Merci. Trebuie sa mai sap pe forum sa vad unde e folosit n47b20A. (Pe wikipedia nu gasesc mare lucru..) Arborele adica? Asa ceva n-am mai auzit Am urmarit o discutie lunga pe un alt forum - cineva desfacea bucati un motor cu distributia rupta. La un moment dat a dat jos si axele cu came si erau f uzate lagarele alea. Concluzia a fost ca uzura la lagarele alea a fortat lantul, pacatul de moarte fiind schimburile de ulei rare, asa cum le indica bmw (sau poate calitatea uleiului...). E posibil ca acel gen de uzura remarcat la axele cu came sa apara si la cuzineti. Totusi e cale lunga pana la schimbul arborelui in sine.... Mda.. O sa imi para rau dupa M52. Bine nici asta nu l-am luat cu prea mult optimism avand in vedere problemele raportate cu nicasilul... Dar stiam, la vremea respectiva, ca daca moare gasesc altul la 5 - 6 sute de euro. Da, e si asta adevarat. Am cautat preturi pe net sa-mi fac o idee cat costa schimbarea distributiei la N20 fata de N47. N-am gasit.. Cat se poate de trist...