Salutare grup! Am schimbat turbina la un M47, pentru ca avea joc foarte mare axial, si era plina de ulei. Am pus una sh, probata pe motorul de pe care am luat o. Mergea perfect, nu am gasit ulei deloc in ea.Am montat o la mine, dar am preferat sa i pun actuatorul de pe masina mea. Precizez ca turbina am luat o completa inclusiv cu galerie de evacuare. Cand am schimbat actuatorul, evident ca l am miscat pana sa l pozitionez. De atunci masina imi da eroare la senzorul map, trage pana in 2500-3000 de ture apoi se plafoneaza, reduc acceleratia iar trage, masina e automata, apoi daca o tin cu pedala la fund ma tine in 4000 de ture la care ajunge greu si abia dupa putin timp schimba in treapta superioara.Daca o tin din acceleratie pana in 3000 trage binisor si schimba bine, dupa 3000 trage in suturi se simte puterea, apoi scade din putere, si tot asa, dar nu smuceste.Senzorul map l am curatat, era infundat, nu stiu cum de tragea masina inainte. Valorile la el sunt bune, deci lucreaza. Admisia curatata, filtre toate schimbate, ulei schimbat. Cateodata imi da si eroare pe actuator turbo. Si dupa ce am curatat senzorul map a 2 a oara, m am speriat cum tragea masina, am lasat o o zi si acum iar se plafoneaza. Multumesc, astept raspunsuri de la cei care s au confruntat cu problema asta. Seara buna si la cat mai multi kilometri fara reparatii!