Jump to content

fbdcnt

Members
  • Posts

    1438
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

fbdcnt last won the day on February 11 2016

fbdcnt had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ba colo, ba dincolo.

Previous Fields

  • Masina
    Ce apuc.

Recent Profile Visitors

20073 profile views

fbdcnt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

540

Reputation

  1. Majoritatea care fac asta nu stiu, de masina pe care vreau sa o repar nici vorba, nu are de unde lua, nu e foarte comuna, oricum nu ar conta foarte mult. Trebuie burete de tapiterie auto, closed cell, astia nu au si nu stiu, trebuie sa le explici. Cei mai documentati colecteaza din alte scaune, restul li se rupe, pun burete normal care nu e bun de nimic. Acela closed cell nici nu tine apa, de fapt sunt niste sfere din cauciuc pline cu aer, nu se umple cu apa. In fine, am solicitat recomandari de meseriasi reali, daca exista, pentru refacerea substratului din burete. De intrebat printre toti neispravitii nu am timpul necesar. Oricum, daca ii intrebi, toti sunt doctori in toate.
  2. Va rog am nevoie de recomandari pentru reconditionarea unor scaune auto din piele in Bucuresti. Am gasit o masina pe care as dori sa o cumpar, insa scaunul soferului este usor deformat. Pielea este buna, poate fi eventual revopsita, am gasit astfel de meseriasi pe net, problema este cu refacerea buretelui de sub piele, nu mai are forma perfecta. Aici am ceva experienta de la motocicleta, trebuie folosita o spuma speciala (closed cell foam), unii care fac asta habar nu au, altii folosesc material scos din tapiterii de masini casate, altii tot felul de bureti normali, mai tari sau mai moi, oricum o porcarie. Nu merge cum trebuie cu nimic altceva. Aveti idee cine face reconditionari si iese cum trebuie? Va multumesc.
  3. se folosesc de regula seturi diferite de roti. alea sigur nu sunt rebuturi, asa le fac ei nu imi dau seama din ce motive. altfel, ce atata tevatura, trebuie folosite cauciucurile recomandate si cu asta basta. eu pt iarna am cumparat mereu set complet de la bmw si nu am avut vreodata mixte, erau toate aceeasi dimensiune. acum am un set de pirelli, extrem de bune, parca au cuie, merg nemaipomenit pe uscat, gheata, zapada. primii 500 km au fost cam zgomotoase pe asfalt uscat. le incercasem cam pe toate, ma oprisem la dunlop sau continental. atras de reclama, am incercat si vreo 3 modele de nokian, sunt mediocre. va recomand sa evitati folosirea unor cuvinte care zgarie timpanul, insultatoare, indiferent de context. toti se pricep sa injure, este mai greu sa sustii un dialog.
  4. am testat eu 225xe 2-3 luni si am dat-o inapoi. nu e nimic de ea, merge electric 17-30km si consuma peste 12 pe autostrada la 140-150. nu cred ca este inca momentul pentru electric. nici nu sunt sigur ca viitorul este electric. vad ca se chinuie si cu hidrogenul. poate doar daca ai bani suficienti si esti green sa optezi pt electric. altfel strict analizand costurile, cum am spus, nu e momentul. bateriile se ieftinesc accelerat, poate in 2-3 ani devine rentabil. altfel e fun sa conduci electric, mie mi-a placut. fiabilitatea e de asemenea f buna, au atins un mil de km cu tesla. nu mai zic de revizii. am sa trec si eu pe electric probabil intr-un viitor neprecizat.
  5. am frane m dar am jante gri inchis, nu se vede nimic. stiu insa ce spui, asa sunt placutele bmw de cativa ani, lasa o pulbere neagra pe jante, ca un negru de fum. daca nu speli regulat jantele argintii se ingalbenesc, s-a intamplat la masina nevestei.
  6. @sm3agol poti te rog sa imi spui cat merge 45e pur electric la peste 20c si sub 10c? cat merge efectiv, nu cat scrie in carte sau in bord ca ar merge. multumesc,
  7. la mine merg si compresorul si adaptorul usb. daca ai tensiune fie schimbi priza fie cauti o mufa pt compresor cu gatul sau pin-ul central mai lung, sunt unele cu arc. poti face orice alta tiganie sa inalti contactul din fundul prizei, asta e problema.
  8. rft-urile mele de iarna, de 19, merg de nu le simti. sa vedem cele de vara. de fapt, am avut numai rft-ri pe bmw, parca doar la un m3 am schimbat, mi se pareau prea dure, era janta mare. cu x6 ala, e posibil sa fi avut amandoi la fel, ceva marca proasta, erau foarte dure. alte probleme cu rft eu nu am avut, decat la un 330 cabrio, 3 din 4 bridgestone mi-au facut galusti pe laterale. de atunci eu cu bridgestone nu mai merg. cu prizele, sigur merg, am pus si compresor si adaptor usb. merg toate. si aia acolo ca si aici baga vrajeli obosite la prosti. bricheta merge? masoara sa ai tensiune, daca este si problema e geometrica, ceva special pt america desi nu am auzit, le schimbi si gata, se gasesc, eu cumparam si puneam la moto cu un adaptor 2xusb in ele. eventual iti iau eu de aici daca vrei originale de bmw model eu.
