-
Posts
222 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Europa
Previous Fields
-
Masina
BMW 320d
Recent Profile Visitors
6772 profile views
Sedan's Achievements
Newbie (1/15)
20
Reputation
-
Doua poze si un filmulet de la Spa. Clasament 1 Audi R8 LMS 2 Audi 3 BMW Z4( culoare verde prima poza) https://vimeo.com/46581956
-
Ah poate ma insel... credeam ca ai plecat din cauza ca basistii te-au faultat la afaceri dar se poate sa confund persoana.
-
Eu stau.Dar tu..te intorci? Iti iei luni bilet la avion? De luni, dictatura pica doar.
-
Daca zici ca Ponta e mai breaz decat predecesorii, el nu trebuia sa pozeze la taiat sfori ca sa dea in folosinta ceva neterminat. E ceva de neconceput cum draq sa dai in folosinta un drum neterminat? Pai astia or sa dea si aneleuri in folosinta fara scari si ponta o sa te puna sa urci pe franghie in apartament ca asa e bine . Cum vine asta daca vrei sa te intorci din drum,nu esti un om normal? Romania e blestemata , asta e clar. max83 si aici m-ai gasit :frantics: Eu cred ca ai un soft care detecteaza când apar cuvintele ponta,antonescu,usl in forum ca sa aduci o replica apoi un omagiu gen "aveti o scama domnule ponta ". Stai linistit, o sa-l ai pe ponta si antonescu la toate telejurnalele ani grei de luni incolo.:purple:
-
Omul nu a mai avut pe unde sa iasa, s-a intors cum s-a priceput, si a murit. S-au inaugurat bucati de autostrazi neterminate ,pentru vot contra basescu.Ponta e autorul moral al accidentului si al celorlalte care vor urma.pe autostrada spre munte, la intrebat pe Ponta o ziarista "daca vreun sofer vrea sa se intoarca din drum, cum face? Raspuns de prim ministru pe care il merita romania cu varf si indesat: "Pai, doamna, când merg la munte, se întorc duminica, așa ar trebui să facă oamenii normali. Dacă vrei să te duci și să te intorci într-o zi, te duci până la Ploiesti și te întorci." Ai plecat la munte, pai mort copt tre sa ajungi acolo nu incurci lumea sa te razgandesti la mijlocul drumului. Iregularitati semnalate : "In graba de a le arăta românilor, până pe 29 iulie, că guvernul pe care îl conduce face treabă, Victor Ponta a tăiat ieri două panglici, inaugurând tronsoanele de autostradă Bucureşti-Ploieşti şi Cernavodă-Medgidia. Pentru premier contează prea puţin că pe cele două bucăţi încă nu se poate circula ca pe o adevărată autostradă, din simplul motiv că au fost date în funcţiune fără a fi finalizate. EVZ trece în revistă şapte mari probleme ale celor două tronsoane de autostradă, inaugurate cu fast ieri de premierul Victor Ponta, ministrul Transporturilor Ovidiu Silaghi şi fostul premier Călin Popescu Tăriceanu. În primul rând, au fost daţi în folosinţă doar 56 km din cei 62,5 ai autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, restul fiind amânaţi pentru 2014. Chiar şi aşa, o a doua hibă este că noua porţiune îi ajută deocamdată doar pe şoferii care merg la Ploieşti sau mai departe, nu şi pe cei care vor să ajungă în localităţile de pe traseu. Fără benzinării Asta deoarece ieşirile de pe autostradă nu sunt încă funcţionale. Secretarul de stat în Transporturi, Septimiu Buzaşu, a declarat că vor exista ieşiri pe la nodul de la Snagov, care vor fi gata însă abia miercurea viitoare, şi pe la Moara Vlăsiei, "care se va finaliza odată cu contractul lui Pizzarotti". A treia problemă ţine de restricţia de viteză la 100 km/oră. La autostrada Cernavodă- Medgidia, avem alte două minusuri: circulaţia se