Jump to content

FiveThreeFive

Contributors
  • Posts

    1141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    103

FiveThreeFive last won the day on December 18

FiveThreeFive had the most liked content!

2 Followers

About FiveThreeFive

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

13127 profile views

FiveThreeFive's Achievements

  1. Hydrogen-powered, 2l turbo engine (H2-ICE) achieved a top figure of 410 hp (301.7 kW) at 6,500 rpm and 500 Nm of torque at 3000 - 4000 rpm. https://www.avl.com/en/press/press-release/410-hp-2-liter-displacement-prototype-h2-ice-race-engine-avl-racetech-proves-itself-testbed
  2. Este foarte posibil sa fi pierdut eu contactul cu realitatea, in ceea ce priveste autoturismele noi. Dar, chiar si in ignoranta mea, cred ca 28k €, pentru remedierea pagubelor din poza (presupunand ca suspensia si motorul nu au avut de suferit), este o suma uriasa si greu de justificat. Imi imaginez ca reparatia a costat cam un sfert din valoarea masinii noi.
  3. @GeorgeCristian Subscriu la ccea ce a scris @goangaus mai sus. La un buget de 7.000€, gasesti in mare parte doar BMW-uri care au acumulat deja o uzura semnificativa, astfel incat fie consuma deja ulei, fie mai au foarte putin pana sa inceapa sa consume ulei. Iar daca nu consuma ulei, probabil au alte probleme tehnice, cel putin la fel de suparatoare. Putinele exceptii in stare tehnica rezonabila sunt greu de identificat.
  4. Iti recomand sa nu faci experimente, mai ales cu motorul N57 intr-una dintre versiunile sale cele mai sensibile (313 CP). Cand o sa existe suficiente informatii din surse sigure, ca firma Pakelo a inventat ceva revolutionar in domeniul ungerii motoarelor auto si/sau ca investeste mai mult si are rezultate mai bune in cercetare decat producatori cu traditie precum Shell, Castrol, Mobil, Motul, etc., atunci poate merita sa ii incerci.
  5. Avem in fata doua rascruci importante de drumuri, dar intre care exista interconectare. Prima la care vom afla raspunsul, alegerile din US, Trump vs. Kamala. A doua, pentru care mai avem de asteptat, deznodamantul razboiului Rusia - Ucraina. Ungurii au pariat pe victorie Trump + victorie Rusia. Pe noi, ca si pe majoritatea europenilor, ne aranjeaza mai bine Kamala + Ucraina. Orice se poate intampla, dar mult de asteptat nu mai este. https://www.reuters.com/world/europe-will-pay-big-price-trump-warns-tariffs-2024-10-30/
  6. https://hotnews.ro/video-copil-filmat-in-timp-ce-conduce-o-masina-pe-un-drum-din-dambovita-intra-inclusiv-intr-o-depasire-in-timp-ce-pe-marginea-soselei-sunt-oameni-anuntul-politiei-1823480 Pacat, mare pacat ca aceasta marca are o priza atat de mare la tot felul de oameni iresponsabili sau parveniti. Am mai zis si cu alta ocazie, din cauza acestora s-a ajuns sa iti fie jena sa conduci un BMW.
  7. @Davidsitaru15 Sistemele electronice sunt primele care devin depasite tehnologic, la un automobil. Sistemul de navigatie de pe un E90 2006 este primitiv, comparat cu ceea ce exista in prezent. In opinia mea, aceepta acest fapt de viata si considera ca masina ta nu (mai) are sistem de navigatie. Monteaza in masina un suport de telefon robust si versatil, apoi foloseste linistit Google Maps sau Waze. Sunt gratuite, sunt actualizate in mod continuu, iti ofera performante si facilitati imposibile cu sistemul masinii.
  8. @Sher Este greu sa ne dam seama ce inseamna, din punctul tau de vedere, un pret decent. Fiecare om are propria scara de valori, in ceea ce priveste banii. Toate BMW-urile E34 fie sunt deja eligibile ca automobile istorice, fie sunt pe cale de a deveni (cele fabricate in 1995). Avand o vechime de 30 de ani sau mai mult, este foarte greu sa gasesti exemplare in stare tehnica buna. Eliminandu-le din discutie pe cele deplorabile din punct de vedere tehnic si/sau estetic, precum si pe cele care au fost modificate (pentru care nu poti primi atestare de automobil istoric, chiar daca au vechimea necesara), restul ramase sunt rare si se vand la preturi mari. In ceea ce priveste modelul 540i, cele cu cutie automata sunt scoase la vanzare incepand de pe la vreo 15.000€, pe cand unul cu cutie manuala - fiind foarte rare - este greu de gasit sub 25.000€. Foarte probabil sa ai mai mult noroc cu un 525i. AI insa grija ca exista doua generatii distincte de 525i: cele cu motor M20 si cele cu motor M50. Probabil ca un 525i cu M50 ar putea fi cea mai echilibrata alegere, tehnic + financiar.
  9. Am dat intamplator peste blog-ul de la link-ul de mai jos. Desi este destul de vechi (din 2015), cele prezentate par sa fie confirmate de practica. A se utiliza Google Translate, dupa caz. https://motorblock.at/stalzamt-die-wahrheit-ueber-chiptuning-spassbringer-oder-motorentod/
  10. @Bmwoneserieslover Uleiul Motul indicat de tine mai sus este cat se poate de OK pentru un N47 cu rulaj mediu / mare. Fa schimbul la cca. 10k km.
  11. @Andreeiii Inteleg ca atunci cand rulezi cu anvelopele de vara nu apar aceste vibratii, corect? setul de anvelope de iarna are jante diferite fata de setul de vara, sau anvelopele iarna/vara sunt permutate pe aceleasi jante? ce specificatii au anvelopele de iarna: producator, model, dimensiuni, DOT, grad de uzura?
  12. @andualx Daca diagnoze succesive raporteaza ca totul e OK, probabil ca este o cauza mai degraba mecanica. Plec de la ideea ca, atunci cand ai schimbat bujiile, le-ai analizat cu atentie pe cele vechi, iar acestea aratau aproape identic. Daca ai facut si un test de compresie care a iesit OK, atunci poti considera ca nu sunt diferente intre cei patru cilindri. Un posibil suspect poate fi carbon buildup. Nu stiu ce rulaj are masina, dar daca ai trecut de 70k km si/sau circuli mult in tragic urban aglomerat, atunci poate fi o pista de investigat.
  13. Sper ca vei fi fair play si ca il vei informa in mod corect si complet, pe cumparator, despre starea tehnica a masinii. Succes.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.