ACEST Thread este in interesul personal al tuturor celor ce nu "reusesc" finantarea unui tuning "de marca" !!! ************************************* Prin Tuning PASIV...inteleg: "TUNAREA"..."PREPARAREA"..."ARANJAREA"...sau imbunatatirea parametrilor si performantelor unei masini, insa fara a interveni direct asupra componentelor sale ORIGINALE->fara resoftari si cipari; fara schimbari DIRECTE de piese ,angrenaje si subansamble sau alte"trucuri" de acest gen!!! 1)IN ORICE MOTOR EXISTA UN COEFICIENT DE FRECARE-care va duce la UZURA,bineinteles sub actiunea altor factori interni si externi ! """...obosirea fizica amotorului!!!""" 2)IN ORICE CUTIE DE VITEZE EXISTA FRECARE=>UZURA=pierdere de putere !!! 3)La orice articulatie(planetare,rulment,cardan,etc)EXISTA FRECARE=>uzura= minus viteza! *CONCLUZIE: eliminand frecarea vom obtine maximum de PUTERE...si de VITEZA !!! :twoup: ...DAR NU SE POATE ELIMINA IN TOTALITATE...ci doar REDUCE coeficientul de frecare si IMPIEDICA ceilalti factori ce produc UZURA !!! *Aceste lucruri (reducere coef. de frecare,impiedicarea depunerilor, eliminarea depunerilor si a impuritatilor,aditivarea combustilililor,lubrifiere mai buna) duc la DIMINUAREA UZURII, adica CRESC nu doar PUTEREA si mai ales LUNGESC viata pieselor in contact!!! ~PE PIATA SUNT O SUMEDENIE DE PRODUSE..care fac aceste lucruri enumerate mai sus-separat sau cateva impreuna...~(reduce frecarea, dizolva si elimina: depunerile, apa(condens!), nisip(praf),etc.; trateaza metalul de la suprafata pieselor in contact, imbunatateste prop. combustibililor si durata de viata a lubrifiantilor...ETC.) dar TOATE impreuna~DOAR un singur produs poate...METABOND - produs pe care il recomand ca si IDEAL pentru TUNING PASIV-se obtine o crestere de putere de 5-20%minimum, si in acelasi timp se prelungeste viata masinii !!! Mai multe detalii despre acest produs(aceste produse) gasiti aici :http://www.asmetabondnt.aaz.ro/ sau pe ...Google !!!:) ATENTIE!!! ~SCHIMBURILE "LA TIMP" DE LUBRIFIANTI, FILTRE, PIESE UZATE, GUME UZATE-SUNT ABSOLUT NECESARE !...asta daca dorim performante maxime de durata de la masina noastra!!! *Daca dvs. cunoasteti si alte solutii de Tuning Pasiv...postati-le pentru toti...AICI !!! *EU...OPTEZ SI SUBSCRIU... PENTRU UN TUNING PASIV; PRIN: ~TRATAREA METALULUI(supraf.pieselor in contact!), ~ADITIVAREA COMBUSTIBILILOR, ~IMBUNATATIREA PROP.VASELINELOR SI PROTEJAREA PE TERMEN LUNG A ACESTORA !!! ~ VIITORUL MASINII TALE SUNA BINE! RESPECT ALL ! NO OFFENSE !!!