Jump to content

adi88

Members
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e36 318i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

adi88's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

3

Reputation

  1. incearca la bavauto.ro sau https://www.schmiedmann.de/ mai au preturi bune.
  2. Ceva recomandari pt. Jante e46 pe 17, max. 18. Et-uri, lățimi fără să folosesc alte dimensiuni cauciucuri, fără strech sau roluit aripi. Ideea vine de când am schimbat roțile iarnă style 68(10kg) cu style 135(12kg) vara. Mașina merge simțitor mai bine.
  3. Arată așa urât cu discurile normale
  4. Sunt ok montate, așa am zis și eu după ce a lăsat mașina jos. Codurile de pe ele, de pe cutii, de pe site sunt ok. Fake uri nu cred că sunt la 350 lei/buc plus că își fac treaba bine. Țopăie puțin pe unele denivelări, cred că din arc, că nu e comprimat cât trebuie, cât a fost gândit. Flansele erau deja schimbate, după care la 3 luni au curs amortizoarele. Flansele au ridicat mașina insesizabil câțiva mm - 1cm. Cele vechi erau tasate și mai scunde. În fine, voiam să atrag atenția că, cel puțin în cazul meu, cei care au suspensie sport de fabrică și vor să pună amortizoare bilstein mtech pe arcuri originale s ar putea să li se ridice garda la sol. Să se gândească la varianta cu arcuri eibach, recomandată de bilstein. Sau amortizoare sachs varianta pt suspensie sport, în specificații sunt mai scurte. Și eu credeam că înălțimea o dau doar arcurile, ca pe spate. Dar la ansamblu arc amortizor e altceva. Scuze de offtopic
  5. Nu a zis nimeni că amortizorul susține greutatea mașinii, nu știu de ce tot repeți chestia asta. Amortizorul pt suspensie sport de fabrică are tija mai scurtă. Locul unde se comprimă arcul,între flanșa si talerul amortizorului, e mult mai mic la suspensia sport de fabrică. Arcul se comprimă mai mult . La mine s a ridicat de la 59,ceva la 62,ceva
  6. Salut, lasă un link cu modificarea. Mai merge frână de mână?
  7. pai cum poate sa comprime ceva lung altceva mai scurt? sau cum?
  8. din flanse sigur, amortizorul b4 mtech era mult mai inalt fata de cel m-tech original,si nu cred ca a comprimat arcul indeajuns. ziceam de frane ca tot le faci. a fost diferenta mare intre 28 ce aveam eu si 30.
  9. S-a mai ridicat mașina de bot? Tot așa am ales și eu la suspensie și e cu 2-3cm mai ridicată. Pune de 3.0 dacă tot te apuci de frâne,cu etrieri noi/recondionați . Problema este că nu poți pune roți mai mici de 17 și arată dubios spatele cu discurile mici.
  10. Cu rotile de iarna,pe 17, nu face deloc de asta te intrebam. ms In spatele carenajelor rotilor fata se mai strang frunze, umeazeala etc
  11. am schimbat recent la 6 cilindrii, pe febi, nu curge
  12. cauta pe google pilot o2 mode, poate scapi fara segmentare edit: verifica conducta de la vanos la corpul fitrului de ulei
  13. Salut, cum sunt cauciurile? Deocamdata am Eagle f1 5 pe 18 si au inceput sa faca tramlining destul de rau.
  14. AM11 scrie la mine în carte. E46 320ci automat 11.1999 Motor 1990cmc, 110kw, 20 6s 4
  15. Cu piesele aftermarket am văzut că e la ghici dacă se potrivesc sau nu. Ms
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.