Jump to content

seaman

Members
  • Posts

    1580
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

seaman last won the day on March 3 2021

seaman had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BIHOR

Contact Methods

  • Yahoo
    seaman5705

Previous Fields

  • Masina
    E60 - 525D

Recent Profile Visitors

17752 profile views

seaman's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

224

Reputation

  1. Fa atentie la cutia de transfer . Lumea nu prea baga in seama ca trebuie schimbat uleiul, mai pune si marimi aiurea de roti . Nu ar trebui sa fie probleme la sub 100k km, dar poate apar mai tarziu daca nu a pus rotile recomandate sau a circulat mult timp cu uzura inegala fata-spate .
  2. E in debitmetru la M47, M57 - bimmer are dreptate .Daca ai pus un debitmetru aftermarket de la o firma no-name, ai toate sansele ca senzorul de temeperatura sa nu functioneze. Pentru electric aux heater poate fi orice - el ars, siguranta arsa, comanda, contact .
  3. Nu am avut nici o eroare aruncatĂŁ aiurea de sistemul de operare Android , pe headunit-urile cu Android 9/10 - dar probabil tu ești utilizator de iPhone și trĂŁiești cu mituri . Display-ul este ĂŽntr-adevĂŁr "lucios", adicĂŁ nu are stratul anti-reflexie , ĂŽn varianta cea mai ieftinĂŁ . Exista unitĂŁți cu anti-reflexie la display și rezoluții full hd . Dar ĂŽn aceeași idee ,mĂŁcar nu sunt ca display-urile laptopurilor firmei tale preferate , de pe care se cojește stratul anti-reflexie . Nici BMW nu sta prea bine . Ștergi praful și se duce și stratul anii reflexie de pe display Cât despre calitatea display-ului - cel mai ordinar e mult superior celor de pe CiC-uri , ĂŽn general nici un display de unitate cu Android 9/10 nu e inferior vreunui display BMW pana la ID7. Tu ori nu știi despre ce vorbești, ori urla hate-rul din tine .
  4. Bimmer - cred ca am spus ca altcineva a comandat si montat releul , cand eu nu eram in tara . Si stii cum e pe anumite site-uri de piese - bmw e90, anul 2005-2012 , ia de aici un releu. Destul de tamp criteriul de selectie , fara sa ai optiune pt tipul de motor . Si mai arata si releul cam la fel , mufele se potrivesc - o idiotenie a bmw, asta - una din multele idiotenii ale bmw .
  5. @ catalin81 - sper sa-ti pot raspunde mai la subiect . Normal ar fi sa nu risti mare lucru daca mai astepti doua saptamani . Tot normal ar fi sa se duca eventual si releul daca inca nu e dus , iar apoi sa schimbi si releul si bujiile cand ai bani. Din pacate la tine problema nu e clara . Doar o bujie dusa (sau poate firul din releu pentru bujia aia) , dar ai ceva problema de functionare a releului si o problema de comunicare pe CAN - BSD (bit serial data) , probabil intre releu si alternator . As vrea sa spun ca e simplu, dar nu e . Sunt intr-o situatie similara cu una din masini (E90 LCI), cea condusa de fiu-meu . Un prieten mi-a comandat si schimbat releul de bujii cand nu eram in tara. Din pacate a pus releu pentru M47 in loc de cel pentru N47 . Cumva a distrus comunicarea pe LIN a releului cu ECU motor . Apoi, chiar daca am pus releul care trebuie , busul LIN a ramas cu eroare, deci releul nu mai functioneaza. Nu prea stie nimeni, la o prima strigare, cum s-ar putea rezolva problema asta, iar eu nu mai sunt tanar sa ma apuc sa defrisez pe acolo sa caut eventuale probleme cu cabluri, pini pe ecu sau chiar ECU stricat partial . Cum am mai zis, in locul tau as schimba doar bujia 1 si as verifica cablul de la alternator . Nu costa o avere si poti sa-ti faci o parere dupa aia daca mai e nevoie de ceva . Sa zicem ca cablul de la alternator e slabit - de acolo pot veni erorile de pe releu si cele de comunicare .
