Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

bobycr7

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d

bobycr7's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pai presupun ca asa e din moment ce cu 800 nu porneste iar cu 900 a pornit , iar bateria ei originala era de 850
  2. http://www.m5board.com/vbulletin/attachmen...ca-102_5376.jpg Asta e bateria pe care am avut-o si eu pe a mea ( cea originala ) , dupa cum vedeti in poza este de 110Ah si 850A , asta explica dc nu imi pornea cu 800 si porneste acum cu 900 , masina are nevoie de 850 pt a porni :twoup:
  3. Are 136000 km masina . Cea originala nu stiu cat avea la pornire dar avea 110Ah , asta stiu sigur , iar cealalta baterie da am returnat-o .
  4. Prima baterie dadea 800 la pornire iar cea curenta da 900 :twoup: Bateria este cea de la nr 5 http://www.caranda.ro/sortiment_durabila_top.htm .
  5. Pana la urma problema era tot de la baterie , am schimbat-o si acum merge totul perfect , multumesc pt parerile voastre :twoup:
  6. Acele ace indica zona rosie, unde nu e recomandat sa ajungi. Cand e motorul rece nu se recomanda turarea lui prea tare, iar pe masura ce se incalzeste motorul zona rosie e atinsa la o turatie mai mare. In manualul de utilizare scrie...cand e rece motorul trebuie circulat cu viteze moderate a motorului, adica turatii moderate, in niciun caz nu e recomandat sa schimbi in zona rosie!!! Cum nici cand este cald motorul nu e recomandat sa schimbi in zona rosie. Zona rosie este indicata tocmai ca sa schimbi inainte. Daca o turezi mai tare in zona rosie iti taie alimentarea ca masura de protiectie a motorului. Apropo de pornit, cand ati schimbat bujiile a verificat mecanicul daca bujiile puse se inrosesc - in afara motorului - cand este pus contactul? Daca bujiile functioneaza sigur, cauza trebuie cautata in alta parte...undeva pe admisie. Poate se dezamorseaza pompa de motorina. Daca bateria e terminata te anunta si masina, plus ca se simte ca invarte foarte greu motorul. bujiile functioneaza sigur , nu stiu care ar fi cauza tinand cont ca daca imi da cineva curent porneste imediat si pot merge cu ea in ziua respectiva fara probleme :twoup: iar de invartit el invarte dar greu electromotorul functioneaza ( adica invarte )
  7. multumesc de rasp . am sa incerc sa schimb si releul de la bujii zilele astea si o sa revin cu un post :twoup:
  8. sa se stearga acest topic pt ca s-a facut de 2 ori din greseala cand am dat refresh :twoup:
  9. Am o problema cu bmw-ul meu 525 d e60 din 2004 , masina am cumparat-o acum 2 ani si nu am avut nici o problema pana acum . De cand a venit iarna a inceput sa nu mai porneasca , in speranta ca bateria e de vina am schimbat-o insa fara noroc , dupa am pus un tester pe masina si mi-a aratat ca 5 bujii din 6 sunt arse , le-am schimbat si tot nu a vrut sa porneasca decat cu curent de la alta masina (am zis ca nu are cum sa fie bateria din moment ce abia am schimbat-o si poate cat timp merg cu masina ea se incarca ) , e bine nu a fost asa si a 2-a zi iar nu a pornit si am sesizat urmatorul lucru la ceasul cu turatii ( am atasat o poza cu bordul masinii si am incercuit ce as vrea sa aflu) si anume , dupa ce am mers cu ea in ziua respectiva am mai facut cate opriri si nu am avut problema cu ea , a pornit pe toata durata zilei imediat iar acele liniute apareau de la 4500-5000 , acum in dimineata asta si pe toata durata cat a stat nepornita acele liniute erau de la 3500 la 5000 , imi poate spune si mie cineva ce simbolizeaza acele liniute si poate sa obtin si eu in raspuns in legatura cu ceea ce trebuie sa fac next .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.