in aceste masini. Eu am pus o solutie de spalat motorul inainte de a-i schimba uleiul, i-am pus in masina 0W40, iar dupa 3000 km am facut din nou acelasi lucru. In prezent motorul este curat, curat. Dspre tacanitul de culbutori aici este o treaba mai delicata. Masinile astea mai capata uzura in palierul axei cu came de admisie si de aici apar tot felul de probleme. Presiune de ulei insuficienta, probleme cu sist vanos etc. Incearca in primul rand sa faci 2 schimburi de ulei la intervale de 2-3 mii de km si pune si un aditiv de spalare motor inainte de a da uleiul "vechi" jos. Sper sa mearga dupa toate astea iar dc nu ne mai auzim..... Oricum, eu la masina prietenului meu am fost nevoit sa schimb m multe: variatoarele de pe axe, solenoizii, si toate astea din cauza uleiului schimbat de reprezentanta la intervale prea mari. Succes!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.