- ulei la bujii Schimba garnitura de la tacheti, e cam 600k garnitura si f putin manopera (poti sa o faci si tu, daca te pasioneaza), si scapi de asta; daca tot esti acolo, schimba si bujiile. - bat tachetii daca o tin in turatii ridicate tachetii hidraulici, ori bate unu mai ratacit, ori n-ai destul ulei in masina, nu ar fi mare problema daca asta ar fi singura buba a motorului. Faza cu ulei mai gros e adevarata, dar e de kkt. - consuma ulei (cred ca acum depaseste 1l/1000km) Depinde cum o arzi. Aceeasi masina poate lua 1l la 3000 km si 1l la 1000km, in fn de cine o calca. In general se rezolva cu o segmentate + simeringuri supape. Maxim 1000 euro cu tot cu manopera, fara sa schimbi pistoane degeaba. - mici variatii ale motorului la relanti (nu se vad pe acul de la turometru, dar se mai aud sau le simt in scaun); daca dau pornesc a/c variatiile se vad si pe ac (1-2 milimetrii) - scapa ulei pe la chiulasa - de curand scoate un fum subtire la relanti, mai mult abur (banuiesc ca intra apa in camera de ardere, pentru ca si consuma apa) Probabil ca s-a ciupit usor garnitura de _chiulasa_. Cam 1-200 euro, depinde cine si cum ti-o face. "Cu toate aceste probleme masina trage bine, liniar, se aude bine, cu alte cuvinte chiar nu da deloc semne de oboseala, merge perfect." Foarte bine, analizeaza ce inseamna sa faci ce ti-am sugerat si poate ca o sa fi multumit. Succes. Un fost proprietar de M50B25 care mai regreta uneori ca nu a facut ce a scris mai sus.