Jump to content

Georgelu

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 330d

Georgelu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Am scos masina din service :twoup: ... alta viata ! Dupa ce a fost schimbata subpuntea+arcuri+bucse parca e alta masina. Tinuta pe sosea este muuult mai precisa (ma rog, pacat ca nu prea avem sosele). Toate bune si frumoase pana acasa unde, cand bagam masina in garaj, mi-am spart zidul. Concluzie: aia de la service nu mi-au mai conectat senzorii de parcare :twoup: In fine ... voi rezolva si asta, tot la ei, dar vreau sa atasez acum niste poze cu masina in service Salut, Am scos masina din service :) ... alta viata ! Dupa ce a fost schimbata subpuntea+arcuri+bucse parca e alta masina. Tinuta pe sosea este muuult mai precisa (ma rog, pacat ca nu prea avem sosele). Toate bune si frumoase pana acasa unde, cand bagam masina in garaj, mi-am spart zidul. Concluzie: aia de la service nu mi-au mai conectat senzorii de parcare :twoup: In fine ... voi rezolva si asta, tot la ei, dar vreau sa atasez acum niste poze cu masina in service Salut, Am scos masina din service :twoup: ... alta viata ! Dupa ce a fost schimbata subpuntea+arcuri+bucse parca e alta masina. Tinuta pe sosea este muuult mai precisa (ma rog, pacat ca nu prea avem sosele). Toate bune si frumoase pana acasa unde, cand bagam masina in garaj, mi-am spart zidul. Concluzie: aia de la service nu mi-au mai conectat senzorii de parcare :twoup: In fine ... voi rezolva si asta, tot la ei, dar vreau sa atasez acum niste poze cu masina in service Salut, Am scos masina din service :twoup: ... alta viata ! Dupa ce a fost schimbata subpuntea+arcuri+bucse parca e alta masina. Tinuta pe sosea este muuult mai precisa (ma rog, pacat ca nu prea avem sosele). Toate bune si frumoase pana acasa unde, cand bagam masina in garaj, mi-am spart zidul. Concluzie: aia de la service nu mi-au mai conectat senzorii de parcare :) In fine ... voi rezolva si asta, tot la ei, dar vreau sa atasez acum niste poze cu masina in service
  2. Cred ca doamna nu ar fi incantata daca ar citi precizarile tale. :twoup: :twoup: ... tu crezi ca eu sunt ? :twoup: egal, site-ul este pentru cei pasionati de masinile lor, ceilalti la "matrimoniale" cu ei !! :twoup:
  3. manopera (masina sta peste o saptamana in service, unde o plimba de ma mecanica la tinichigerie si tot asa) plus "pisele" noi si reproiectate/ranforsate (de fapt este toata subpuntea), asta daca faci la ei masina. Daca nu, te duci la un mecanic sa dezechipeze, la un sudor sa chirpeasca si apoi iar ka necanic sa reechipeze si o rezolvi in 100 euro.
  4. Ok, dar tot nu ne-ai zis cum ai rezolvat punctul 2. :twoup: Daca nu ma insel @Barbie ,acuma are alta masina ...Si alta varsta fata de data cand a deschis acest topic.. :twoup: :) Poate ca are alta varsta ... eu doar intrebam cum a rezolvat problema de la 2. pentru ca si eu, dupa ce am avut niste "instrumentisti" la puntea spate, sunt in curs de rezolvare in niste conditii FAVORABILE ... fapt care trebuie (parerea mea) sa-l cunoasca orice posesor de E46 avand in vedere ca este vorba de vreo 5000 Euro (mai mult decat valoarea masinii) :twoup:
