zuza1983
Members-
Posts
13 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
BMW 320D
zuza1983's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Dap, asa este merg cu frica ....iar cat despre diagnoza la bmw(m-am gandit ca au aparate bune si ca-mi pot spune ce are )....asta am incerct sa fac ...un efort financiar...(333,85 lei m-a costat sa-mi scrie pe foaie niste aberatii si minciuni)pt a afla ce are cu adevarat masina....si mi-au dat dianoza :...debitmeru stricat 16 mil+turbina noua 45 mil(in conditiile in care turbina mea era reconditionata de cateva zile)+filtru de part mort in totalitate 100 mil+ updae de soft -nu mai retin cat mil costa+manopera(probabil multttt ...costa doar montatul turbinei 6 mil)...deci am aruncat banii pt diagnoza in contul MHS-Militari ...degeaba
-
Am revenit sa va spun cum am rezolvat marea problema...in cele din urma m-au sunat cei de la service(acolo unde m-am dus prima data cu masina,cei care mi-au dat jos turbina si s-au dus cu ea la nenea ala de la Turbomecanica sa o reconditioneze...care mi-au schimbat uleiul...etc) si mi-au spus ca au depistat de la ce masina totusi nu trage...era un furtun spart...furtunul de evacuare aer (sau ceva de genul)....l-au schimbat si m-au chemat sa o iau de acolo ...mi-au spus sa ies cu ea pe autostrada sa se mai curete putin si daca tot am ajuns cu ea pe autostrada am zis sa trec si pe la parintii mei care locuiesc undeva in apropierea Bucurestiului,masina mergea foarte bine numai ca intr-un sat a cedat ....ceva s-a intamplat din nou si masina a revenit in starea de martzoaga,fum multtt negru si din nou martorul sonda lamda aprins in bord....Am crezut ca inebunesc ....!!!! usurel m-am dus cu ea inapoi acasa...si luni din nou la service....la alte cateva zile m-au sunat sa-mi spuna ca era de la un fel de clapeta care ramanea blocata si ....acum de cateva zile merg cu ea ,merge bine,sper sa nu ma am niciun fel de problema cu ea .....dar totusi am ramas tare nedumerita ...oare ce a fost initial???Concluzia trasa de mine este urmatoarea:1.nu am incredere in asa zisele aparate-test care sunt puse pe masini in vederea anumitor defectiuni(si spun asta pt ca 3 aparate diferite au pus 3 diagnoze diferite ....cei de la MHS CEA MAI DIFERITA SI COSTISITOARE)....2.domnii de la MHS-Militari sunt PRAFFFFFF am platit 350 lei sa-mi spuna ca au gasit defectiuni in valoare de aproximativ 5000E...debitmetru,turbina,filtru de part...3.nu cred ca turbina a fost stricata(cred ca de la inceput a fost problema furtunului spart pe care mecanicul nu l-a vazut) si spun asta pt ca dupa ce au reconditionat turbina si au montat-o inapoi pe masina ...tot nu functiona ....si spuneau ba ca este din vinauleiului neadecvat bagat in motor ba ca filtru de part...ba ...ba ...ba....iar buba afost ...un furtun de evacuare aer....Eu va multumesc voua tuturor celor care ati incercat sa ma ajutati si sper sa nu aveti probleme cu masinile voastre.va pup
-
Iti multumesc mult de tot .si o sa va tin la curent cu ce am rezolvat si unde.multumesc tuturor
-
