Va salut , Citesc acum si eu pagina dupa pagina la acest topic si raman tot mai surprins(neplacut) de "evolutia " motoarelor BMW. Sunt la primul meu diesel , cumparat in urma cu aprox 4 luni , masina e un 120d E82 (ser1 coupe),177 cp. Acum are 130.000km ,momentan nu observ nici un sunet inspaimantator(inafara de cel normal pt un diesel , care e deja destul de "prost"), iar la ultima trecere, amicala pe la cei de la BMW Oradea, i-am rugat pe mecanici sa asculte si ei motorul, si la fel, nu au sesizat nimic rau. Sincer, sunt tot mai dezamagit de motoarele BMW, in 2006 mi-am luat ser1 (E87 , motor 1.6i - N45B16) , cumparat la 9.000 km din Germania, la 80.0000 de mii de km, a sarit distributia (reparatia a fost pe cheltuiala proprie) . In urma cu aproape 5 ani, am trecut la un e90 325i , mai detin si in prezent masina, dar anul trecut in toamna (la 165.000km) a ajuns deja la un consum de ulei de 1Litru la 6-700km , astfel ca am suportat reparatia lui la reprezent BMW , costuri totale 2400 Euro ! Motor aspirat , 6cilindrii, care teoretic, trebuia sa fie o mandrie pt bmw . Deci ... , cred ca BMW ar trebui sa isi puna cateva semne de intrebare , au notocul ca oamenii ii mai percep (ca si fiabilitate) dupa modele ca si e30, e32, e36, e39 etc , oricum motoare ce au deja ani buni in spate , si de la care incoace, au mers tot in mai rau ... . p.s: O adresa, un email unde se pot trimte, reclamatii,plangeri , in caz de anumite probleme , imi puteti scrie careva? Multumesc anticipat !!