Chiar daca pentru multi subiectul ''resetarea adaptarilor'' face parte din categoria subiectelor despre uleiului metabLond sau a magnetilor de pe furtunul de motorina ... la mine chiar se simte diferenta. Si totul in aceleasi conditii. Deci nu am plecat cu ea dimineata si dupa ce s-a incalzit motorul/cutia am urmat pasii respectivi. Cand ies din garajul subteran am o panta de 15m. Acolo si apoi afara pe alta zona de 200m stiu cum se comporta masina in fiecare dimineata. Adica cum si unde schimba vitezele. Dupa ''reset'' este alta masina. Totul tine cam 3-4 zile sau pana in 200km ! Cel mai mult ma bucura ca e mult mai sprintena sub 2000rpm! Nimeni nu vinde nimic...asa ca cine vrea sa creada sa citeasca ci nu...NU ! Eu pun in D, apoi opresc motorul. Scot cheia. Pun contact si tin inca piciorul pe acceleratie peste 30s. Scot cheile. Apoi iar pun cheile in contact, mut in P si pornesc. Ce ai tu in foto nu e scurgere de ulei. Doar e vaselina ce greseaza mecanismul respectiv. PAREREA MEA. HAVE FUN !!!