Eu nu ma pricep -recunosc...dar am rugat o cunostinta care se ocupa cu masini(aduce masini din strainatate) si care are ceva cunostinte in domeniu sa-mi cumpere uleiul si filtrele care se potrivesc pentru masina mea.am facut schimbul si am mers cu masina aproximativ 5000 km...Mentionez ca cei de la MHS mi-au spus ca filtrul de particole este imbacsit si ca este aproape total mort,ca ei nu folosesc metode de autoregenerare,sau regenerare artificiala sau alte metode pe care le folosesc alti posesori de masini pentru prelungirea vietii filtrului de part.ei schimba tot cu ceva nou!!!Deci eu nu contest ca nu sunt buni ...dar probabil gandesc ca dc ai un bmw esti dispus sau dispui oricand de 5000E ca sa repari cate ceva la masina. Daca nu ai rezolvat! Te ajut eu! Am un e90 320d din 2006 si am avut aceeasi problema!Nu schimba nici o piesa! Toti sunt hoti! O zii buna! Buna?Ai avut aceleasi simtome la masina?Ce era?Cum ai scapat de problema?Cine ti-a depistat si unde?multumesc
-
inca nu am rezolvat nimic.astept sa ma sune de la service sa vad dc "au mai dat drumul putin la turbina" sa vedem dc era de la asta
-
Nu stiu ce sa mai cred!ce a fost stricat si ce! cert este ca am plecat spre munte si undeva la vreo 10 km de Campulung de la o viteza de aproximativ 90km/h am simtit ca accelerez degeaba ca viteza nu mai poate urca,m-am uitat in bord scazuse viteza la 20km/h...am tras pe dreapta,se auzeau niste zgomote ciudate de sub capota,acceleram dar in zadar,nu avea pic de forta,fum nu scotea nici alb ,nici albastrui nici negru...am dat niste telefoane si am primit indicatii ca nu ar fi bine sa mai merg cu ea drept pentru care am adus-o in Bucuresti pe platforma...apoi a 2 a zi m-am dus cu ea la acest service,unde aveam cunostinte si aveam incredere ca nu umbla nimeni la piesele masinii...sa inlocuiasca ceva(am mai auzit cazuri).aici nu reconditionau turbine si au trimis turbina la un prieten de-al lor de la Turbomecanica(m-a costat 1750 reconditionatul turbinei)iar baietii au montat-o au curatat pe acolo si cand m-am dus sa o iau....martorul sonda lamda in bord aprins,fum multttt si masina fara forta...deci nu stiu nici eu ce a avut si inca ce mai are masina...este ciudat
-
Ce credeti ca am facut???m-am intors la service-ul unde am dus prima data masina(seful de la service este prieten cu tatal meu,si am uitat sa specific ca nu ei mi-au reconditionat turbina ci au avut o cunostinta la turbomecanica unde au si trimis-o sa o reconditioneze,deci ei practic nu au facut decat sa o demonteze,sa o monteze dupa ce a reconditionat-o nenea ala,sa-i curete tobele,supapa nu stiu care,sa curete debitmetru si intr-un final ....sa se comporte ca o martzoaga) sa se mai uite la ea si sa incerce sa-i dea de cap iar la diferenta de o ora m-au sunat sa ma duc sa vad daca imi place cum merge.Intr-un final concluzia este urmatoarea:au descoperit ca era un furtun de evacuare aer....spart,l-au inlocuit si masina merge cat de cat mai bine,nu trage la adevarata ei putere(mi-a recunoscut si baiatul de acolo-mecanicul ca inca nu trage bine)...drept pentru care mi-a zis sa o mai las acolo ca vrea sa demonteze din nou turbina maine si "sa-i mai dea drumul....ca este foarte stransa"...si ca ma va suna maine sa vedem daca este k.Concluzia:cei de la MHS sunt .....este incredibil faptul ca am fost la ei pt o verificare si constatarea a fost: debitmetru stricat,turbina noua si pdf nou .....este incredibil!!!!!Sa presupunem ca dispuneam de cei aproximativ 5000E cat m-ar fi costat reparatia la MHS ...ii aruncam pur si simplu!!!pt un furtun spart...