  5. Se poate, si chiar asta intentionez dar, avand in vedere ca acum BMW lucra (gratis :twoup: ) la sub-puntea spate iar toate subansamblele (arcuri (unul a fost, deja, gasit rupt), bucse, etc ... ) sunt demontate pentru a "instala" noua piesa reproiectata, orice schimb al subansamblelor va fi scutit de manopera pentru ca ei, oricum, vor trebui sa re-echipeze puntea spate (cost free) :twoup: Deci, dupa ce masina va fii gata, voi avea un E46 NOU NOUT :twoup: si voi putea trage linia de cost dupa ce voi pregati masina pentru iarna (ulei, filtru ulei, filtre aer, lichid frana, 2xD2S Xenon bulbs, si ... sa nu uit: anvelope-iarna noi (nu ca a-s putea uita) :twoup: ) iarna care, zic meteorologii, va fii cea mai grea din ultimii 1000 ani. Intre timp (maine, mai exact) o sa revin cu niste poze cu masina "taiata" si pregatita pentru "implantul" pisei noi, precum si piesa :twoup: ps: ca sa-ti faci o impresie ... masina o tin de 9 ani, nevasta doar de 6 :twoup: pps: BMW mi-o repara gratis (masina) ... nevasta mi-o repar pe bani, si tot nu e ca noua :)
  6. Ok, dar tot nu ne-ai zis cum ai rezolvat punctul 2. :twoup:
  7. Compresorul de clima are un ambreiaj electro-magnetic care este actionat doar cand butonul cu "fulgul" este activ. Astfel, intreaga "distributie" (curea+intinzator+fulie compresor) este permanent in functiune dar, numai cand se apasa butonul compresorul este activ. Cureaua este una P 5 si costa parox 30RON iar rulmentul din intinzator (nu trebuie sa schimbi tot intinzatorul) costa aprox 5 RON. Sfatul meu este sa verifici cele doua componente pentru ca sa nu te trzesti, ca si mine, ca se gripeaza rulmentul (zgomotul descris de tine poate fi un simtom) si se topeste cureaua. Oricum, la 3-4 ani este bine sa faci "manevra" de schimare + agent frigo din instalatie si, mai ales, este vitala pornirea clime, indiferent de sezon, cateva minute/luna, Bafta
  8. Ai dreptate: Eu inca il am pe al meu si, totodata inca ma mir "sa fie oare un Cobra al Mercedesului produs de BMW? :) " Oricum, este cea mai durabila si fiabila masina (intre timp am mai avut 3 Skode Octavia, Tour, pachet de drumuri grele - ciclu de viata=3 ani :twoup: , masini cu care faceam "treaba murdara platita de seful plantatiei" ) si vreau sa spun ca am 200k km cu E46, servisurile la zi la BMW si masina merge "ca o zana" ... totul e sa nu te zgarcesti la bani, sa urmezi planul de servis BMW si, dupa 9 ani, daca ai o problema de 5000 Euro (cum am eu acum, cand am constatat ca am o ruptura la sub-puntea spate) ei te vor onora cu reparatia gratis :twoup: Concluzie: daca vrei doar sa conduci BMW, atunci nu baga niciun ban in ea .... daca, in schimb, vrei sa te simti ca intr-un BMW, atunci trebuie sa urmezi sfaturile si planul de servis al producatorului :twoup:
  9. Surub la semnalizator ? :twoup: Eu, cand mi-am schimabt becul in semnalizator, am bagat o surubelnita si am deblocat clema din sistemul de ghidaj (conform manualului) .... nu exista surub la prindere/ghidaj de semnalizator-fata pe E46 :twoup:
  10. Si eu am patit-o! Consuma 20l/suta !!! Am terminat-o toata, refacut plinul (tot la OMV, ca deobicei) si a revenit la 7l/suta + bec stins :twoup:
  11. Sfatul meu este sa verifici a.s.a.p., pentru ca este o problema destul de importanta. Uite, eu maine "internez" masina pentru "operatie", undeva pe la pranz. Daca-mi dai un semn pana atunci (0742105012) voi vorbi si pentru tine. Este pacat sa compromiti bunatate de masina cu o "carpeala" in service atata vreme cat eu (unul ca oricare altul, fara nicio pila) am reusit o remediere, cu un proces tehnologic pus la dipozitie de BMW (chiar o inbunatatire: pisele au fost reproiectate, astfel masina capata o inbunatatire).
