Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

george_dx5

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d

george_dx5's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am si eu nevoie de un pret pentru un regulator de presiune de la pompa de inalta pentru un 525d din 2002, daca este nevoie de serie de caroserie, dau maine ca e frig, nu mai ies din casa :twoup:
  2. eu duc masina de cand am luat-o numai la Florin, are un service pe strada cu maternitatea, dupa pod, spre ostroveni, intre pensiunea Valentina si Spalatoria aia vis a vis de Goom. Ce intalniri faceti, cand si pe unde, sunt interesat!
  3. baieti eu zic sa incetati cu contradictiile si cu discutiile alea aiurea, ideea era sa ma ajutati pe mine nu sa va certati voi :twoup:) intre timp eu am rezolvat problema, pentru toti cei care au urmarit acest topic sa se stie ca era "REGULATORUL DE LA POMPA DE INALTA PRESIUNE" care avea un gunoi in el )))))))))) o problema banala care a generat "n" discutii. Eu multumesc tuturor pentru suport si va doresc o durata de viata a masinilor lipsita de evenimente neplacute. multumesc inca o data tuturor si va doresc un weekend placut.
  4. ms mult de tot pentru info, o sa incerc si varianta asta... "bala" am prieteni ale caror BMW-uri sunt exact ca al meu si au toate varsta peste 7 ani si Km, poate unii, mai multi ca mine, si nu au avut astfel de probleme! nu de batranete imi fac eu griji la BMW...!!!
  5. din Ramanicu Valcea si in masina asta nu a intrat alt fel de motorina decat Premium Diesel/Alpin Diesel de la OMV, care, zic eu, este cea mia buna motorina de pe piata in momentul de fata! Am inteles ca pompa se duce doar daca bagi motorina proasta in masina!!!
  6. si o ultima intrebare, la care, VA ROG sa-ti raspundeti sa imi alungati temerile: POATE FI POMPA DE INALTA PRESIUNE, SAU NU????????
  7. in consecinta, ca sa vad ca am priceput bine, trebuie sa performez urmatoarele operatiuni: sa curat sistemul de alimentare cu motorina, sa schimb filtrul de motorina, sa mai verific inca o data bujiile si releul, sa curat electromotorul si alternatorul si sa spal complet circuitul de ungere inclusiv cu demontare baie ulei, apoi nsa pun o baterie de 100 Amp si sa initializez bateria e masina (cum exact se face initializarea asta, mecanicul meu sigur nu stie treaba asta) si inca ceva el mi0a verificat bujiile de undeva de langa calculatorul de motor, a scos o mufa si a inceput sa faca diverse scurt circuite pe acolo cu doua fire, si a zis ca sunt bune :twoup:))))))) mi se pare o metoda primitiva, sincer! Deci am inteles suficient de bine toate operatiunile?
  8. bateria pe care o recomanda toti pentru modelul meu este una de 90 Amp, imi sugerezi sa cresc amperajul la baterie, dar totusi a mers cu 90 pana acum, cu toate ca in fiecare iarna am probleme cu bateriile de 90, asta ar putea fi alta problema sau imi trebuie, eventual, una de 100 Amp?
  9. am inteles, multumesc mult, masina este deja in service la diagnoza dar mecanicul se tot vaita ca Doamneeeee, mi-e frica sa nu fie pompa de inalta presiune, si ma omoara gandul sa dau 1000 EUR pe o pompa de inalta presiune, si la masina nu vreau sa renunt pentru ca sunt prea atasat de ea, a devenit o pasiune dinaia bolnava, si stiu ce bani am bagat in ea si ca merge stas, numai ca nu porneste mai nou :twoup: si asta voiam sa stiu in mare daca poate fi nenorocita aia de pompa, sau a facut mecanicul o fixatie pe pompa aia
  10. bun, am inteles, sunt un prost ca am lasat masina sa ajunga in halul asta, dar daca ii pun clesti de la alta masina cu amperaj mai mic pe baterie, 70 Amp de ce porneste, porneste tot asa, mai greu la a 5 a, a 6 a invartire, dar porneste
  11. sa inteleg, in concluzie, ca nu poate fi pompa de inalta presiune? Am inteles ca ar trebuii verificat si senzorul de presiune al carburantului... si inca ceva, filtrul de motorina nu a mai fost schimbat cam de mult... pe tester i-a dat ca nu ar fi suficienta presiune in combustibil la pornire, dar sincer ma indoiesc sa fie pompa de inalta presiune, nu am mai auzit cazuri de genul asta la acest model
  12. masina are 300779 Km exact si reali, nu am curatat niciodata sistemul dealimentare cu motorina, bujiile si releul sunt schimbate de nici 2 ani, aduse din germania de la BMW de un prieten, nu am verificat niciodata electormotorul sau alternatorul, in motor am ulei adus tot din germania de la BMW, scrie pe bidon ceva in genul Original BMW 5w/30, si circuitul de undere nu a fost spalat niciodata.
  13. am si eu o problema la un 525d din 2002, nu mai porneste dimineata dupa ce este expusa pe timpul noptii la frig (nu ger, frig, la get nu mai pornea deloc din cauza bateriei). Cum s-a intamplat: bateria era destul de slaba si la ger puternic trebuia sa o pornesc cu clesti, am tot pornit-o cateva zile, apoi intr-o dimineata nu a mai vrut nici cu clesti, dadea la automat dar nu pornea, am mers cu ea la service si mi s-a spus ca nu am baterie suficienta pentru a asigura presiunea combustibilului la pornire, dupa ce am luat-o deacolo aceeasi problema, apoi mi s-au verificat tot, bujii. releu, baterie, am pus alta noua, nu a pornit, pana la urma imi spune cineva ca ar fi pompa de inalta presiune, dar... suspect este ca dupa ce o pornesc dimineata cu clesti, de la alta masina, merg o perioada cu ea, se incarca bateria si se incalzeste masina, si apoi porneste toata ziua, care ar putea fi problema ei reala?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.