-
tu daca ai BMW , ai banii astia mereu in buzunar ? :twoup: Sau sunt asa ceva usor de cheltuit peste noapte ? Eu cand am luat masina am facut la fel. MA asteptam la cheltuieli si am avut dreptate. Stiam de cand am luat-o. La o 2 luni de la cumparare am avut o reparatie de 1200 de euro scurt. Nici prin cap nu imi trecea ca scap fara. Din start, eu pusesem 2k de o parte dar am avut noroc.. sa zic asa.. ce a mai urmat nu are rost sa mai enumar. Altfel tragi pe dreapta. De asta e regula aia cand iei masina sh sa nu o iei de toti banii. Cam asta se pote intampla la orice masina sh, nu numai bmw. Diferenta la BMW e ca suma avuta in buzunar trebuie sa fie mai mare, iar daca e diesel si mai mare. Din cate am inteles, masina a fost cumparat recent. Nu o costa neaparat 5000 de euro tot, dar nu cred ca o sa scape cu mai putin de 1000, turbina noua daca e cazul, anulat DPF si ce o mai fi pe acolo. Asta daca o nimereste din prima si o rezolva, ca daca mai merge la 2 service-uri in care mai da cate o 1000 si isi bat joc de ea.. mai scoate alti bani. In momentul in care la reprezentanta fac experimente pe tine, am inteles ca a primit o solutie de genul" sa schimbam asta si sa mai vedem ce se intampla" :) , poti sa te astepti la ceva bun ? sau la sume mai mici ? Ma gandesc daca ar pune reprezentanta "solutia" in scris si trimisa o copie la BMW AG, s-ar intampla ceva oare .. ?.. nu cred.. Si eu am avut ceva pus pe dreapta...doar ca se duc foarte repede atunci cand un mecanic care se crede meserias se baga la ceva ce nu se pricepe....si incepe sa-ti schimbe ceva apoi iti strica altceva ...apoi iarasi schimbi ce s-a stricat si ...iarasi ....iar finalul ajungi sa abandonezi si sa fugi de el numai ca sa nu mai dai alti bani in plus.....in cazul meu am dus masina la ei DOAR cu turbina stricata ...au reparat-o...au montat-o...apoi cand a fost sa o ridic ...fum negru,masina martoaga si sonda lambda aprins in bord....ei dadeau din umeri ....si au incercat sa arunce vina pe mine...ca ei nu au facut nimic ca este din cauza ca am bagat alt ulei in ea ,ca tb sa-mi schimbe ei uleiul si filtru(450 ron la ei) si ....????ce-am rezolvat ????am fugit mancand pamantul... Iar cat despre cei de la MHS nu pot sa spun decat ca ei nu-ti scriu si nu-ti zic ...defectiunea masinii este de la ...de exp debitmetru ...il schimbam si garantam ca va merge!!!! ei spun si scriu ...debitmetru schimbat...update de soft...turbina si PDF....deci ei nu sunt tampiti ....!!
-
Pai si cei de la MHS nu stiau simtomele unui filtru de particule dus???adica mi-au zis o groaza de alte chestii inainte de a zice pdf....debitmetru,...update de soft...turbina...apoi pdf.Filtru asta nu se poate repara???am inteles ca sunt diverse variante ...regenerare artificiala-cica cumva pe calculator,autoregenerare in mers(mers constant la o anumita viteza ...turatii nu stiu cati km),si am mai auzit ca cica se poate face ca nou ...bagat intr-o solutie gen triumf-de aragaz.... tinut o noapte intreaga apoi la cuptor ....Este adevarat??
