Salut, am primit recent un M42B18 din 94-95 pentru E36-le meu (coupe) care a venit din fabrica cu un M43B16 (95). Desi nu am foarte multe cunostinte acumulate in materie de mecanica, m-am gandit totusi sa refac M42-ul de la 0 si sa-l aduc pe cat posibil la starea initiala, iar ulterior daca totul iese cum trebuie, il voi pune pe masina. Doresc sa va expun tot "proiectul" de la A la Z, iar cu aceasta ocazie, oricine urmareste acest topic poate sa-si expuna ideile, parerile sau solutiile. (mentionez ca e prima oara cand fac un lucru asa de complex la un motor, cel mai mult pana in momentul de fata, de unul singur, a fost sa dau jos tachetii si culbutorii la M43 pt. o verificare si curatare, in rest am schimbat radiatorul, termostatul si o flansa - chestii banale) poate ca m-am legat de o treaba prea complicata pt. nivelul meu de cunostinte dar, nu am nimic de pierdut si poate cu ajutorul vostru o sa iasa un motor ok. In sfarsit, aseara am inceput cu blocul motor (am primit M42-ul in bucati), era foarte uleios asa ca i-am facut o degresare cu o solutie pentru curatat aragazul + sapun lichid (bloc din fonta) si a iesit foarte ok. Insa, deja m-am lovit de prima problema, si cred ca e destul de grava; ma tem ca i-a fost sarita distributia iar supapele au lovit marginile cilindrilor. Am atasat niste poze in care se vede exact cum sta treaba, ce pareri aveti? am ce sa-i mai fac? Poze bloc motor