-
Posts
284 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
MSN
darren_h97
-
Website URL
http://
-
Yahoo
darren_h97
Profile Information
-
Location
Bucuresti
-
Interests
BMW
Recent Profile Visitors
4412 profile views
Darren's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
schimb ulei cutie
Darren replied to turnerbj's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Ce model de ulei trebuie pus la cutie? 80W90? Si la diff? La un E36 318i '95 M43. @turnerbj: cat a costat litrul de ulei? Si de unde ai aflat ce tip trebuie.. ? Pp. ca e sintetic. -
ABS E36
Darren replied to Darren's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Daca tot desfac bordul ca sa scot mufa de la ABS, sa scurg si apa din el? Just kidding. Sau nu. :blink: -
Uite ce poze mi-a trimis PR James: eu zic ca sunt 2 posibilitati: ori chiar erau contacte imperfecte (de fapt lipituri imperfecte la mufa de pe placa de baza) si fostul proprietar le-a "remediat" asa, ori chiar are problema aia cu 2 condensatori, si fostul proprietar a crezut ca e de la mufa.
-
Am vb. cu Pr James pe ym. se pare ca e un contact imperfect. Eu dau vina pe mufele care intra in modul (este comanda electronica). Nu se stinge doar display-ul, ci se stinge si lumina care lumineaza butoanele (partial din cate am inteles). Or alea sunt becuri legate de pozitie, n-au legatura cu comanda propriu-zisa a modului. Se pare ca de cand si-a schimbat casetofonul se intrerupe mai des. Anyway, eu sper ca sunt mufele, mie mi s-a intamplat la ceasurile de bord sa conectez mufele, si sa am impresia ca sunt bagate bine, dar de fapt sa nu faca contact corect. :blink: Ne mai zice el daca nu s-a rezolvat..
-
Facuse un topic nou inainte sa posteze aici.. sau aici: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=1671&st=20# topicul facut de el e aici: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=3211&hl= dar vad ca nu mai trece pe acolo ca sa ma lamureasca :blink:
-
ABS E36
Darren replied to Darren's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Ai dreptate. Ma refeream la ABS Control unit care la modelul meu de ABS este aceeasi piesa cu unitatea hidraulica. Rulmenti, mda. Ai dreptate, nu m-am gandit... Nu-i asa ca pe rulmenti se afla o piesa care serveste senzorului de ABS? :blink: Nu i-am schimbat. Adik.. nush ce-i cu ei, sunt uzati anyway. Am verificat toate sigurantele, sunt ok. Releele mai trebuie sa le verific. Si sa demontez cutia de manusi ca sa vad ce are computerul de ABS. Poate i-a sarit vreo mufa :) Cu ultimul tester a mers comunicarea cu toate celelalte sisteme ale masinii.. Asta cu ABS-ul nu. :) Chiar nu poate fi computerul? Oare cum se reseteaza? :) :) -
ABS E36
Darren replied to Darren's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Primul tester.. e la un service din Galati :) Senzorii nu stiu. Sunt alti senzori, de pe un 325. Oare trebuia sa fi schimbat si computerul de ABS? 2 saptamani nu a zis nimic. Nici la primele franari bruste.. deci pp. ca sunt ok. Sau daca sunt uzati?? Sa mai caut pe cineva care face teste.. poate, poate. Tot ce as putea sa fac este sa demontez toti senzorii, sa-i curat si sa verific conexiunile. Ma intriga faptul ca masina a dat eroarea dupa o noapte de stat in fatza blocului. E drept, a explodat un neon langa ea, dar nu are cum sa fie de la asta, nu? :) Hmm, pana una alta.. oare cat o costa un computer de ABS? (Cu tot cu pompa e modelul meu.. :blink: ) -
Dupa ce am schimbat franele la masina acum 3 sapt, la testele care le-am facut imediat, ABS-ul functiona, dar pompa facea un zgomot care mie mi s-a parut ciudat/sau altfel decat facea inainte. Pentru ca dupa 2 zile am inlocuit discurile pe fatza cu unele noi, iar pe instructiuni la placute scria sa nu pun frana brusca primii 200km, mi-a intrat in reflex sa nu mai folosesc franele la limita. Vineri am fost la tester ca sa-mi resetez o eroare la Airbag, si cu ocazia asta mi-a testat toate sistemele. Atunci testerul nu s-a putut conecta la computerul de ABS. Strange. Nenea mi-a dat explicatia ca e o problema din softul computerului meu. (In primavara, pe un tester Bosch, diagnoza ABS mergea) Dar, duminica asta mi s-a aprins in bord becul de la ABS.. si asa a ramas. S-a aprins imediat dupa ce am pornit motorul, fara sa fi pus vreo frana brusca inainte. Am testat apoi franele, culmea, ABS-ul a intrat (chiar daca avea becul aprins), dar masina a fugit grav de spate. Cum eram pe langa linii de tramvai si strada nu era dreapta nu prea mi-am pus problema. Am mai testat acum 2-3 seri cu o frana brusca pe asfalt drept si uscat. Masina a fugit de spate iarasi, rotile s-au blocat toate, iar ABS-ul n-a mai intrat in functiune. Now.. daca testerul nu poate comunica cu ABS-ul, si computerul de ABS la modelul asta cred ca e pe pompa de ABS.. Stiti pe undeva unde se repara asa ceva?? A mai avut cineva probleme din-asteaa?
-
La masini mai ieftine.. probabil nu sare nici daca soferul nu are centura pusa :blink: Nush la modelele mai vechi, dar daca ai un fir care ajunge sub scaunul de la pasager, e cu senzor. Daca ar exista fire care intra in opritorul centurii (sau cum naiba se cheama piesa aia in care bagi centura), atunci ar fi cum ai spus tu, sau pur si simplu doar e ca sa te atentioneze ca nu ai centura pusa. Atentie, la unele modele declansatorul pirotehnic e cu comanda electrica, si firele care ajung la prinderea centurii e pentru ala, nu e senzor de centura pusa sau nu.
-
allmodels ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.
Darren replied to alex230ro's topic in Ingrijire si intretinere
Eu puneam Magnatec pe espero :). Pe pisica pun Mobil1 synt :blink: Am prins faza cu testat uleiul in palma, ma duc sa incerc :) -
Mai are un senzor sub scaunul din dreapta. E de prezenta, daca ai pasager uituc care nu-si pune centura, scaunul simte ca sta cineva pe el si sare airbag-ul. Mie mi s-a aprins becul din bord din cauza acelui senzor (am scos eu mufa, nu de alta). Poate pasagerii din spate au dat din picioruse si au tras de firul ala. Singur nu se stinge, doar dupa resetare cu tester. vezi aici: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=2859&st=0#