face în regim de drum naţional, cu o viteză maximă de 80 km/oră şi se circulă pe o singură bandă pe sens. Lucrările pe acest tronson vor fi gata abia în noiembrie. La toate acestea se adaugă alte două lipsuri de pe ambele porţiuni deschise ieri circulaţiei: nu există benzinării şi parcări. În legătură cu acest aspect, Ponta a declarat: "Părerea mea şi decizia mea a fost că nu mai stăm până ce se fac benzinăriile şi parcările. Important e să se meargă cu maşina pe autostradă" A mai abordat subiectul si protv: http://www.incont.ro...tostrazile.html
-
Am uitat sa pun €. Situl e frantuzesc . M-am uitat pe situri de vanzare franta,germania,Belgia, cam pe la 9000 e pretul in euro desigur. Presupun ca si in romania ar fi aceeasi medie de pret. Astea-s preturi teoretice, calculate pe baza tabelului de devalorizare a masinii incepand din prima zi dupa cumparare(noua). Nu stiu in ro dar afara sunt scoli unde inveti meseria de vanzator auto second hand, acolo inveti despre devalorizarea in procente la pretul unei masini in functie de anii de vechime(dupa 5 ani o masina noua pierde mai mult de 50% din valoarea initiala), in fine secretele vinderii unei masini.Cu diploma aia poti sa deschizi o firma de vanzari auto, fara nu prea. Situ respectiv: http://www.lacentral...ote_origine.php
-
Am gasit un calculator pentru depreciere pret masini site frantuzesc. La un X5 cutie automata peste 200000km din 2002 pretul initial 42000 azi +/- pe la 9000 La un X5 pack de luxe azi pret +/-12000
-
La manevra din inetrior cu tubulara de zece,mare grija sa nu se invarta cablul si piulita nu.In felul asta am forfecat un cablu de la imbinarea cablu-tija filetata. Cu surubelnita mare reglezi tamburii de frana,ii apropii de discul rotii . Se da un surub jos (prezon) de la roata spate ca sa ajungi la rotita dintata.Daca nu stii care,da roata jos si ai sa vezi.
-
Tu zici ca intre tractiunea pe fata si cea de pe spate ,cea pe spate e mai sigura?
-
Tot ce se poate accidentul sa fie influentat mult (ca multe alte cazuri)si de tractiunea pe spate care odata scapata greu o mai stapanesti.
-
http://stirileprotv....-la-spital.html Timisoara iesire Sag
-
Salut 5-ciarilor Am vazut un 520d din 2007.As vrea sa va intreb daca proprietarul stie ce spune sau e vrajeala. Motorul la ralanti fara pedala de ambreiaj apasata, are o anumita turatie, iar daca apesi pedala turatia creste(se observa in turometru care intra in parametrii normali cu pedala apasata, as zice atat valoare cât si in zgomot) in plus motorul se aude a fi mai usurat(la zgomot ma refer). El spune ca asa e normal la 520,povesti legate de ambreiaj etc. Cel putin la 320-ul meu ca tin pedala apasata sau nu , am aceiasi turatie la motor dar dupa cum spuneam, omul spune ca al meu e bimasa si 520 e altfel si de aia se explica...
-
Ar trebui ca fiecare sa-si puna o semnatura cu tipul de masina,anul de fabricatie. S-ar merge la tinta.Asa ca dragos spune mai amanuntit ce masina ai . O alta piesa care s-ar putea sa fie uzata.dar toate astea trebuiesc vazute cu masina ridicata, noi facem supozitii. http://www.realoem.c...?id=26117511454 Piesa 1
-
Pentru zgomotul respectiv mari sanse sa fie vorba despre un amortizor de vibratii care e pe duca. Costa 90€ in schimb scimbarea lui costa mult pentru ca trebuie data puntea spate jos. Piesa 5 real oem
-
Nu-s in clar.Cum sunt doua "pungi" pe evacuare care ai eliminat-o : pre catalizatorul (prima de la motor) sau a doua ?