  9. la mine merg prizele, am umflat rotile. in spate copiii folosesc de-ale lor. ce tot zici tu de rft ca eu am rft si nu e nicio problema, suspensia e f buna, la range nu aveam rft si desi foarte buna, suspensia nu era atat de buna ca asta. eu am aparat de masura in coloana pt evaluat suspensii- hahaha. cea mai naspa a fost la un x6 mpack, ma rupea dupa 200km, nu mai puteam sa merg cu masina aia. tu ai roata slim? eu doar gaura, nu stiu daca sa cumpar. la gle am cumparat, degeaba bineinteles. venise cu mobility kit, compresor+ spuma. la asta nimic, doar gaura - haha, am aruncat un compresor acolo. ultima pana am facut-o acum mai bine de 5 ani cred. ca experienta, daca ai cui lasa-l acolo nu-l scoate pana la vulcanizare. am uitat, acolo nu stiu daca e necesar, daca iesi la picnic sau in decor, insa vezi ca exista un offroad-pack, eu am pus scutul fata de la ala, cum se vede in foto, am strambat de doua ori baia de ulei la niste masini, odata in oras urcand o bordura.
  10. cardul trebuie programat cumva, mi l-a facut la dealer, trebuie lipit de clanta sa deschida si apoi in sertarul de incarcare ca sa porneasca. vezi ca e o setare si in bord ce trebuie facuta. eu folosesc cheia standard, aia mare cu ecran e o prostie. cu geamurile te cred, acolo e iad, 50c vara. am fost odata in grecia, erau cca 40c, aveam un cayenne, nu puteam sta in masina de pirjol cu ac-ul la maxim. cand m-am dus acasa am schimbat parbrizul cu unul cu protectie uv, au zis aia ca sunt nebun ca il schimb degeaba. aveam apoi parbriz maroniu si laterale verzulii. eu iti recomand sa vezi inainte cat de tare arde, toate au un grad do protectie, alea ce merg bine sunt cele cu o tenta maro-violacee.
  11. salut, acum am vazut ca esti proprietar. sa o stapanesti cu placere! si eu am aceleasi concluzii, am facut vreo 6000 deja, am fost in germania. suspensia pe aer e mai buna decat la range rover, de necrezut. sistemele de conducere asistata cam praf, am fost cu ea de 3 ori in service, ba o camera deslipita, ba update de soft. pare ca si-a revenit insa intr-adevar, daca esti pe ax si schimbi banda spre dreapta, vireaza stanga dar de baga in parapet nu sta pe banda. la fel, cand e noroi pe dunga din dreapta, te baga in sant. altfel, daca esti pe autostrada la orice viteza si dungile sunt clare, merge bine chiar si noaptea. este asistata, nu autonoma, nu te duce la destinatie dupa gps, la intersectie nu stie ce sa faca. vezi ca stie depasiri, daca semnalizezi schimba banda si depaseste. altfel cum ai vazut si tu, foarte vioaie. si eu sunt multumit. My link My link
  12. asa e, invart astia cuvintele de nu mai intelegi nimic - twin power turbo, twin turbo power. nu e tot aia. e doar aiureala de marketing. https://bimmertips.com/bmw-twinpower-twin-scroll-turbo-system-explained/
  13. mercedes gle 4.0d are cca 340cp. sa spunem ca e aparut acum. range rover sdv6 are 306 parca si are 2 ani. ala are aer gramada de la 180 in sus, la 180 zici ca stai. vorbim de masini echivalente la pret, cca 65,000eur fara tva. la g05 varianta 4.0d nu mai exista, doar 5.0d cu 4-5 turbine parca, din ala chiar nu as lua. multe turbine= multe potentiale probleme. cred ca solutia optima ar fi sa faca twin turbo asta 3.0d mai fortos, macar 300 cp. altfel merge foarte bine.
  14. revin cu cateva noi impresii despre g05 3.0d, nu stiu daca s-a discutat despre sistemul de asistenta la condus facut de bmw. pe scurt, merge si nu prea. au reusit sa copieze, in sensul ca exista toate functiile de la mercedes distronic plus. chiar functioneaza daca marcajele de drum sunt cat de cat clare. exista posibilitatea sa pui sa apara in bord drumul asa cum il vede masina, iti dai seama daca vede bine sau nu. apar marginile si masinile din trafic din jurul tau. problema este ca daca spre exemplu marcajul din dreapta este acoperit cu noroi, sistemul miraculos te baga direct in sant. la fel, daca schimbi banda de pe stanga spre dreapta fara sa semnalizezi, iti trage de volan spre stanga, sa te tina pe banda, dar nu redreseaza si te baga direct in parapet. in concluzie, un moft inutilizabil cel putin deocamdata. la tesla si mercedes chiar merge. nu stiu cum fac dar merge, sau oricum merge mai bine. la bmw e bine ca se poate anula fiecare functie, chiar subfunctie in parte. putin despre cutie si motorizare. bmw, porsche cayenne, audi q---, range rover, au toate aceeasi cutie zf, cu alte rapoarte si alt soft. toate merg foarte bine, adaptate la spiritul fiecarui model. cutia prezenta la g05 este tunata si etajata la fel ca la cayenne, motorul se infurie repede si primele 3-4-5 trepte sunt schimbate foarte rapid. asta contribuie la mersul sportiv, in special in oras, la viteze mici/moderate. este deci o masina "vesela". e foarte bine. problema este cu puterea motorului, doar cca 270 cp in conditiile in care la toti ceilalti motoarele mainstream de acelasi fel trec de 300 cp. la pret echivalent. g05 este foarte scump. diferenta de putere se simte la sosea, la viteze mari, peste 150/h sa zicem, nu mai are aer in depasiri/demaraje, nu ca nu ar prinde 200 sau mai stiu eu cat. motorul 3.0d twin turbo este rafinat dar nu are putere sus la varf. cred ca 4.0i este o optiune mai buna inclusiv pentru romania desi nu cred ca astia vor stinge de la buton diesel-ul, cel putin euro 5-6, in viitorul apropiat. cu electricele se screm toti, dar in afara de tesla, mari progrese nu vad. poate in anii ce vin.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.