Buna ziua, sunt posesor al unui BMW e 36 (sedan)316i M43b16 si as avea nevoie de niste sfaturi in legatura cu catalizatorul masinii. Recent am efectuat verificarea tehnica a masinii si am dat de urmatoarea problema, noxe mult prea mari,gen non euro, Din cate m-am informat ar fii catalizatorul defect/stricat cum vrem sa ii zicem, de unde ma gandesc ca rezulta si consumul crescut al masinii care se invarte undeva intre 12-14 litrii in oras(cluj) si cam 8 afara.plus ca masina e cam puturoasa.Scaderea performantelor si consumul crescut poate fii din cauza catalizatorului infundat? Intrebarea mea ar fii urmatoarea: Ce imi recomandati sa fac in situatia asta, sa demontez catalizatorul si in locul lui sa pun doar teava?Care ar fii eventualele schimbari sau probleme in situatia asta(lasand deoparte noxele crescute)se distrug tobele in lipsa catalizatorului?sau creste si mai mult consumul?sau posibilitatea motorului de a nu mai merge normal(rotund)Sonda lambda isi mai face treaba corect in lipsa catalizatorului? A doua varianta ar fii achizitonarea unui catalizator universal, am vazut ca exista catalizatoare universale pt motoare euro2/3 pentru cilindree pana in 1800cm3 sau chiar 3000cm3. As ruga sfaturi de la persoane care au intampinat aceasta problema sau sunt in cunoastinta de cauza si care se pricep,nu doar presupuneri sau respunsuri de genul merge si asa...rau. Va multumesc, si imi cer scuze pentru postul cam lung, dar nu ma pricep prea bine la chestia asta,asa ca mai bine intreb O zi frumoasa va doresc P.S.Nu stiu daca ar importanta sa precizez ca masina are montata si o instalatie gpl,mai exact LPI cu injectie lichida de gaz montata(din olanda montata cica pentru bmw,probabil inca de cand a fost masina noua,si inca functioneaza.