Poveste cu happy end momentan! Azi am scos masina de la service, dupa o sapt:), nu am mai schimbat actuatorul deoarece nu am gasit. Dupa ce am scos-o 5 min a mers relativ ok la rece dar ce a ajuns la temp optima dupa dezastru nu se tura dupa 1500 chit ca era pedala la fund dupa se tura dar de pe la 2000 dupa o lunga pauza si de acolo de la 2000 era lipsita de flaga. Am plecat la un drum de 250 de km eram obilgat. LA intoarcere dupa ce multe sckoda fabia, clio etc m-au depasit voioase eu neputand face nimic , la un moment dat din senin in mers a inceput sa mearga perfect, motorul tragea de rupea, cu turbina reconditionata e mult mai bine ca inainte deci nu imi pare rau ca am refacut-o cu toate ca nu era chiar acum necesar(avea un joc mic, nu scotea fum). Am tras pe dreapta si m-am uitat la actuator, si am obs unde era problema, inainte tiga actuatorului cu mototrul oprit statea cum sta acum cu cum motorul pornit ceea ce nu se poate normal, deci sigur e actuatorul buba, poate ca nu m-am exprimat pe intelesul tuturor daca mai are cineva problema ii explic mai in detaliu. Dupa ce si-a revenit si consumul s-a modificat substantial de la 11 inafara cu max 140 si ala ffff chinuit la un 7,5. Momentan merge excelent si afara nici o pauza, sper sa fie ceva "divin" si sa ramana asa:), ca piesa nu se gaseste decat second deoarece vine numai cu turbina noua, la mine turbina fiind ok. Deci la cine nu trage masina sa i-a in calcul si problema asta, din cate am obs. pe forumurile din afara e un subiect mult mai des aparut decat la noi.