Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

butysoft

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    florin_buty

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Calculatoare, Internet, Auto

butysoft's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Eu am dat foliile jos cu uscatorul de par. Mi-a luat cam 2 ore. Am avut pe toate geamurile de la portiere (4). Atentie trebuie tras foarte usor si incalzit pe toate suprafata altfel risti sa se crape geamul.
  2. De obicei problemele la pornirea la rece sunt de la bujiile incandescente, la motoarele Diesel.
  3. Mai este o chestie care o poti face daca nu resuesti sa-l pornesti asa cu cheile lui. Cauti undeva sa-ti faca bypass la imobilizator. Singura problema va fi ca poti sa pleci si cu cheie fara chip (aidca copiata).
  4. Faptul ca se intampla in mod special cand masina sta inclinata ma duce si pe mine cu gandul la nivelul de ulei totusi ai spus ca nu e de acolo. Cand treci din N in R sau D sau etc sunt niste microintrerupatoare care detecteaza pozitia manetei. Posibil sa fie senzorul pentru R. Oricum un lucru e clar: tester; altfel nu sunt decat vorbe. Cu cat te duci mai repede cu atat scapi mai ieftin, altfel se poate defecta si altceva. Sa ne tii la curent cu rezolvarea.
  5. Nu stiu ce s-a intamplat cu link-ul citesc si ma crucesc. Oricum am dat PM la iuli cu link-ul corect Pentru cine vrea sa gaseasca link-ul dati cautare la google "X GM base module" cu tot cu ghilimele. Este primul rezultat.
  6. citeste aici http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?p=2055227
  7. Verifica si intinderea curele inainte de rulment.
  8. Asa ca idee: Cutiile automate au un senzor de turatie care iti controleaza actuatorul pentru schimbarea vitezelor. In cazul defectarii lui cutia trece automat in modul mecanic (cetrnifugal) motiv pentru care este in vavarie. Transmisia la acest tip de cutii este destul de mica sansa sa se strice.
  9. Posibile probleme: Baterie uzata/descarcata si nu invarte suficient de repede. Contacte baterie oxidate si se comporta ca si cum ar fi descarcata. Bujiile daca le-ai schimbat si fisele ies din caclul Compresie mica (motor uzat). Alte defecte la aprindere. Vezi in primul rand starea acumulatorului si a conexiunilor la el, eventual desfa si curata . Daca tot nu merge du-te undeva si masoara compresia. Daca e de la compresie: segmentare (sper sa nu fie prea uzat) + simeringuri supape (daca tot dai chiulasa jos e pacat sa nu le schimbi)
  10. Recomandare ca sa nu te bagi sub masina: Merge scos pe la joja de ulei astlel: Te duci la farmacie si iei una bucata seringa si un furtun pt perfuzie. Monezi furtunul pe seringa, bagi in gausa de la joja de ulei si tragi pana ajunge la nivel. Info suplimentara: De obicei intre minim si maxim la joja sunt cam 1000ml (1l) de completat. Sper sa-ti fie de folos ideea. Succes.
  11. Eu am avut problema de care spui tu la scorpio. Era de la TPS (senzor pozitie clapeta acceleratie). Am mai gasit si 2 fise de la bujii arse. Posibil sa fie si din alte cauze, dar de obicei variatiile de turatie sunt date de la partea de aprindere-acceleratie. Nu stiu la tine cat e TPS-ul la mine a fost 470ron, oricum inainte sa-l schimbi intreaba un electrician, eventual sa-ti verifice si aprinderea (fise, bujii, etc...)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.