Jump to content

alex_ag

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Prin zona

Previous Fields

  • Masina
    316i E46 '99 & 320d e92 177cp

Recent Profile Visitors

4083 profile views

alex_ag's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu il lasi cu orele... ideea e sa ajunga la 90 de grade, apoi pleci linistit
  2. De fapt este chiar recomandat sa lasi motorul sa se incalzeasca inainte sa pleci, mai ales iarna. Nu cred ca ii face mai bine o pornire "la sfert" si in 3 sec 5000 Rpm. E bine sa lasi motorul sa se incalzeasca iarna :twoup: Mai ales dieselul
  3. 5 stele de la mine :twoup: Go Legend, go!
  4. de ce nu le-o vrea nimeni? pretul e bun, starea lor la fel... Poate pentru ca sunt de vara? :twoup:
  5. Mi-am pus gume de iarna, nu sunt runflat. Rezerva nu-i, asa ca tre sa-mi iau un kit de reparatie. Ceva recomandari?
  6. Trist... daca isi pune gume sh pe seria 6... Scuze pt offtopic
  7. gata, in sfarsit mi-am pus gume de iarna. Am scapat de vajaitul runflat-urilor Numa' ca acu'... sa speram ca nu-mi ies cuie in fata, ca nici kit de reparatie n-am dar rezerva :twoup: Voi cum va descurcati fara rezerva? (si fara runflat)
  8. On - te ajuta si cand intri pe o portiune cu gheatza si esti cu piciorul in gaz Off numai cand nu mai pleaca de pe loc si cand te dai cu ea in loc de sanie :twoup:
  9. +1 cu toate ca poza de la profil o am cu cele albe,dupa o luna am revenit la cele galbene. e la fel ca si cu oglinzile.multi le vor la culoarea caroseriei din fabrica si cand le au la culoare caroseriei le fac negre cu folie )))) :twoup: o sa ma gandesc la asta :twoup: Era doar o idee, nu am vazut cum da... In schimb am vazut pe un M6 si mi-au placut :twoup: Topicul ala se refera la motoarele N43B20, adica cele de 170 de cai. Ei vorbesc de 320i ED (Efficient Dynamics), nu stiu daca toate motoarele N43 au ED. In plus, se pare ca problema s-a rezolvat printr-un update de soft si inlocuirea injectoarelor (recall bmw). Initial m-am mirat, eu imi stiu motorul destul de fiabil (e vorba de cel de 150 de cai, N46B20) Un lucru e clar in topicul ala, sunt multe modele 320i cu probleme Si daca te uiti mai atent o sa vezi ca e vb de ambele motoare in mai multe cazuri... poate fi doar coincidenta, dar totusi, dieselul de 2l este mai reusit decat benzinarul. Ce trece la 6 cilindrei e alta mancare Sincer, pe e92 cred ca 320i este cea mai proasta alegere, si sper sa nu se supere posesorii. Este doar o impresie personala.
  10. prietene ai grija ca la cum arata in poze e un cazan (asta nu inseamna ca este neaparat). Dar pozele sunt teribile horror! Si in plus anuntul e taaaare dubios... iar km aia sunt cam pe un' se dau. Poate n-o fi asa, dar ma repet.... pozele sunt HORROR :twoup:
  11. s-a rezolvat, am cumparat noua. se poate inchide. va multumesc Ai facut cel mai bun lucru :twoup: felicitari!
  12. Vreau sa schimb becurile de la angel-eyes in alb... ceva recomandari?
  13. 320i e cea mai proasta alegere pe un e92. Daca vrei un motor bun, economic si decent la intretinere ia-ti 320d. Este mai puternic, trage super bine iar consumul este ridicol :twoup: undeva la 5% la drum si cam 7 si ceva in oras. 177 de cai sunt sufiecienti (te ajuta cuplul de 350 Nm). Si eu am avut dilema asta si am mers pe 320d de care sunt super incantat. Daca vrei neaparat benzinar orienteaza-te de la 325i in sus. Cat despre m3... nu ti-l recomand decat daca mai ai una de zi cu zi. Nu te vad bine calarind M3-u la piata, servici, sau alte drumuri prin oras... plus ca intretinerea o sa te zapaceasca
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.