-
Pai as face treaba asta dar oare fumul ala exagerat sa fie de la filtru de particule?si faptul ca masina se comporta la plecarea dupa loc si pana in 40km/h ca o carutza?Sincer nu dispun de 5000E sa-i schimb filtru ,turbina noua si etc....dar filtrul ala nu-si poate revenii prin alta metoda?multumesc mult la toata lumea care mi-a raspuns si mi-a dat un sfat
-
Eu nu ma pricep -recunosc...dar am rugat o cunostinta care se ocupa cu masini(aduce masini din strainatate) si care are ceva cunostinte in domeniu sa-mi cumpere uleiul si filtrele care se potrivesc pentru masina mea.am facut schimbul si am mers cu masina aproximativ 5000 km...Mentionez ca cei de la MHS mi-au spus ca filtrul de particole este imbacsit si ca este aproape total mort,ca ei nu folosesc metode de autoregenerare,sau regenerare artificiala sau alte metode pe care le folosesc alti posesori de masini pentru prelungirea vietii filtrului de part.ei schimba tot cu ceva nou!!!Deci eu nu contest ca nu sunt buni ...dar probabil gandesc ca dc ai un bmw esti dispus sau dispui oricand de 5000E ca sa repari cate ceva la masina.
-
Pai cei de la service sustin ca au curatat tot , toba, nu stiu ce supapa, debitmetru...doar ca dupa ce au montat turbina ...masina a inceput sa scoata fum si pe langa fum sa fie tot martzoaga....si probabil s-a depus din nou o tona de funingine...cert este ca acei mecanici priceputi s-au bagat in ceva ce ii depasea....nu au mai stiut sa-i dea de cap ...si incercau din aproape in aproape pe banii mei ...Eu trag concluzie...daca masina trage super bine dupa ce sare de 40km/h turbo intra in functiune deci isi face treaba ....si acum tb sa gasesc cauza norilor de fum si de ce nu trage masina (pt ca de exp daca as avea bani de un filtru de particule nou si l-as inlocui pe cel imbacsit in zece minute ar devenii si cel nou ...plin de funingine)Eu va multumesc mult pentru sfaturi si astept sa-mi recomandati pe cineva priceput si ce credeti voi ca ar avea masina.
-
Buna la toata lumea...sunt disperata ,va rog sa ma ajutati...am un 320D,cutie automata din 2006,am avut probleme cu turbina(singura problema pe care am avut-o cand am lasat masina in service),am reconditionat-o si cand am fost sa o ridic din respectivul service...becul de la sonda lamda aprins in bord,la plecarea dupa loc carutza-fara pic de putere(abia dupa 40km/h probabil intra turbo si are o forta maxima),si fffff mult fum negru aruncat ....bineinteles m-am intors cu ea inapoi la service...mi-au spus ca probabil este asa din cauza uleiului neadecvat pe care l-am bagat in ea-mai aveam in porbagaj sticla de ulei si probabil au vazut-o(am bagat un ulei zic eu bun...castrol 10-40 parca...pt motoare diesel,dar am mers cu masina aproximativ 5000km si masina nu a avut absolut nimic) si ca trebuie sa-mi schimbe ei uleiul sa bage un ulei nu stiu de care pt moatoarele cu filtru de particule...in fine....mi-au schimbat si uleiul ,filtru ...am platit in total vreo 26 mil (reconditionat turbina,montat turbina si schimb ulei-filtru )...masina tot in stare de...caruta...m-am lasat pagubasa cu astfel de mecanici meseriasi si am abandonat service-ul....am fost la MHM-militari sa-mi faca o verificare pe care am platit 350....si mi-au zis.. credem ca este de la debitmetru care este stricat....incercam sa-l facem si dc nu este de la el ii facem un update de soft ...si daca tot nu merge schimbam turbina(ei nu sunt de acord cu reconditionatul pieselor) si daca tot nu va merge ...schimbam filtru de particule(deci un total estimat la vreo 5000E)...adica sa mearga din aproape in aproape,pe bajbaite pe banii mei !!!!! sunt disperata!!!! va rog sa ma ajutati sa-mi recomandati si mie pe cineva priceput din bucuresti la motoarele diesel bun si ieftin.va multumesc din suflet!!! PS.Parerea mea este ca atunci cand cei de la service au montat turbina nu au montat-o cum trebuie ori pe ea ori vreo alta piesa care are legatura....