  6. E trist ca BMW da atatea rateuri tehnologice . Problema motorului dateaza de cativa ani buni - in special motorul x40 , mai putin cel x30. Clar, o problema de dimensionare circuit de ungere care pare sa fie impropriu pt motorul x40 (mai solicitat decat cel x30) . Problema incepe cu insuficienta ungerii la unul din cuzinetii 3 sau 4 parca . "Praful " este compozitie de cuzinet . Nu sunt prea sigur ca pompa are vreo vina . Oricum se poate face o analiza, daca tot e demontata . Solutii ? Nu stiu - si se pare ca nici BMW nu are solutii din moment ce nici nu recunoaste problema. Poate o schimbare mai frecventa a uleiului , un ulei de calitate etc .
  7. Stiu de motor 740 picat la 115k km, deci nu e de mirare . Stiam ca problema pornea de la ungerea deficitara pe la unul din cuzinetii de la mijlocul vibrochenului . Poate ar trebui sa te uiti pe realoem, ce fel de pompe foloseste BMW pt motorul ala - daca sunt variante, update-uri , producatori diferiti.
  8. O singura bujie , cea de pe cilindrul 1. Ar trebui sa dea de gandit prima eroare, 4203, cea cu preoperarea bujie. Probabil vine de la releu si poate avea legatura cu eroarea de comunicare a alternatorului - BSD . Fiind o singura bujie , eu as schimba-o doar pe aceea si as vedea ce erori apar dupa aceea . As verifica si cablul dintre releul de bujii si alternator .
  9. Nu pot sa-ti recomand un vanzator de interfete CarPlay, pentru ca am cumparat doar unitati complete cu Android . In general cumperi de la vanzatori care au stock in Europa si au recomandari bune in ce priveste ajutorul post-cumparare si garantia. Eu unul nu am avut parte de chestiile astea de la Andream . Totusi vezi ca Andream are mai multe magazine pe Aliexpress - fiecare are vanzatori diferiti . Unii ar putea sa fie de ajutor. Citesti topicul ala si iti faci o idee. Eu unul nu m-as incurca cu CarPlay/Android Auto . As cumpara o unitate intreaga - de fapt asta si am peste NBT. Nu vad sensul sa te complici sa faci streaming de pe un telefon in loc sa folosesti unitatea cu tot ce contine ea. Poti sa uiti de telefon, ai tot ce-ti trebuie in unitatea aia - inclusiv acces la internet prin SIM propriu. Se comporta ca o tableta de sine statatoare, integrata totusi si cu masina.
  10. Dupa cat stiu , SunPlus face chip-uri multimedia de pe vremea dvd playerelor . Nu știu dacĂŁ tot ei produc și interfețele astea , chiar dacĂŁ conțin un chip de al lor . UnitĂŁțile Android știu sigur ca nu au nici un chip SunPlus. Mai sunt și alți vânzĂŁtori care oferĂŁ livrare din Europa . Am cumpĂŁrat doua unitĂŁți de la Andream și nu am avut experiențe plĂŁcute cu garanția.
  11. ActualizeazĂŁ codurile fsc pentru noile hĂŁrți.
  12. Nu ma astept la nimic bun de la BMW ! Ahh si inca nu vazusem spatele ... Oribil, chiar daca e doar o randare .
  13. https://www.motor1.com/news/461161/next-gen-bmw-7-series-unofficial-renderings/ Infiorator botul ala ! O cutie dreptunghiulara cu fante, grile urate si mari . Atentie la linia de imbinare a barii cu aripa, care e oblica si nu are nimic a face cu cutia dreptunghiulara care e botul , la fel cum farurile alea lamelare nu au nimic a face cu grilele . Urata cu spume !
  14. De studiat problema E46 cu CAN bus si fara. Deci, parca doar ultimele modele de E46 au CAN. Unitatea Android cere CAN pentru integrarea cu masina. Altfel poti sa pui orice tableta care nu comunica cu masina.
  15. Eu te inteleg cu Bucurestiul , dar tot nu e un consum normal pentru un seria 4 cu motor de 3 L. As zice ca e consum de cotet american din anii 70-80 . Daca in 2021 avem un asemenea consum pe o asemenea masina, inseamna ca suntem in buda cu motoarele astea pe benzina . Sa nu mai amintesc cum ne minte BMW in privinta asta . Cred ca consumul dat de ei in oras e sub jumatate din cel real . Deci ? Nu poluam cu diesel dar o dam de gard cu motoarele pe benzina.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.