  12. Cu socul din grup a incept si la mine, doar ca la mine telescopele si bucsele erau/sunt in stare perfecta. Problema descrisa de mine tine tocmai de prinderea in sasiu iar socul pe care-l simti este jocul, pe plan vertical, care apare odata cu deteriorarea/ruperii sub-cadrului. Acesta face legatura dintre punte (generatorul de sarcini) si sasiul masinii (parte fixa) prin intermediul bucselor care absorb socul. Repet, ruperea subcadrului (stadiul incipient al problemei descrise) poate fi, o vreme, mascata de dublura caroseriei (sub-cadrul este imbracat in tabla iar pana nu se rupe tabla, cu toate ca exista joc si se simt "lovituri" in sasiu la bruscari, nu este vizibil). Sfatul meu este sa verifici totusi ce se intampla pe la acele bucsele. Mai sant o gramada de cuplaje semi-elastice (pe axul cardanic, etc) ce pot crea la randul lor anumite socuri. Totodata precizez ca eu nu bag curse sau eu stiu ce "liniute" pentru ca am un diesel (e clar faptul ca, din start, un benzinar "ma face" chiar daca M a umblat putin prin motor si pe la franele mele :twoup: ) Masina am luat-o diesel pentru o autonomie mai mare (1000km cu un plin) si mult-indragitul imens cuplu la ture putine, motorul I6 pentru fiabilitate (M57 este durabil si foaaaarte silentios pentru un diesel) iar caroseria e46 am ales-o pentru ca ofera repartizare egala a masei pe fiecare roata (fapt care o face asa de stabila pe carosabil). Celelalte optionale dupa cum urmeaza: pornire motor din telecomanda pentru confortul pe care-l gasesti intr-o masina pornita; cruise control ca altfel behai pe autostrada, chiar daca pedala de accleleratie are articulatie inversa si este muuult mai comoda decat cele normale; jante 17" aliaj ultraligh pentru ca motorul "duce" lejer; xenon pe scurta/argon pe lunga/krypton pe ceata ca se vede IMPECABIL pe orice conditii meteo (intr-adevar, cand dau "flash-ul de radar" pentru a-i avertiza pe ceilalti participanti, noaptea, ii deranjez ); oglinzi electro-heliomate si incalzite pentru a nu fi orbit ; spalatoare incalzite pentru faruri si parbriz (iarna dezghet farurile si parbrizul instantaneu); sistem audio Blaupunkt in 10 difuzoare si comenzi pe volan si magazie de CD-uri pentru ca-mi place foarte mult sa ascult muzica la drum; trapa electrica pentru ca fumez mult in masina; navigatie incorporata Garmin pentru ca poti gasi harti Navteq, la zi, chiar si pentru Romania; piele incalzita pentru ca este foarte comoda si durabila; cotiera spate cu acces portbagaj si sac de ski din piele pentru ca iarna, cand merg la ski sa nu-mi comunice portbagajul cu interiorul masinii si sa nici nu ma tai in canturi; 10 airbag-uri si centuri pirotehnice pentru ca vreau sa ajung intreg acasa; asistent de parcare din comoditate si senzor de ploaie pentru ca am fost prost (merg aiurea: cand ai nevoie nu sterg iar cand n-ai, te trezesti ca merge);
  13. Salut SPW, Da, este un 330d din 2001 full options (am pus, in 2001, tot ce putea BMW sa echipeze, si a iesit o masina care, si astazi, imi ofera absolut tot ce am nevoie cu o singura exceptie: imi lipseste x drive-ul :twoup: ). Situatia, la mine, nu era asa de grava: ruptura era la "doar" o bucsa din cele 4. Nu exista nici deplasari ale puntii nici alte probleme. Insa, in timp, din cauza ca celelalte bucse preiau sarcina inegal repartizata, sigur se ducea naibii toata sub-punte si riscam sa-mi pierd intreaga punte spate pe drum. Este simplu de verificat: urci masina pe elevator, identifici zonele de imbinare dintre bucse si caroserie (sub-cadrul este dublat de caroserie, asa ca surubul care tine bucsa trece prin tabla se se fixeaza in sub-punte), verifici daca nu ai fisuri/rupturi ale tablei in zona lor (problema este ca sub-cadrul cedeaza iar, bucata care tine surubul este smulsa afara, prin tabla caroseriei). Daca vrei sa fii mai sigur, poti sa urci pe cineva la volan si, in timp ce observi zonele respective, bagi niste socuri/sarcini pe punte (simplu: turezi putin mototul si, dupa ce bagi in treapta 1 debreiezi; astfel daca ai inca rahatul ala de valva CDV pe hidraulica de la ambreiaj, socul va fii suficient de mare pentru a demasca o slabire/ruptura a sub-cadrului; daca ai fost baiat destept iar valva ta CDV zace undeva in garaj :) atunci provoci socurile prin debreiere f. brusca ).
