Jump to content

Allex

Members
  • Posts

    923
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Allex's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salutare! Am si eu o problema cu un BMW E46, in sensul ca mi s-au ars acum ceva timp cesurile de bord si le'am schimbat cu unele de UK, pentru ca la momentul respectiv nu am gasit altele. Totul a fost destul de simplu, am schimbat cadranele (folia aceea cu gradatii), le'am modificat la cineva in Bucuresti cu un tester, mentionez ca tipul nu a reusit sa le rescrie pe VIN'ul masinii, doar le'a facut sa indice din mile in kilometri (range si tot ce mai arata pe obc). Singura problema a fost ca a ramas nr de km de pe ceasurile respective si acel punct in dreptul lor, care sincer, nu ma deranjeaza. Problema este ca intre timp am schimbat si modulul confort (GM5) cu unul din dezmembrari, probabil tot de pe masina de UK si acum nu'mi pot da seama de ce cand deschid usa de la sofer, imi arata ca este deschisa usa din dreapta si invers... tot la fel si la usile din spate. Stie cineva de la ce poate fi? Sa fie de la modul sau de la ceasuri?
  2. Scuze de intarziere. Am ambele oglinzi, nu le vand separat. Poza cu cotiera am dar nu reusesc sa uploadez aici...
  3. Faruri lupa: 500 lei Kit ambreiaj + volanta: 500 lei sau 1000 lei cu tot cu cutie manuala 5+1 Set trimuri interior lemn (4 geamuri electrice): 350 lei http://i66.tinypic.com/2i8vwr9.jpg http://i68.tinypic.com/dvrk3q.jpg http://i66.tinypic.com/28wcas9.jpg http://i68.tinypic.com/am9y60.jpg
  4. Dezmembrez BMW E46 320i 2171cmc, an fabricatie 2001 (facelift), volan stanga, culoare albastru inchis metalizat (orientblau metalic 317), cutie manuala. Elemente caroserie: aripi, usi, capota, panou fata/trager, grile, bara fata, bara spate, faruri, stopuri, trapa electrica, oglinzi rabatabile electric (eventual toata instalatia), evacuare... Instalatie electrica: ecu motor, ews, airbaguri, modul airbaguri, centuri, senzori parcare... Elemente interior: plansa bord, ceasuri bord (in km), interior piele + fete de usi, cotiera, modul LCM, CD player BMW Business (Alpine), modul/panou comanda clima (model 2004). Mecanica: cutie viteze manuala 5+1, cardan, diferential, caseta directie, amortizoare... Motor 2171cmc (M54B22), 170cp. Se potriveste pe BMW E46, E39, E60/E61, E85. Se vinde complet, cu toate accesoriile (injectoare, pompa de apa, compresor aer, alternator, bobine inductie + tot ce este pe el). Este modelul cu pompa auxiliara de aer. Pret: 900 lei
  5. Vand volan BMW E36 M3, E39 M5, modelul fara comenzi si o singura mufa la airbag (single stage). Volanul are pielea uzata in partea de sus. Se vinde cu tot cu airbag perfect functional. Pret 300 Lei Tel: 0736 139 635
  6. Cumpar caroserie completa pentru BMW E46 320i facelift sedan. Ma intereseaza o caroserie completa, (sasiu cu usi, aripi, capota...) fara motor, fara interior, dar de preferat sa fie cu instalatia electrica pe ea. Poate fi si de UK, dar neaparat 320i. Astept oferte. Multumesc!
  7. Stii cumva daca se pot schimba butoanele? As vrea sa cumpar consola dar vad ca este pentru cabrio si eu am sedan.
  8. Pai eu am zis destul de clar. Vad ca tu esti singurul care nu intelegi. Si mi-am si dat seama de ce. Probabil ti-e foame ca vad ca te gandesti la parizer
  9. Am rezolvat problema fara tester Am schimbat la masina asa: -bujii (toate 6) -doua sonde lambda (cele de dinainte de catalizator), -separator ulei (CCV), -furtune ulei, -furtune aer, -o bobina de inductie. Toate piesele noi si originale, nici nu cred ca se gasesc aftermarket (cel putin furtunele nu). Masina nu mai consuma ulei, nu se mai intrerupe si nu mai scoate fum de niciun fel. Sper sa nu se supere initiatorul topicului ca am raspuns aici
  10. Nu vreau sa le vand. Vreau schimb doar cu oglinzi AC Schnitzer.
  11. In primul rand masina este un 320i ... "i" adica benzina, aspirat (fara turbo)... daca raspunsul era pentru mine. Daca nu, sa stii ca nici 318i nu are turbo. In al doilea rand uleiul pe care il folosesc eu de cand am masina, este cel recomandat pentru acest motor, BMW LongLife 5W30. Il folosesc de aproximativ 6 ani si sunt foarte multumit. Deci iese din discutie uleiul... Inca nu am reusit sa ajung la service sa schimb separatorul dar tind sa cred ca de acolo e problema.
  12. Am sa-i fac un test zilele astea si o sa revin cu rezultatul. Sper sa ai dreptate Alex.
  13. Am si eu aceeasi problema cu fumul albastru, numai ca la mine se manifesta putin ciudat... La inceput, pana acum cateva luni, scotea fum alb-albastrui (o culoare ciudata) la pornire; dupa ce se incalzea (2-3min), nu mai scotea deloc. Acum din cate am vazut nu mai scoate deloc la pornire, dar in schimb daca merg mai sportiv, daca schimb la 5000-6000rpm incepe sa scoata mai tot timpul.. si la relanti si mai mult, si de culoare albastra. Daca dupa acest mers sportiv o opresc si o las 5-10 min, iarasi nu mai scoate decat in turatii mari (5000). Fumul are un miros foarte puternic si intepator.. de diluant. Din cate stiam fumul albastru are un miros specific, de ulei ars.. O alta problema care a aparut odata cu fumul albastru este ca intrerupe/trepideaza la relanti. Mentionez ca am schimbat acum 3 ani bobinele de inductie (BOSCH), toate 6... ma gandesc ca poate a cedat vreuna in acest timp... De curand am schimbat si garnitura de la capacul motor si bujiile (NGK), pe cele vechi am gasit ulei, plus ca deja un piston nu mai mergea deloc. In ziua in care le-am schimbat masina a mers perfect, fara intreruperi si nu a scos fum deloc. A doua zi a aparut iarasi problema doar ca acum intrerupe foarte putin la relanti. Am cumparat deja simeringurile de la supape, separator ulei (PCV). Sper sa o rezolv asa si sa nu fie chiulasa, segmentii uzati... Masina este un E46 320i (M54). edit: Temperatura motorului nu creste, nivelul antigelului nu scade.
  14. Nu mai este. Se poate inchide topicul. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.