  14. Da, asta dupa ce in 2007, dupa nenumaratele probleme pe care le-am avut cu repr. BMW (am patit chiar, dupa revizie de 1500 Euro pentru pregatirea masinii de concediu prin Europa, sa constat in Roma, dupa o mie si ceva de km de la revizie, ca nu mai am placute de frana pe spate iar discul de pe dreapta avea deja sant in el :twoup: ). De atunci si pana acum nu am mai calcat pe acolo dar, avand problema asta cu sasiul am zis sa-mi incerc norocul si, am constatat cu placere ca toata linea de manageri, inclusiv directorul, a fost schimbata tocmai din acest motiv (al nemultumirilor clientilor) :twoup: Cat despre Skoda, la revizia de 15k mi-au aratat si mie cele doua randuri cu scris foaaarte marunt in care se specifica garantia la consumabile :) Deci: ca sa-ti cumperi o masina nou cu tot cu "garantie", in ziua de azi, trebuie sa mergi cu un avocat dupa tine, ca sigur baga ei niste clauze prin contract :twoup: Stiu Jollyxter, pentru ca doar dupa ce am citit despre experienta ta cu Bavaria, m-am hotarat sa scriu si la Claims [claims@E46subframeclassactionsettlement.com] si sa le promit ca, avand ca precedent cazul din USA, sunt hotarat sa merg in instanta daca raspunsul BMW este negativ in oricare masura. Asa ca, dragi posesori de e46, sa aveti in vedere ca in Timisoara se poate repara, post garantie, acest gen de problema 100% acoperit de BMW :twoup:
  15. Salutare tuturor, Si eu, la al meu e46 2001 330d, m-am trezit cu acceasi problema: joc mare la puntea-spate (cand fortam acceleratie/frana motor chiar lovea puternic in caroserie) + zgomot de "table intrefrecande" la rulaj pe denivelari usoare (piatra cubica sau drum cu gropi mici). Am ridicat-o pe elevator si am gasit o ruptura in caroserie, ruptura pe unte a iesit contrapiesa bucsei inferioare-spate prin tabla. Am pus mana pe "google" si am realizat ca sunt unul dintre ghinionistii la care, problema de design BMW e46 a avut repercusiuni grave. Tin sa mentionez ca masina este in 330d absolut full echipat, are 9 ani si 180k km reali la bord (unic proprietar) cu service-urile la zi facute la BMW. Bun, sa revenim: am luat dupa mine toate actele masinii (inclusiv cartea de service), cu toate ca ei citesc, oricum, history-ul complet al masinii din cheie; am mers la dealer-ul din Timisoara (Banat Car) si am stat de vorba cu domnul Kraft Robert. Dupa ce i-am povestit sumar istoricul masinii dansul a luat (personal) masina, a dus-o pe rampa, a analizat ruptura dupa care a facut cateva poze si, impreuna cu o copie a cartii de service si datele din cheie le-a trimis catre BMW in solicitarea de reparatie post-garantie. Dupa vreo 10 zile m-a sunat sa-mi dea o veste buna si una mai putin buna: 1. Vestea buna este ca BMW va asigura costul reparatiei 100% (pesele + manopera); 2. Vestea mai putin buna a fost ca, pe perioada reparatie, nu a reusit sa-mi obtina o masina care sa mi-o dea sa circul :twoup: Asta fiind situatia, am cumparat doua bilete de avion pentru Cipru si, pe perioada concediului, masina va fi taiata si refacuta de catre dragii si iubitii nostri constructori/dealeri de masini indragite. Totodata tin sa mentionez ca mai am o masina, o Skoda Octavia care, dupa ce am cumparat-o noua (18500 Euro) si am revenit dupa 2 luni la prima revizie (cea de 15k), cei de la Skoda mi-au spus ca telescoapele de pe spate sunt scurse si trebuie schimbate dar, cu toate ca este vorba de un defect de fabricatie al telescoapelor, garantia pe consumabile fiind doar pana la 10k, va trebui sa suport eu costurile. Concluzie: BMW acopera, post garantie, o reparatie de 5-6000 Euro (se taie masina, se inlocuieste intreg ansamblul sub-punte spate cu unul reproiectat, se sudeaza la loc, se antifoneaza si se revopseste) pentru o masina de 9 ani :) iar Skoda nu acopera o reparatie de 200 Euro, cu toate ca specialistul lor a recunoscut ca este o problema de fabricatie, pentru o masina de DOUA LUNI :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.